Elikkä taas siirryin oikeaan merkkiin bmw on moottori levällää ja volkkariin loppui hermot.
Eli golffi vaihtui vuoden 93 w202 2,5d pienois mallin rönttään kaikkine ruosteineen ja vik anteeksi ominaisuuksiin.
Varuisteina ainakin.
Toimiva ja vuotamaton kattolunkka
Ilmastointi toimivuudesta ei tietoa
Ehyt sisusta
Ja ruostetta.
Sitten ne ominaisuudet eli mittaristo mykkänä joskus herää mittarit eloon vähän ajon jälkee joskus pitemmän ajon jälkeen.
Joku kolahtaa sopivassa montusa jossain konttorin mies selvittäköön.
Yllättävän pieni ruokahalu tuntuisi olevan vapari manuaali yhdistelmällä olisiko jossain 6-7 väliin ?
Mikäs on se varmempi ongelma mittaristossa juotokset vai se mystinen tappeihin tarttuminen? Vissiin jos olen oikei lukenu irroitus ja purku toimii kuin w124 ?
Tässäpä sitä ensi alkuun
Sitten alkaa hommaisee lisävaloa ja mesen tarrat autoon.
Tyhtiksen ensimmäinen ceemeli.....
-
- Viestit: 231
- Liittynyt: 10.6.2008 5:02
- Paikkakunta: sjk
Noniin cllä päästelty menee jokunen tonni hyvin huilaa ja kalkattaa...
Mittariston suhteen en ole vielä päässyt toimen piteisii usiamman päivän pelannu putkeen....
Nyt sitten aamulla tuli neljältä töihin lähtiessä pikku ropleema....
Eli kuskin oven lukko jumissa yön jälkeen avain ei mene ees sisään kunnolla...... sulateltu ei vaikutusta....
Noo marssien vänkärin puolelle jaaha tämä sitten samplaa tyhjää olipa yllätys
Ihme ja kumma peräkontin lukko pesä toimi ja kontti aukes onneksi sedanissa aukiaa kontista selkänoja tässä nii ryömien kuakin jakkaralle ja taas mennään kattovat vain kylällä ihmeissää jos laittaa ovet lukkoon kun menee noin autoon
Mittariston suhteen en ole vielä päässyt toimen piteisii usiamman päivän pelannu putkeen....
Nyt sitten aamulla tuli neljältä töihin lähtiessä pikku ropleema....
Eli kuskin oven lukko jumissa yön jälkeen avain ei mene ees sisään kunnolla...... sulateltu ei vaikutusta....
Noo marssien vänkärin puolelle jaaha tämä sitten samplaa tyhjää olipa yllätys
Ihme ja kumma peräkontin lukko pesä toimi ja kontti aukes onneksi sedanissa aukiaa kontista selkänoja tässä nii ryömien kuakin jakkaralle ja taas mennään kattovat vain kylällä ihmeissää jos laittaa ovet lukkoon kun menee noin autoon
Sulla oli avain virtalukossa ja virtalukko "ykkösasennossa" kun oli mittariston piuhat irti.tyhtis kirjoitti:srs valo eisammu enään ennentätä sytty ja sammu.
Testerillä airbägin nollaus.
Kellon nuppi voi vaatia vähän reippaammin voimaa että käskyt menee perille saakka.
Ainakin ex ML:ssä sitä nuppia piti vääntää melkosen lujasti että kellon luvut lähti juoksemaan.
Vetase nuppia vähän ulospäin ja sitten pyöräyttämällä pitäs lähteä kello juoksemaan
yritän miettiä tässä mutta ei minusta ollut kun avain virtalukossa että voi kääntää rattia ettei mene lukkoon....
missäs tässä on pistoke että voipi nollailla vai vaatiiko starin??
pitää koittaa vielä hieman enemmän voimaa tuon nupin kanssa...
Eipä tuo valo sinäänsa haittaa kun jonkin ajelee tovin niin yhtäkkiä sammuu kuiten.
pitää vielä kuitenki käyttää poies tuo mittari paikaltaan kun lämpömittarin kohalla tausta valo ei vieläkää alkanu pelaan kaikki muut mutta se kohta ei tai on tosi himmeästi valo siinä.
Kiitoksia vastauksesta ja avusta!!
missäs tässä on pistoke että voipi nollailla vai vaatiiko starin??
pitää koittaa vielä hieman enemmän voimaa tuon nupin kanssa...
Eipä tuo valo sinäänsa haittaa kun jonkin ajelee tovin niin yhtäkkiä sammuu kuiten.
pitää vielä kuitenki käyttää poies tuo mittari paikaltaan kun lämpömittarin kohalla tausta valo ei vieläkää alkanu pelaan kaikki muut mutta se kohta ei tai on tosi himmeästi valo siinä.
Kiitoksia vastauksesta ja avusta!!