Distronic + poistaminen / huijaaminen
Distronic + poistaminen / huijaaminen
Ongelma on distronicin tutka joka on keskellä keulaa, kun laittaa kolme lisävaloa niin häiriintyy niistä. Olen kokeillut peittää foliolla, siirtää tutkaa sun muuta mutta ei onnistu.
Xentryllä olen yrittänyt koodata distronicia sieltä sovitukset valikosta mutta ei anna muita vaihtoehtoja kuin ohjainlaitteen päivityksen..
Onko muilla ollut ongelmia tälläisen asian kanssa vai onko minunkin ongelma vain ratkaistavissa optikkokäynnillä..
Xentryllä olen yrittänyt koodata distronicia sieltä sovitukset valikosta mutta ei anna muita vaihtoehtoja kuin ohjainlaitteen päivityksen..
Onko muilla ollut ongelmia tälläisen asian kanssa vai onko minunkin ongelma vain ratkaistavissa optikkokäynnillä..
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Re: Distronic + poistaminen / huijaaminen
No, ei sitä ole suunniteltu toimimaan niin että edessä sinkkiämpäriMagge-- kirjoitti:Ongelma on distronicin tutka joka on keskellä keulaa, kun laittaa kolme lisävaloa niin häiriintyy niistä. Olen kokeillut peittää foliolla, siirtää tutkaa sun muuta mutta ei onnistu.
Xentryllä olen yrittänyt koodata distronicia sieltä sovitukset valikosta mutta ei anna muita vaihtoehtoja kuin ohjainlaitteen päivityksen..
Onko muilla ollut ongelmia tälläisen asian kanssa vai onko minunkin ongelma vain ratkaistavissa optikkokäynnillä..
Luovu keskimmäisestä lisävalosta, poista koko distronkki autosta ja koodaa/koodauta se. Tai talvella lisävalot ja piuhojen irroitus koodaus ja kesällä lisävalo pois ja koodaus piuhojen kiinnitys...
En usko muiden vaihtoehtojen toimivan.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Melko usein olen opastanut puuttumasta toisen omaan tilanteeseensa kirjoittamiin vaatimusspekseihin, mutta nyt en malta olla kysymättä mihin herran tähen tarvii kolmannen X-Vision Dominatorin tai NBB Alpha xenonin
Saahan niitä kolmekin laittaa, mutta en oikeasti keksi, mihin kahdella lisävalolla saavutettavat 15 luksia 200 metriä auton edessä tien laidasta laitaan ei riitä? On se kuitenkin "vähän" enemmän kuin TM:n mittaama 5 luksia 150 metrissä.
Jos valoa oikeasti tarvii paljon, LED panelivalo lienee ainoa vaihtoehto?
Saahan niitä kolmekin laittaa, mutta en oikeasti keksi, mihin kahdella lisävalolla saavutettavat 15 luksia 200 metriä auton edessä tien laidasta laitaan ei riitä? On se kuitenkin "vähän" enemmän kuin TM:n mittaama 5 luksia 150 metrissä.
Jos valoa oikeasti tarvii paljon, LED panelivalo lienee ainoa vaihtoehto?
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Re: Distronic + poistaminen / huijaaminen
AK47 kirjoitti:No, ei sitä ole suunniteltu toimimaan niin että edessä sinkkiämpäriMagge-- kirjoitti:Ongelma on distronicin tutka joka on keskellä keulaa, kun laittaa kolme lisävaloa niin häiriintyy niistä. Olen kokeillut peittää foliolla, siirtää tutkaa sun muuta mutta ei onnistu.
Xentryllä olen yrittänyt koodata distronicia sieltä sovitukset valikosta mutta ei anna muita vaihtoehtoja kuin ohjainlaitteen päivityksen..
Onko muilla ollut ongelmia tälläisen asian kanssa vai onko minunkin ongelma vain ratkaistavissa optikkokäynnillä..
Luovu keskimmäisestä lisävalosta, poista koko distronkki autosta ja koodaa/koodauta se. Tai talvella lisävalot ja piuhojen irroitus koodaus ja kesällä lisävalo pois ja koodaus piuhojen kiinnitys...
En usko muiden vaihtoehtojen toimivan.
No joo eihän se varmaan oo suunniteltu edes pimeällä ajettavaksi valojensa perusteella..
Täytyy varmaan jotenkin koodata normivakkariksi se. Onko tuttu homma? Lähinnä sitä mietin että mihin kaikkialle muutoksia täytyy tehdä?
