zipin virityksiä, uutta aihioo.
Noniin, tottakai sitä ny perusasiat käy ekana läpi. Ainaki siinä omassa entisessä m103 mosassa oli suuttimissa toispuoleinen sumu, kun pari omistajaa takaperin oleva omistaja selvitti. ja sese vasta kävi härskisti Niijoo, ja oli siinä kumitötterökki aika härskissä kunnossa...
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
E30 316i -89
Taas tuli touhuttua, turbodeestä tuli motti ja laatikko irti.
Huomenna ois tarkotus nokivasara sovittaa farkun keulalle.
Kysymys kuuluu, kaksoismassa vai kova vauhtipyörä.
Virittää ei vielä ainakaan oo tarkotus, joskus myöhemmi ehkä pientä piristystä.
Kaksoismassa on tuon bensan perästä ja kova 602:sen.
Huomenna ois tarkotus nokivasara sovittaa farkun keulalle.
Kysymys kuuluu, kaksoismassa vai kova vauhtipyörä.
Virittää ei vielä ainakaan oo tarkotus, joskus myöhemmi ehkä pientä piristystä.
Kaksoismassa on tuon bensan perästä ja kova 602:sen.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Pakoputki kötöstelty loppuun asti.
Puhallin ja lasinpyyhinkin löysivät paikkansa.
Moottorin lämpö ja rundikello ei toimi, mikähän olis helpoin ratkasu? Bensassa taitaa molemmat tulla ecun kautta joka on sijoitettu tällä hetkellä roskikseen.
Jarrutehostimessa piilee myös jotain hämärää kun poljinta pitää painaa ihan tosissaan.
Puhallin ja lasinpyyhinkin löysivät paikkansa.
Moottorin lämpö ja rundikello ei toimi, mikähän olis helpoin ratkasu? Bensassa taitaa molemmat tulla ecun kautta joka on sijoitettu tällä hetkellä roskikseen.
Jarrutehostimessa piilee myös jotain hämärää kun poljinta pitää painaa ihan tosissaan.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Jarru tehostimen alipaine putkessa oli takaiskuvena väärinpäin.
Virtalukon vaihdoin diesel malliseen, sammutinkalvokin oli senverran väsähtänyt että meni vaihtoon.
Hehkutukseen pitää jotain turata että saa toimimaan, nappihehku olis helppo mutta originaali ratkasu houkuttais enemmän.
Laitetaan pari kuvaakin laitoksesta.
Laatu aitoa samsunkia.
:
Virtalukon vaihdoin diesel malliseen, sammutinkalvokin oli senverran väsähtänyt että meni vaihtoon.
Hehkutukseen pitää jotain turata että saa toimimaan, nappihehku olis helppo mutta originaali ratkasu houkuttais enemmän.
Laitetaan pari kuvaakin laitoksesta.
Laatu aitoa samsunkia.
:
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
oli ihan oikea kamera käsillä niin otin pari fotoa töllisteltäväksi.
Sisustankin pesin eilen ihan harjan ja vesi imurin kanssa,
varsinkin takakontin verhoilusta lähti ruosteenväristä vettä varmaan monta litraa.
Etu-vakaaja ja kuskinpuolelle raidetangon pää niin alkaisi olemaan leimakunnossa.
Sisustankin pesin eilen ihan harjan ja vesi imurin kanssa,
varsinkin takakontin verhoilusta lähti ruosteenväristä vettä varmaan monta litraa.
Etu-vakaaja ja kuskinpuolelle raidetangon pää niin alkaisi olemaan leimakunnossa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Farkun muutoskatsastusta ajatellen soitin konttorille,
katsuri sanoi että tarvis moottorin alkuperä todistuksen ja "specsit" moottorista eli teho, paino käyttövoima yms.
Mistähän tuommosen lapun sais? veholta varmaan mutta ko. lafkan palvelu ollut tähän asti senverran kylmää ettei oikein nappaa.
Tänään tuli farkkuun etuvakaaja 300D sedanista, pitäs olla riittävä,
Kuskinpuolen raidepääkin on "tekeytymässä" tallin pöydällä.
Ilmastoinnin kompuran jalka ja alkup, puhaltimen moottori löytyi myös,
Entinen moottori tais olla bosch, purkaamolta löydetty oli siemens
Kai sen sinne saa sovellettua.
katsuri sanoi että tarvis moottorin alkuperä todistuksen ja "specsit" moottorista eli teho, paino käyttövoima yms.
Mistähän tuommosen lapun sais? veholta varmaan mutta ko. lafkan palvelu ollut tähän asti senverran kylmää ettei oikein nappaa.
Tänään tuli farkkuun etuvakaaja 300D sedanista, pitäs olla riittävä,
Kuskinpuolen raidepääkin on "tekeytymässä" tallin pöydällä.
Ilmastoinnin kompuran jalka ja alkup, puhaltimen moottori löytyi myös,
Entinen moottori tais olla bosch, purkaamolta löydetty oli siemens
Kai sen sinne saa sovellettua.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
vakaaaja asennettu, keski kiinnikkeet piti kääntää toisinpäin että sopi paikalleen.
Etuakseli palkkiin oli tullunna reikä joka oli korjattu alumiini pellillä ja sikaliimalla, kemppasin palan peltiä tilalle.
ilmastoinnin kompuran tellinkikin on asemoitu paikoilleen, kompura on vielä takakontissa.
Etuakseli palkkiin oli tullunna reikä joka oli korjattu alumiini pellillä ja sikaliimalla, kemppasin palan peltiä tilalle.
ilmastoinnin kompuran tellinkikin on asemoitu paikoilleen, kompura on vielä takakontissa.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo
Farmari ei juuri ole edistynyt, kuskinpuolelle joutui vaihtamaan koko raidetangon kun ulompi pää ei suostunut irtoamaan.
Kaivettiin eilen kuusen juurelta pari kuningas kuusnollaykköstä.
Saa nähä mitä tästä tulee.
Toinen on turbodeen vanha kansivikainen mylly,
Toinen on 700tkm ajettu vanha taksin moottori joka on pari vuotta seissyt ulkona.
Kaivettiin eilen kuusen juurelta pari kuningas kuusnollaykköstä.
Saa nähä mitä tästä tulee.
Toinen on turbodeen vanha kansivikainen mylly,
Toinen on 700tkm ajettu vanha taksin moottori joka on pari vuotta seissyt ulkona.
250D -92
190D 2.2turbo
190D 2.2turbo