Kysellään vielä täältä vaikka lärvikirjaankin laitoin jo.
Eli autossa ei kd eikä e/s valintakytkin reagoi mitenkään.
Kd kytkimen mittasin ja siellä ainakin napaisuus ns vaihtui.
Relettä ei löydy akun takaa vaikka miten penkoo.
Siellä on kaksi isoa aivolaatikkoa sekä yj rele ja kaltstart eli pumpun rele?
Ei mitään missä olisi kierroslukua tai sylinterimäärää kirjailtuna.
Autossa ei ole myöskään ilmastointia tai tyhjiä releen pohjia.
Kysymys siis kuuluu että mitähän vattua?
230ce 1991 kickdown rele
230ce 1991 kickdown rele
W164 280xdi -05
S204 200cdi -08 vol.2
S203 C30 Amg
S204 200cdi -08
W221 320cdi -07
W220 320cdi -01
S211 200k -04
C124 230ce -91
W201 200
+ monta muuta...
S204 200cdi -08 vol.2
S203 C30 Amg
S204 200cdi -08
W221 320cdi -07
W220 320cdi -01
S211 200k -04
C124 230ce -91
W201 200
+ monta muuta...
Terve
Ei siellä releitä tarvita. Tuleeko jollekin kickdownin liittimen nastoista virta? Kickdownin kytkimen kautta kulkee myös S/E-kytkimen virrat. Kun KD-nappi ei ole pohjassa, määrää S/E-kytkin tilan. Kun KD on pohjassa, E-asento kytketään irti.
Liitin pitäisi olla näin (ainakin -93:ssa)
1 & 2: virta
3: -> S/E-nappi -> S/E-modulaattori
4: -> KD-venttiili
t.
Risto
Ei siellä releitä tarvita. Tuleeko jollekin kickdownin liittimen nastoista virta? Kickdownin kytkimen kautta kulkee myös S/E-kytkimen virrat. Kun KD-nappi ei ole pohjassa, määrää S/E-kytkin tilan. Kun KD on pohjassa, E-asento kytketään irti.
Liitin pitäisi olla näin (ainakin -93:ssa)
1 & 2: virta
3: -> S/E-nappi -> S/E-modulaattori
4: -> KD-venttiili
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)