sprinter 316cdi lämmönsäätö
sprinter 316cdi lämmönsäätö
Eli kyseessä sprinter vm.2005. Lämmönsäätö vipu jos ei ole täysin kylmä asenossa niin puhaltaa kuumaa. Eli saa vaan joko kylmää tai kuumaa ei siltä väliltä mitään. Mistähän voisi johtua?
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: sprinter 316cdi lämmönsäätö
Kanatta tarkistella kaikki alipaineletkut jos on ilmastointi niin sen anturitpeitsamo kirjoitti:Eli kyseessä sprinter vm.2005. Lämmönsäätö vipu jos ei ole täysin kylmä asenossa niin puhaltaa kuumaa. Eli saa vaan joko kylmää tai kuumaa ei siltä väliltä mitään. Mistähän voisi johtua?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
Jos on ilmastointi niin tuo säädin on sähköinen, siksi pyörii niin herkästi. Jos tavallinen niin vaijereilla ja ajan myötä liikkuu todella jäykästi ympäri.
Itsellä ainakin, kun pitkään on käyttämättä, esim. talvella vain kuumalla, niin keväällä ei tahdo millään puhaltaa viileää. Luulen että säätömoottori/läppä jumittaa. Lähtee yleensä pelaamaan kun liikuttelee säätövipua edestakaisin jonkin aikaa.
Näin ainakin minulla...
Itsellä ainakin, kun pitkään on käyttämättä, esim. talvella vain kuumalla, niin keväällä ei tahdo millään puhaltaa viileää. Luulen että säätömoottori/läppä jumittaa. Lähtee yleensä pelaamaan kun liikuttelee säätövipua edestakaisin jonkin aikaa.
Näin ainakin minulla...
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Noissa staa olla syyn poikanen tuolla toisessa jutussa kertoomasi teho onkelmaanBoxx kirjoitti:Jos on ilmastointi niin tuo säädin on sähköinen, siksi pyörii niin herkästi. Jos tavallinen niin vaijereilla ja ajan myötä liikkuu todella jäykästi ympäri.
Näin ainakin minulla...
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