W203 perä
W203 perä
***OSTETTU***
- Varaosanumero on A2033505614
- Välitys on 2,87
- Vetarit eivät ole laipoilla vaan vedetään perän sisältä pois
Auto on ensimmäisiä C200cdi sedan ja automaatti. Samanlaista perää voi olla muissakin.
Tarjoa jos sinulla löytyy varmuudella sopiva perä ja hinta on kohtuullinen. Äänetönkin tietysti pitäisi olla.
**OSTETTU***
- Varaosanumero on A2033505614
- Välitys on 2,87
- Vetarit eivät ole laipoilla vaan vedetään perän sisältä pois
Auto on ensimmäisiä C200cdi sedan ja automaatti. Samanlaista perää voi olla muissakin.
Tarjoa jos sinulla löytyy varmuudella sopiva perä ja hinta on kohtuullinen. Äänetönkin tietysti pitäisi olla.
**OSTETTU***
Viimeksi muokannut dealer, 12.3.2016 17:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: W203 perä
Tästä juteltiin taannoin rusnausmiitissä. Oisko niin että laipallinen perä käy yhtänähen kiinteämaljaisille vetareille näps sun kops, kunhan laipat raapii tieltä.? Ynnä toisapäin.?dealer kirjoitti: - Vetarit eivät ole laipoilla vaan vedetään perän sisältä pois
Vetarinpään C-renkaita saattoipa olla tosin usiaa vahvuutta, jotta saa passata sen päissänsävälyksen, mutta tuskin se reppu rasoille pärkyää jos siinä kohen onkin *-karvan liian ohut sokka.
Paksumpia ei tohi nuin vain panna, ettei jää mikään likistyksiin.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Onko Akilla jo möläjävää 3,07:aa laipoilla isolla kuorella ja kenkiksi-hinnalla?Aki P kirjoitti:No oohan niitä semmonen 40kpl erilaisia hyllyssä
Kerran "satavuotta sitten" laitettiin 124:n 2,88 josta laipat pois ja naps ja kops. Mutta tästäpä ei tiedä onko tällaiseen sopiva, niitä kun on ainakin kahta kokoa noissa 2.87 välityksellä.
Saa se ehytkin olla jos muut kriteerit täyttyy.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vaihdoin perän tänään. "Kiva" kun ei ole irtolaippoja, joutuu toisen puolen pyöräntuennan purkamaan että saa vetarin irti. Toisen voi sitten irrottaa perää liikuttamalla.
Oli vähän niinkuin viimeiset hetket ajella korjaamolle...hämmästyttävää miten ei hajonnut liikuntakyvyttömäksi. Öljyäkään ei ollut oikeastaan yhtään perässä ja vetarin sisemmät nivelet keikkuivat sentin pari kun ylösalas heilutti.
Eikä muuten ääntänyt yhtään laakerit
Kiitokset Autopalvelu Parkkilalle asiantuntevasta palvelusta.
Kyllä on helppoa ostaa käytettyä osaa kun myyjä tietää mersut
Oli vähän niinkuin viimeiset hetket ajella korjaamolle...hämmästyttävää miten ei hajonnut liikuntakyvyttömäksi. Öljyäkään ei ollut oikeastaan yhtään perässä ja vetarin sisemmät nivelet keikkuivat sentin pari kun ylösalas heilutti.
Eikä muuten ääntänyt yhtään laakerit
Kiitokset Autopalvelu Parkkilalle asiantuntevasta palvelusta.
Kyllä on helppoa ostaa käytettyä osaa kun myyjä tietää mersut
wiimax.fi
Purkupeli kyseessä.. Perän irroitus ohjelmassa. Napamutteri aukesi yllättävän kivuttomasti eli juuri ja juuri k-raudan halpis akku pulttikoneella lievän hajun kera. Mitä seuraavaksi?
Rälläkällä tukivarret poikki?
Parempi olisi kyllä saada vielä pidettyä pyörän tuenta ehjänä jotta voin siirtää auton pihalle huilimaan välillä.
Rälläkällä tukivarret poikki?
Parempi olisi kyllä saada vielä pidettyä pyörän tuenta ehjänä jotta voin siirtää auton pihalle huilimaan välillä.