Mietteitä Vitosta?
Mietteitä Vitosta?
Millaisia mietteitä ja ajatuksia Vito herättää.
Ite en vitoista juuri muuta tiedä, kun että minkä näkönen se on.
Tuomosen pongasin tuosta naapurista:
http://services.netwheels.fi/isoautokau ... 09&sid=392#
Ajatuksia Vitosta saa laittaa...
Ite en vitoista juuri muuta tiedä, kun että minkä näkönen se on.
Tuomosen pongasin tuosta naapurista:
http://services.netwheels.fi/isoautokau ... 09&sid=392#
Ajatuksia Vitosta saa laittaa...
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Nuo moottorit on kovassa huudossa purkaamoilla. Niitä kuulema menis enempi mitä purkaamoille tulee.
Tuttava juuri menneellä viikolla kysyi multa, saisinko sellaisen hommattu suhteitteni kautta. Mutta niitä ei ole kenelläkään kun kaikki koneet myyty koreista jotka on purettu.
Joten varmaan luit rivienvälistä vastauksen kysymykseesi. Kyse oli nimenomaan tästä 230-padasta.
Tuttava juuri menneellä viikolla kysyi multa, saisinko sellaisen hommattu suhteitteni kautta. Mutta niitä ei ole kenelläkään kun kaikki koneet myyty koreista jotka on purettu.
Joten varmaan luit rivienvälistä vastauksen kysymykseesi. Kyse oli nimenomaan tästä 230-padasta.
Tyhmyys on ehtymätön luonnon vara.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Sillä se voittaa aina määrällään.
Kappas, varmaan sitten kovasti paljon yksilöstä kiinni. Kaverilla on ollut puolenkymmentä vuotta varsin huolettomalla ylläpidolla bussimallin ST-Vito eli juurikin tuommoisesta 110TD:stä tehty eikä oo juuri muuta kuin tankattu ja öljyjä vaihdeltu, onkohan yks laturi mennyt mutta sekinhän on kuluva osa. Osa on saattanut bongatakin tuon Alajärven miitissä
Sitä en tiedä mikä tuo otteessa on. Pitää käydä huomenna kattomassa.
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Uudempi koppanen nelikko vito vähän tos yhen paja kulmilla herättäs omistus haluja, noo ootellaan vielä oman talouden parantumista tai auton omistajan talouden heikkenemistä
Niin ja mitä tommosen kuvan mukaiseen vitoon tulee ni pitää olla tosi hyvä yksilö ett vihtis tommoseen sekaantua, isälle tommosta kateltiin mutt kuukauden ajan ku viikoloput käytiin noita ajamassa ja tutkimassa ni luovutettiin
Niin ja mitä tommosen kuvan mukaiseen vitoon tulee ni pitää olla tosi hyvä yksilö ett vihtis tommoseen sekaantua, isälle tommosta kateltiin mutt kuukauden ajan ku viikoloput käytiin noita ajamassa ja tutkimassa ni luovutettiin
Omasta mielestä tuo etuvetokin on mainettaan parempi. Pari vuotta sellaisella (cdi) kohta ajanut eikä mitään erikoista vikaa ole ilmennyt. Mitään ajoa haittaavaa ei kertaakaan. Vetonivelen suojakumeja olen vaihtanut 3, takajarrupalat ja raidetangonpäät molemmin puolin. Niin ja hehkut+termari. Osa vioista edellisen omistajan jäljiltä. Tuon linkin yksilö näyttää kyllä siistille, hieman toki herää epäillys että olisi juuri maalattu. Ruosteettomat Vitot kun on melko harvinaisia Omassakin on luukkujen reunoissa enemmän tai vähemmän kuppaa, toki hintakin oli jo pari vuotta sitten puolet tuosta linkin autosta.... Väittäisin ettei saman hintaisista löydy yhtä mukavaa pakua matkantekoon.
Mutta jottei mene liiaksi kehumiseksi niin on noissa omat omituisuutensa. Sähköissä voi tulla eteen erikoisia vikoja ja pientä remppaa riittää ainakin takajarrujen/vetarin kumien kanssa. Talvella ei ole mikään nautinto ajaa mutta mikäpä etuveto olisi. Ja se ruoste vaivaa lähes kaikkia yksilöitä. Enemmän tai vähemmän, eikä sitä saa oikein kuriin kun luukut lahoaa saumojen välistä. Koneista ottaisin ennemmin cdi:n. Luotettavampi se on peruskoneeltaan vaikka pientä tarkkailua vaatiikin, lähinnä nuo suuttimen vuodot kannattaa tarkistella ajoissa/usein.
E: Ja tosiaankin tuo hinta on korkea. Itse en vanhemmasta Vitosta maksaisi lähellekään tuollaista, oli sitten miten hyä koppanen tahansa. OMASTA mielestä noiden hinta on joka tapauksessa aina alle 5t€, miellummin lähempänä 3t€.
Mutta jottei mene liiaksi kehumiseksi niin on noissa omat omituisuutensa. Sähköissä voi tulla eteen erikoisia vikoja ja pientä remppaa riittää ainakin takajarrujen/vetarin kumien kanssa. Talvella ei ole mikään nautinto ajaa mutta mikäpä etuveto olisi. Ja se ruoste vaivaa lähes kaikkia yksilöitä. Enemmän tai vähemmän, eikä sitä saa oikein kuriin kun luukut lahoaa saumojen välistä. Koneista ottaisin ennemmin cdi:n. Luotettavampi se on peruskoneeltaan vaikka pientä tarkkailua vaatiikin, lähinnä nuo suuttimen vuodot kannattaa tarkistella ajoissa/usein.