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Noo tuota tuota, välttämättä kolmatta ei tarvis mutta on niin orvon näköinen hoxhuom(omasta mielestä) kahdella nbb:llä niin pakko olla kolmen patteri.. Nämä valot olikin jo viime talvena keulassa mutta otin pois noin kuukauden jälkeen kun vakionopeudensäädin on kuitenkin niin mukava asia.740 GLE kirjoitti:Melko usein olen opastanut puuttumasta toisen omaan tilanteeseensa kirjoittamiin vaatimusspekseihin, mutta nyt en malta olla kysymättä mihin herran tähen tarvii kolmannen X-Vision Dominatorin tai NBB Alpha xenonin
Saahan niitä kolmekin laittaa, mutta en oikeasti keksi, mihin kahdella lisävalolla saavutettavat 15 luksia 200 metriä auton edessä tien laidasta laitaan ei riitä? On se kuitenkin "vähän" enemmän kuin TM:n mittaama 5 luksia 150 metrissä.
Jos valoa oikeasti tarvii paljon, LED panelivalo lienee ainoa vaihtoehto?
Ja onhan tässä puskurin alaritilän takana majaillut kokoajan myös luminalights striker 560 mutta on niin nuhapumppu lamppu ettei nää juuri mitään.
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Sodankylässä oli kyllä pimeää syksyllä ja talvella - ilmeisesti ei enää.
Ei sillä - vastaavan patterin tarviis omaan eemeliin...
Ei sillä - vastaavan patterin tarviis omaan eemeliin...
BMW F10 520xda, 16
W163 ML55AMG, 02
Range Rover Sport SE 2.7TDV6, 07
W208 CLK 430, 98 (hirveen kiva ex), 2x W211, 02&04 (ex), S203 1.8kompressor, 04 (ex)
*Star*
Ja jottain muita romuja (Linhai, Kymco, Jonsered, Hirvas Yamahalla, Husqvarna)
W163 ML55AMG, 02
Range Rover Sport SE 2.7TDV6, 07
W208 CLK 430, 98 (hirveen kiva ex), 2x W211, 02&04 (ex), S203 1.8kompressor, 04 (ex)
*Star*
Ja jottain muita romuja (Linhai, Kymco, Jonsered, Hirvas Yamahalla, Husqvarna)
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1918
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Re: Distronic + poistaminen / huijaaminen
Juu, ei löydy Xentrystä tuollaisia versiokoodauksia vaikka noilla auton valoilla etsisi. Joko VeDoc:iin kantakorttimuutos ja SCN-koodaus on-line tai sitten sähellystä muilla työkaluilla. Veikkaan että ei tee mieli muutella kahta kertaa vuodessa.Magge-- kirjoitti:
Xentryllä olen yrittänyt koodata distronicia sieltä sovitukset valikosta mutta ei anna muita vaihtoehtoja kuin ohjainlaitteen päivityksen..
Onko muilla ollut ongelmia tälläisen asian kanssa vai onko minunkin ongelma vain ratkaistavissa optikkokäynnillä..
Re: Distronic + poistaminen / huijaaminen
Hysss... Tota hain takaa että joutuu puntaroimaan valojen järjettömyyttä vastaan koodausjärjettömyys.tähtikuljettaja kirjoitti:Juu, ei löydy Xentrystä tuollaisia versiokoodauksia vaikka noilla auton valoilla etsisi. Joko VeDoc:iin kantakorttimuutos ja SCN-koodaus on-line tai sitten sähellystä muilla työkaluilla. Veikkaan että ei tee mieli muutella kahta kertaa vuodessa.Magge-- kirjoitti:
Xentryllä olen yrittänyt koodata distronicia sieltä sovitukset valikosta mutta ei anna muita vaihtoehtoja kuin ohjainlaitteen päivityksen..
Onko muilla ollut ongelmia tälläisen asian kanssa vai onko minunkin ongelma vain ratkaistavissa optikkokäynnillä..
No, vaihtaahan jotkut kuulema katsastukseen moottorinkin... Että se siitä...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Joo pimiää on niinkö mörön peräsimessä ja sen takia valot onkin aika tarpeellisia.TimoV kirjoitti:Sodankylässä oli kyllä pimeää syksyllä ja talvella - ilmeisesti ei enää.
Ei sillä - vastaavan patterin tarviis omaan eemeliin...
