TXP-457 200D TAXI
TXP-457 200D TAXI
Hei, Tuli taloon jo toinen vehreä w123 mutta taxi tällä kertaa 200d joka hyvin originelli helvetin siisti ja mahtava museo aihio kun tuo edellinen tuli käyttö entistettyä mutta tämä on jo niin hyvä lähtö kohta museointiin että on mahdollista sinne saada.kone on todella huonossa kunnossa tavallaan käy kolmella öljy korkki lentää ulos konehuoneesta kun lukituksen aukaisee öljyä menee 4litraa sataselle jos riittää edes käy todella huonosti eikä lähde kylmiltään käyntiin pitää ottaa videota siittä mutta venttiilien säätö varsien kumien vaihdon jälkeen ja kampiakselin stefa ja venttiili kopan ja öljypojhan tiivisteen vaihto ehkä auttaa jo asiaa ja ehjät suuttimetkin ois 300deestä tuossa varastolla asentaisi nekin paikoilleen kun kummissakin 115bar avaumis paineet toki vähän isommathan nuo oiskin
laitoin käymään jotta näkee mistä öljy tulee ulos diesel pumpun päältä alkoi nousemaan hirveä käry ja öljyä solkenaan kentälle
ja oliko ihme kun ei ollut O-rengasta tahi mitään tiivistettä sammuttimella
ja käry käy kolosen molemmat kumit paskana ei saanu painetta tehtyä pyttyyn kun venttiilit kantoi todella pahasti ja ykkösen ja nelosen myös
154A MB-Tex
225 käsinoja takana
260 merkki pois takaluukusta
436 ? turvavyöt poistettu edestä ja takaa ?
450 taxi
483 jäykemmät jouset ja isompi maavara
504 oikea sivupeili (taxi ?)
542 lukollinen hanskalokero
570 etukyynärnoja
600 lampunpesimet
626 Suomi
630 varoituskolmio
673 isompi akku
803 moss green
varauksin
225 käsinoja takana
260 merkki pois takaluukusta
436 ? turvavyöt poistettu edestä ja takaa ?
450 taxi
483 jäykemmät jouset ja isompi maavara
504 oikea sivupeili (taxi ?)
542 lukollinen hanskalokero
570 etukyynärnoja
600 lampunpesimet
626 Suomi
630 varoituskolmio
673 isompi akku
803 moss green
varauksin
wiimax.fi
- Karvanaama
- Viestit: 850
- Liittynyt: 10.9.2011 14:20
- Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.
Keräyspytty (runsaalle) huohotusöljylle?c280r6 kirjoitti:
kuka arvaa mikä on tuo pönttö tuossa iliman putsarin kantta vasten??? oli oleellisesti rakennettu kiinni koneeseen eli mikä on tai oli tuon pöntön tarkoitus ja joka on tarkoitus nyt saada pois käytöstä
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77
C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
kuminen tai parenminkin muovinen kovettuneita kaikki vanhat ja uudet metalliset
eirkois työkalu
alkaa olemaan nipussa pikkuhiljaa
pumppu oli säädetty mutta ei oikein nyt on hyvä ja toimii eikä savuta turhia niinkuin pitääkin arvo vanhuksen toimia:)
Eipä vuoda enää öljyä eikä huohota:))) kuin normaalin verran sai heittää väli pöntöt pois ja kaikki pelaa... sitten paine pesuria höyry pesuria harjaamista ja siistimistä
onkos noilla jäähdytystä heikentäviä vai jotain kierron paranemista tekeviä tekiöitä pari oli jo pätkissä joten varmaan tukkii viimein koko jäähdytyksen?että kannattaako vaihtaa koko syyläri uuteen kun noita näyttää olevan niin pitkälle asti kun näkee syylärin sisällä.
onko 1985 ollut jo 200Deessä pika hehkut kun on 16 oomiset berut vaihdettu paikoilleen tuntuu ettei ole hehkuista oikein mitään hyötyä... virrat tulee hehkuille asti ok akku on hyvä..vieteri on turhan pitkä toki on 200 d kyseessä onko syöttö pumpulla käynnistyvyyteen liittyvää ruuvia kun perse levyn aukaisee kun siellä on käyty ja nyt syöttö ehkä jopa liian pienellä
suuttimet ottaa tänään irti ja vaihtaa käret josko vaikuttaa pitäis kyllä hitsatakkin taas liikaa tekemistä tehä nyt jotakin eiköhän se siitä
Pitäs olla -85 sessa ns.pikahehkut. Se vanhempi varianttihan on sarjaan kytketty ja uudempi rinnankytketty. Uudempi on hieman nopeampi mutta ei toki niin nopea kuin tämän päivän autoissa.
Siinä pitäs olla musta releboksi kuskin puolen lokarin päällä. Vanhemman boksi oli hytissä ja alumiinia. Jos joku hehku on pimeä niin valo ei syty vaikka hehkuttaakin.
Siinä pitäs olla musta releboksi kuskin puolen lokarin päällä. Vanhemman boksi oli hytissä ja alumiinia. Jos joku hehku on pimeä niin valo ei syty vaikka hehkuttaakin.
sunnuntai alkoi suutin jumpalla oli ykkönen ja kolmonen melko märät kusoo jo pahasti
mutta yllättävän siistit suuttimet kuitenkin
ottaen huomioon kun käynti huonohkoa
Alkaa hieman selkeään käynnin epätasaisuus kärkien koot 261 220 240 261 ja suuttimissa kolomosen suutin jostakin eri mersusta nyt vaihdoin uudet 240 kaikkiin.
Poltto aine linjat korjaten taka akselin päältä ja jarruputkikin vuotaa samasta paikasta tietenkin joten homma jatkuu samassa kuskin taka nurkassa lähi päivinä.
Kuskin taka jarrusatula vaihtui
Pelkääjän puolen vetarin kumit muutenkin rikki kanta17millin keskipultilla ilman keskitys helaa toisin kuin kanta13millin alkuperäinen mistähän laitettu koko vetari kuka tietää????
Sitten hitsi hommiin jaahas ei tullut kuin yksi kuva onnistuneesti puhelimeen pitää ottaa uudestaan ennen kuin kitit on päällä
mutta yllättävän siistit suuttimet kuitenkin
ottaen huomioon kun käynti huonohkoa
Alkaa hieman selkeään käynnin epätasaisuus kärkien koot 261 220 240 261 ja suuttimissa kolomosen suutin jostakin eri mersusta nyt vaihdoin uudet 240 kaikkiin.
Poltto aine linjat korjaten taka akselin päältä ja jarruputkikin vuotaa samasta paikasta tietenkin joten homma jatkuu samassa kuskin taka nurkassa lähi päivinä.
Kuskin taka jarrusatula vaihtui
Pelkääjän puolen vetarin kumit muutenkin rikki kanta17millin keskipultilla ilman keskitys helaa toisin kuin kanta13millin alkuperäinen mistähän laitettu koko vetari kuka tietää????
Sitten hitsi hommiin jaahas ei tullut kuin yksi kuva onnistuneesti puhelimeen pitää ottaa uudestaan ennen kuin kitit on päällä