E: Ja tosiaankin tuo hinta on korkea. Itse en vanhemmasta Vitosta maksaisi lähellekään tuollaista, oli sitten miten hyä koppanen tahansa. OMASTA mielestä noiden hinta on joka tapauksessa aina alle 5t€, miellummin lähempänä 3t€.
Juu tarkennetaan sen verran että suurin syy viton haun lopettamiseen oli ruosteet, vanhalle miehelle kun ei käynyt päinäs että mersu olis pahemmin ruosteessa ku käytössä ollut nissani
Talvi ajettavuuten sen verran ett noilla työmaan vitoilla ku ajelee niin se luiston esto heti pois jos pahempi keli, katkasee vedon niin juuttaan helposti ja ei tommosta luiston esto etuvetoseen tarvi sit mitenkään. Hyndaihin verrattuan niin kuormattuna kun tyhjänäkin paljon mukavempi matkassa kylillä tieten hyndai on kiva kun voi sladitella.
Niin semmonen noista vitoista tuli vielä meileen ett toi liukuoven kisko on tosi huonosti kiinitetty sitä pitää tarkkailla kun on vaan poraruuveilla kiini ei pulteilla tieten mitä vähemmän sitä liukuovee käyttää sen vähemmän tolla on merkitystä mutt noissa firman vitoissa niitä saa melki kuukausittain säätää ja korjailla, mitää muuta ei ole joutunut niin ahkeraan huoltaan tai laittaa ja autothan on 112 cdi
Talvi ajettavuuten sen verran ett noilla työmaan vitoilla ku ajelee niin se luiston esto heti pois jos pahempi keli, katkasee vedon niin juuttaan helposti ja ei tommosta luiston esto etuvetoseen tarvi sit mitenkään. Hyndaihin verrattuan niin kuormattuna kun tyhjänäkin paljon mukavempi matkassa kylillä tieten hyndai on kiva kun voi sladitella.
Niin semmonen noista vitoista tuli vielä meileen ett toi liukuoven kisko on tosi huonosti kiinitetty sitä pitää tarkkailla kun on vaan poraruuveilla kiini ei pulteilla tieten mitä vähemmän sitä liukuovee käyttää sen vähemmän tolla on merkitystä mutt noissa firman vitoissa niitä saa melki kuukausittain säätää ja korjailla, mitää muuta ei ole joutunut niin ahkeraan huoltaan tai laittaa ja autothan on 112 cdi
- laineracing
- Rasvanäppi
- Viestit: 3104
- Liittynyt: 12.11.2007 16:26
- Paikkakunta: hämeenlinna
Tarttis sit tuua noi meijjä vitot kaikki sinne laitettavaks ku ne liukuovet on iha peestä eikä vehon pojat saa niin laitettua ett olis ees 2kk kunnossalaineracing kirjoitti:Mikähän meijän vitossa o vikana ku Eij o tarvinnu 4vuotee säätää/touhuta liukuoven kiskoja? Ja joka pvä useeseen kertaa auotaan ja laitetaan kiinni..
Ei tartte tuosta vitosta haaveilla. Pienillä kilometreillä tuon ois, mut mitä kävin kattomassa ja papereita selailin, niin antaahan olla.
Ruostetta ei näkynyt juurikaan, mut naarmuja ja klommaja kyllä oli. Vissiin aika äskettäin tuota saksasta ja edellinen omista oli joku muhamed khapin. Ja mitä myyjästä sain selvää, niin henkilöauto vissiin on. Tai niinkuin sano, että kuorkki kmikä on henkilö mallin ja b-kortilla ajettava. Otappa noista selvää. C:n ois kyllä ottaneet vaikka saman tien.. En uskaltanut ees kysyä miten vaihtus..
Ruostetta ei näkynyt juurikaan, mut naarmuja ja klommaja kyllä oli. Vissiin aika äskettäin tuota saksasta ja edellinen omista oli joku muhamed khapin. Ja mitä myyjästä sain selvää, niin henkilöauto vissiin on. Tai niinkuin sano, että kuorkki kmikä on henkilö mallin ja b-kortilla ajettava. Otappa noista selvää. C:n ois kyllä ottaneet vaikka saman tien.. En uskaltanut ees kysyä miten vaihtus..
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Noh auton kunnon nähtyäni en kehannut paljoo ees kysellä.dealer kirjoitti:Kuorkki ? Sprinterikös se olikin.
Mikä auton pitäs sitte olla, henkilö- paketti- matkailu- jotain-auto ?
Jos tuommosta katellaa meidän perheeseen, niin B,C kortilla ajattavat ok. Linjuri jäis yksin minun ajettavaks.
Mut on tässä jo vähä järkee kai tullu päähän, kun mietin, että laitan tuon C:n viimesen päälle iskuun ja ajelen sen loppuun.
En koskaan ota kuin yhden oluen. Sen jälkeen olen kuin toinen mies, ja se toinen mies ottaa loput...
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]
Kaasu passatti...
ex.W202 180
ex.S204 200cdi
ex.S202 180
ex.S202 250tdt Uncle-Benz
ex.W123 250 urpodee
[miitit]0111111111111011111[/miitit]