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Re: Distronic + poistaminen / huijaaminen
Niin eli oletta sitä mieltä että hommana jo niin iso että ei edes kannata alkaa..? Oli valot järjettömiä tai ei mutta ite tykkään siitä että näen tuolla tienpäällä vähän kauemmaksikin ja kun täällä ei tuota liikennettä niin älyttömästi ole kuin vaikka esimerkiksi pk seudulla niin täällä nuita voi piettää päälläkin.AK47 kirjoitti:Hysss... Tota hain takaa että joutuu puntaroimaan valojen järjettömyyttä vastaan koodausjärjettömyys.tähtikuljettaja kirjoitti:Juu, ei löydy Xentrystä tuollaisia versiokoodauksia vaikka noilla auton valoilla etsisi. Joko VeDoc:iin kantakorttimuutos ja SCN-koodaus on-line tai sitten sähellystä muilla työkaluilla. Veikkaan että ei tee mieli muutella kahta kertaa vuodessa.Magge-- kirjoitti:
Xentryllä olen yrittänyt koodata distronicia sieltä sovitukset valikosta mutta ei anna muita vaihtoehtoja kuin ohjainlaitteen päivityksen..
Onko muilla ollut ongelmia tälläisen asian kanssa vai onko minunkin ongelma vain ratkaistavissa optikkokäynnillä..
No, vaihtaahan jotkut kuulema katsastukseen moottorinkin... Että se siitä...
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Tutun näköinen setti. Saitko muuten kolmella valolla häivytettyä NBB:n valokuvion keskellä tyyppihyväksynnän vuoksi olevaa suoraan edessä näkyvää virhettä? Kahdella sen vielä erottaa selvästi etenkin lumisessa maisemassa. Joko suoran eteen suunnatuilla valoilla kirkas rinkula suoraan edessä 250 - 300 metrissä tai hieman haralleen suunnattuina kiikarikuvio. Olen kuvitellut, että kolmen viuhka voisi tuon kadottaa paremmin, mutta kokeillut en ole?
Nyt se kuvio katosi muutenkin, kun tälläsin isojen ämpärien tilalle matalan LED-panelin. W-Light Comberille ilmoitettuun 18 luksiin 300 metrissä en usko, mutta 14 luksia 200 metrissä kyllä näin mittarilla ihan hetki sitten. Eli lähes samat lukemat kuin NBB pari vakiotehoisin xenonein, mutta valaisin on kaarelle väännetty siro paneli, tosin reilu puoli metriä leveä. Suoraa ei tuollaisen terävänokkaisen lumiauran keulaan saa edes vakiotelineellä kiinni, kun törmää säleikköön keskellä keulaa.
Laitan kuvia illemmalla.
Nyt se kuvio katosi muutenkin, kun tälläsin isojen ämpärien tilalle matalan LED-panelin. W-Light Comberille ilmoitettuun 18 luksiin 300 metrissä en usko, mutta 14 luksia 200 metrissä kyllä näin mittarilla ihan hetki sitten. Eli lähes samat lukemat kuin NBB pari vakiotehoisin xenonein, mutta valaisin on kaarelle väännetty siro paneli, tosin reilu puoli metriä leveä. Suoraa ei tuollaisen terävänokkaisen lumiauran keulaan saa edes vakiotelineellä kiinni, kun törmää säleikköön keskellä keulaa.
Laitan kuvia illemmalla.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Hmmm, en ole pistänyt merkille että olisi jokin virhe kuviossa..? Toki nuohan on myös hiukan erilaiset umpiot kuin sinulla, nämä on vanhemmat ilman led-parkkia ja 40referenssillä. Tai sitten se valovirhe häipyy nuilla ehkä jopa turhankin järeillä xenoneilla. Mutta tuosta viuhkasta, keskellä kun oli se piste valo niin valoa oli laajalle ja pitkälle. Piste valossa oli 75w xenon. Lähialueen näkyvyyttä ja leveyttä lisää tuo ledipaneeli aika mukavasti mutta paneeli on jo vanhaa tekniikkaa eikä siitä nyky mittapuulla ole mihinkään jonka vuoksi nuo ämpärit on aika pakolliset.740 GLE kirjoitti:Tutun näköinen setti. Saitko muuten kolmella valolla häivytettyä NBB:n valokuvion keskellä tyyppihyväksynnän vuoksi olevaa suoraan edessä näkyvää virhettä? Kahdella sen vielä erottaa selvästi etenkin lumisessa maisemassa. Joko suoran eteen suunnatuilla valoilla kirkas rinkula suoraan edessä 250 - 300 metrissä tai hieman haralleen suunnattuina kiikarikuvio. Olen kuvitellut, että kolmen viuhka voisi tuon kadottaa paremmin, mutta kokeillut en ole?
