Mikan w123 200B rönttä.
Vaiheloota vaihettu.
Kylläpä hiljeni ajomelu
Osannu kuvitellakkaan että se kahina/kohina kuului vaihteistosta joka on aiemmin ajossa kuulunut "jostain alustasta"
Sen verta takapakkia että nykynen loota onkin hitaammalla vitosella.
Eli kierrokset nousi nyt parisataa kiekkaa kun ajelee vitosella reipasta satkua.
Noo, ei sen väliä. Kuhan ei huuda matkavauhdissa niinkuin nelivaihteisella toosalla nelonen pesässä.
Oli suhtkoht äkänen homma. Parituntia meni yksin touhutessa kaikkine kartaaninlaipan vaihtoineen ja öljyjen kanssa läträtessä.
1-2 vaihevivun pituutta pitää vielä vähän hieroa. Ei ihan just satu kepin vapaalinja kohdalleensa.
Kylläpä hiljeni ajomelu
Osannu kuvitellakkaan että se kahina/kohina kuului vaihteistosta joka on aiemmin ajossa kuulunut "jostain alustasta"
Sen verta takapakkia että nykynen loota onkin hitaammalla vitosella.
Eli kierrokset nousi nyt parisataa kiekkaa kun ajelee vitosella reipasta satkua.
Noo, ei sen väliä. Kuhan ei huuda matkavauhdissa niinkuin nelivaihteisella toosalla nelonen pesässä.
Oli suhtkoht äkänen homma. Parituntia meni yksin touhutessa kaikkine kartaaninlaipan vaihtoineen ja öljyjen kanssa läträtessä.
1-2 vaihevivun pituutta pitää vielä vähän hieroa. Ei ihan just satu kepin vapaalinja kohdalleensa.
Venttiilit säätelin tänään kun tuntuu että tuo kone räpättää aika reippaasti.
No olihan siellä vähän turhaa välystä.
Nokka sen sijaan oli oikein siisti eikä kulumisia näkynyt.
Hiljeni se vähäsen mutta ei tuota kovilla nostajilla olevaa konetta saa yhtä siististi käymään kuin uudemmat hydraulinostajilla olevat koneet.
No olihan siellä vähän turhaa välystä.
Nokka sen sijaan oli oikein siisti eikä kulumisia näkynyt.
Hiljeni se vähäsen mutta ei tuota kovilla nostajilla olevaa konetta saa yhtä siististi käymään kuin uudemmat hydraulinostajilla olevat koneet.
Vaihekeppimekanismikin vaihdettu.
nyt löytyy pykälät sieltä mistä pitääkin.
Kaasaria säädin myös aavistuksen rikkaammalle niin siistiyty käynti aika huomattavasti. Jotenkin tuntuu että ajossakin moottori pelaa ja vääntää siistimmin.
Kylmänä vaivannut pieni nykiminen katosi myös.
Nakkasin tämän taas vaihteeksi tyrkylle nettiautoon.
Maasturikuume ei hellitä
Eikä sitä auttanut viimeviikon 1000km reissu pohjoseen jossa tuli ajettua melkein 300km sorateitä, en tosin tällä vaan ässällä.
nyt löytyy pykälät sieltä mistä pitääkin.
Kaasaria säädin myös aavistuksen rikkaammalle niin siistiyty käynti aika huomattavasti. Jotenkin tuntuu että ajossakin moottori pelaa ja vääntää siistimmin.
Kylmänä vaivannut pieni nykiminen katosi myös.
Nakkasin tämän taas vaihteeksi tyrkylle nettiautoon.
Maasturikuume ei hellitä
Eikä sitä auttanut viimeviikon 1000km reissu pohjoseen jossa tuli ajettua melkein 300km sorateitä, en tosin tällä vaan ässällä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Ohos.
Menny ohi kokonaan nuo roiston läpät.
Oisko nuo kalliit? Ja taakse? Muoto näyttäs kyllä taakse sopivalta.
123 on ollu tässä syssyllä aika vähällä ajolla.
Muutaman kerran olen käyny ajelemassa lämpimäksi että kuivahtaa paikat.
Ryyppy tuntus vähän temppuilevan. Ei nimittäin tahdo mennä päälle.
Pitää kaasulla hetki aikalailla herkutella että jaksaa jäädä käymään tyhjäkäyntiä kun kylmiltään laittaa käyntiin.
Toinen taka-alatukivarsi on edelleen vaihtamatta. Saapa nähhä koska sais aikaseksi.
Mittarilukema muutamaa sataa kilometriä vaille 300tkm.
Se perhanan 2.3 16v kone kummittelee aina tasasin välein mielessä mutta ei onneksi ole sopivaa kone-aihiota tullut vielä vastaan.
Menny ohi kokonaan nuo roiston läpät.
Oisko nuo kalliit? Ja taakse? Muoto näyttäs kyllä taakse sopivalta.
123 on ollu tässä syssyllä aika vähällä ajolla.
Muutaman kerran olen käyny ajelemassa lämpimäksi että kuivahtaa paikat.
Ryyppy tuntus vähän temppuilevan. Ei nimittäin tahdo mennä päälle.
Pitää kaasulla hetki aikalailla herkutella että jaksaa jäädä käymään tyhjäkäyntiä kun kylmiltään laittaa käyntiin.
Toinen taka-alatukivarsi on edelleen vaihtamatta. Saapa nähhä koska sais aikaseksi.
Mittarilukema muutamaa sataa kilometriä vaille 300tkm.
Se perhanan 2.3 16v kone kummittelee aina tasasin välein mielessä mutta ei onneksi ole sopivaa kone-aihiota tullut vielä vastaan.
Nakkelin viimein talvirenkaat tähänkin alle, jonku viikon kerkesin asiaa suunnitella.
Noo eipä siinä.
Virranjakaja vaati kuivausta niin sen jälkeen käyntikin siistiytyi.
Parisataa km kävin ajelemassa.
Talvikummit vois hommailla uudet. Yhdessä runkovikaa kun jytkyttelee menemään. Sama vika oli jo viimevuonna mutta ei jaksanu panostaa kun ei tällä varmaan montaa sataa km talvessa tule.
Noo eipä siinä.
Virranjakaja vaati kuivausta niin sen jälkeen käyntikin siistiytyi.
Parisataa km kävin ajelemassa.
Talvikummit vois hommailla uudet. Yhdessä runkovikaa kun jytkyttelee menemään. Sama vika oli jo viimevuonna mutta ei jaksanu panostaa kun ei tällä varmaan montaa sataa km talvessa tule.