Omasta mielestä tuo etuvetokin on mainettaan parempi. Pari vuotta sellaisella (cdi) kohta ajanut eikä mitään erikoista vikaa ole ilmennyt. Mitään ajoa haittaavaa ei kertaakaan. Vetonivelen suojakumeja olen vaihtanut 3, takajarrupalat ja raidetangonpäät molemmin puolin. Niin ja hehkut+termari. Osa vioista edellisen omistajan jäljiltä. Tuon linkin yksilö näyttää kyllä siistille, hieman toki herää epäillys että olisi juuri maalattu. Ruosteettomat Vitot kun on melko harvinaisia
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Omassakin on luukkujen reunoissa enemmän tai vähemmän kuppaa, toki hintakin oli jo pari vuotta sitten puolet tuosta linkin autosta.... Väittäisin ettei saman hintaisista löydy yhtä mukavaa pakua matkantekoon.
Mutta jottei mene liiaksi kehumiseksi niin on noissa omat omituisuutensa. Sähköissä voi tulla eteen erikoisia vikoja ja pientä remppaa riittää ainakin takajarrujen/vetarin kumien kanssa. Talvella ei ole mikään nautinto ajaa mutta mikäpä etuveto olisi. Ja se ruoste vaivaa lähes kaikkia yksilöitä. Enemmän tai vähemmän, eikä sitä saa oikein kuriin kun luukut lahoaa saumojen välistä. Koneista ottaisin ennemmin cdi:n. Luotettavampi se on peruskoneeltaan vaikka pientä tarkkailua vaatiikin, lähinnä nuo suuttimen vuodot kannattaa tarkistella ajoissa/usein.
E: Ja tosiaankin tuo hinta on korkea. Itse en vanhemmasta Vitosta maksaisi lähellekään tuollaista, oli sitten miten hyä koppanen tahansa. OMASTA mielestä noiden hinta on joka tapauksessa aina alle 5t€, miellummin lähempänä 3t€.