Nyt se kuvio katosi muutenkin, kun tälläsin isojen ämpärien tilalle matalan LED-panelin. W-Light Comberille ilmoitettuun 18 luksiin 300 metrissä en usko, mutta 14 luksia 200 metrissä kyllä näin mittarilla ihan hetki sitten. Eli lähes samat lukemat kuin NBB pari vakiotehoisin xenonein, mutta valaisin on kaarelle väännetty siro paneli, tosin reilu puoli metriä leveä. Suoraa ei tuollaisen terävänokkaisen lumiauran keulaan saa edes vakiotelineellä kiinni, kun törmää säleikköön keskellä keulaa.
Laitan kuvia illemmalla.
Itse olen haaveillut kanssa että laittaisi tuon paneelin tilalle jonkun nykyaikaisen ledpaneelin jotta ei tarvisi nuita törppöjä.
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Erona taitaa olla tuo 40 referenssiluku, mutta nyt mietityttää, mikä polttimo sinulla on paikallaan?
Omani ovat xenonpolttimoilla ref 20 tyyppihyväksyttyä mallia, ja rohkenen epäillä, että referenssiluvun alentaminen on tehty asettamalla tuohon uudemman mallin valokuvioon hallittu pieni varjostus mittauspisteeseen?
Halogeenipolttimolla saman umpion hyväksytty ref on 25 ja valokuvio on kauniin tasainen. Referenssiluku putoaa arvoon 20, kun halogeenin vaatima adapteri heitetään mäkeen ja tilalle D1S, jonka NBB umpio nielaisee "natiivisti" ilman adapteria. Reffin selvä alennus valotehon yli kaksinkertaistuessa edellyttää jonkinlaista formulavarikolta tai normikulutusmittauksesta tuttua luovaa mittausspeksin lukemista.
Aivan valokuvion keskellä olevan mittauspisteen kohdalla näkyy tässä versiossa xenonpolttimolla pieni varjo, jonka ympärillä on kirkkaammat rinkulat. Jos ajat omiasi halogeenipolttimon kannoilla olevilla konversio-xenoneilla, niin sittenhän ne istuvat oikein polttopisteessä tehden tasaisen valokuvion? Vai mitkä polttimot sinulla on paikallaan?
Omani ovat xenonpolttimoilla ref 20 tyyppihyväksyttyä mallia, ja rohkenen epäillä, että referenssiluvun alentaminen on tehty asettamalla tuohon uudemman mallin valokuvioon hallittu pieni varjostus mittauspisteeseen?
Halogeenipolttimolla saman umpion hyväksytty ref on 25 ja valokuvio on kauniin tasainen. Referenssiluku putoaa arvoon 20, kun halogeenin vaatima adapteri heitetään mäkeen ja tilalle D1S, jonka NBB umpio nielaisee "natiivisti" ilman adapteria. Reffin selvä alennus valotehon yli kaksinkertaistuessa edellyttää jonkinlaista formulavarikolta tai normikulutusmittauksesta tuttua luovaa mittausspeksin lukemista.
Aivan valokuvion keskellä olevan mittauspisteen kohdalla näkyy tässä versiossa xenonpolttimolla pieni varjo, jonka ympärillä on kirkkaammat rinkulat. Jos ajat omiasi halogeenipolttimon kannoilla olevilla konversio-xenoneilla, niin sittenhän ne istuvat oikein polttopisteessä tehden tasaisen valokuvion? Vai mitkä polttimot sinulla on paikallaan?
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Näillä viimeisimpänä päivityksenä olevilla valoilla tulee 200 metriin samat lukemat luksimittariin kuin kahdella vakiotehoisella NBB Alpha xenonilla. Jopa puskurin alempaan kitaan asentaminen on mahdollinen:Magge-- kirjoitti:Itse olen haaveillut kanssa että laittaisi tuon paneelin tilalle jonkun nykyaikaisen ledpaneelin jotta ei tarvisi nuita törppöjä.
viewtopic.php?t=53840&start=60
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Tosiaan joo minulla on H-kantainen xenon poltin, eli H1 xenon muutossarja. Tässä oli vielä semmoinen ero pienempi tehoisiin sarjoihin että polttimo on huomattavasti paksumpi kuin esimerkiksi 75w sarjassa.740 GLE kirjoitti:Erona taitaa olla tuo 40 referenssiluku, mutta nyt mietityttää, mikä polttimo sinulla on paikallaan?
Omani ovat xenonpolttimoilla ref 20 tyyppihyväksyttyä mallia, ja rohkenen epäillä, että referenssiluvun alentaminen on tehty asettamalla tuohon uudemman mallin valokuvioon hallittu pieni varjostus mittauspisteeseen?
Halogeenipolttimolla saman umpion hyväksytty ref on 25 ja valokuvio on kauniin tasainen. Referenssiluku putoaa arvoon 20, kun halogeenin vaatima adapteri heitetään mäkeen ja tilalle D1S, jonka NBB umpio nielaisee "natiivisti" ilman adapteria. Reffin selvä alennus valotehon yli kaksinkertaistuessa edellyttää jonkinlaista formulavarikolta tai normikulutusmittauksesta tuttua luovaa mittausspeksin lukemista.
Aivan valokuvion keskellä olevan mittauspisteen kohdalla näkyy tässä versiossa xenonpolttimolla pieni varjo, jonka ympärillä on kirkkaammat rinkulat. Jos ajat omiasi halogeenipolttimon kannoilla olevilla konversio-xenoneilla, niin sittenhän ne istuvat oikein polttopisteessä tehden tasaisen valokuvion? Vai mitkä polttimot sinulla on paikallaan?
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Nuo nykyaikaiset paneelithan on jo aivan tyylikkään näköisiä verrattuna nuihin vanhempiin missä ei ole linssitekniikkaa niinkään hyödynnetty.!740 GLE kirjoitti:Näillä viimeisimpänä päivityksenä olevilla valoilla tulee 200 metriin samat lukemat luksimittariin kuin kahdella vakiotehoisella NBB Alpha xenonilla. Jopa puskurin alempaan kitaan asentaminen on mahdollinen:Magge-- kirjoitti:Itse olen haaveillut kanssa että laittaisi tuon paneelin tilalle jonkun nykyaikaisen ledpaneelin jotta ei tarvisi nuita törppöjä.
viewtopic.php?t=53840&start=60
S212 E350 CDI 4matic -11
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
W906 318 CDI -08
W903 313 CDI -01
GrandCherokee 2.7crd -02
Referenssiluvun ja valotehon päätymistä tielle auton eteen voi vähän kuutioida sen perusteella, että:
SAE 210, ref 10, ottoteho 2 x 80 W, valovirtaa 2 x 8000 lumenia
W-light, ref 45, ottoteho 150 W, valovirta 13.500 lumenia
Teoriassa siis SAE:lla pitäisi olla suunnilleen 20% tehoylivoima.
Mittarin mukaan SAE auton eteen tulee lukseja 20% vähemmän kuin tuossa teoriassa pienitehoisemmassa. Sitä voi itse kukin miettiä, minne se koko valoteho joutuu, koska referenssimittauksessa auton edessä tien kohdalla oleviin mittapisteisiin se ei selvästikään ei näytä osuvan.
Lazeria ja W-Lightin kokeilun jälkeen alkaa näyttää siltä, että heijastimella toteutetut LED valaisimet hallitsevat valokuvionsa paremmin? Tuo suoraan näkyvissä oleva LED on pieni kipene, mutta suhteessa peukalonkynnen kokoiseen heijastimeen valolähteen koko on niin julmetun suuri, ettei se voi edes teoriassa sijaita kokonaan polttopisteessä.
SAE 210, ref 10, ottoteho 2 x 80 W, valovirtaa 2 x 8000 lumenia
W-light, ref 45, ottoteho 150 W, valovirta 13.500 lumenia
Teoriassa siis SAE:lla pitäisi olla suunnilleen 20% tehoylivoima.
Mittarin mukaan SAE auton eteen tulee lukseja 20% vähemmän kuin tuossa teoriassa pienitehoisemmassa. Sitä voi itse kukin miettiä, minne se koko valoteho joutuu, koska referenssimittauksessa auton edessä tien kohdalla oleviin mittapisteisiin se ei selvästikään ei näytä osuvan.
Lazeria ja W-Lightin kokeilun jälkeen alkaa näyttää siltä, että heijastimella toteutetut LED valaisimet hallitsevat valokuvionsa paremmin? Tuo suoraan näkyvissä oleva LED on pieni kipene, mutta suhteessa peukalonkynnen kokoiseen heijastimeen valolähteen koko on niin julmetun suuri, ettei se voi edes teoriassa sijaita kokonaan polttopisteessä.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.