om603 syöttöjen ja flektin ihmettelyä
om603 syöttöjen ja flektin ihmettelyä
Eli tuo 300d manuaali 1990 ei oikee jaksa liikkua ja kauhia humina lähtee ku flekti on koko ajan päällä. Vaikuttaako kulkuun nii että huomaa ettei ole kakssataadeetä paljoa äkäsempi? Miten tuon viskon saisi korjattua vai pitääkö ostaa uusi?
Syöttöjä aloin ruuvaileen nii yks ruuvi pumpun takana oli nii jumissa ettei auennu, jäi säätämättä. Sitten kuulin jälkeen että pumpun päällä oleva kellon näkönen pulikka on myös jollain lailla yhteydessä syöttöihin ja syötön säätö takaa ei oikeen onnistuisi. Pitääkö tuota päällä olevaa pulikkaa säätää johonki suuntaan että sais kulkemaan vähä rivakammin?
Ajoitus laitettiin 15 kohdalle
Syöttöjä aloin ruuvaileen nii yks ruuvi pumpun takana oli nii jumissa ettei auennu, jäi säätämättä. Sitten kuulin jälkeen että pumpun päällä oleva kellon näkönen pulikka on myös jollain lailla yhteydessä syöttöihin ja syötön säätö takaa ei oikeen onnistuisi. Pitääkö tuota päällä olevaa pulikkaa säätää johonki suuntaan että sais kulkemaan vähä rivakammin?
Ajoitus laitettiin 15 kohdalle
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Nii siis tuota pumpun päällä olevaa pulikkaa?Nippe kirjoitti:Auki päin, niin lisää syöttöö.
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Re: om603 syöttöjen ja flektin ihmettelyä
Jos mun juttua meinaat ni ei se auta paljoa (jos juuri mittään) kun sitä pelekkää kelloa "ruuvaat". Aukase se kansi suosiolla jos halua huomattavasti vetoja saada lissää. Syötön säätö onnistuu justiisa oikeestaan vain sieltä takaa ja tosta voi lisää savua ainakin saaja tai pois katsastukseen.Juukes kirjoitti:Syöttöjä aloin ruuvaileen nii yks ruuvi pumpun takana oli nii jumissa ettei auennu, jäi säätämättä. Sitten kuulin jälkeen että pumpun päällä oleva kellon näkönen pulikka on myös jollain lailla yhteydessä syöttöihin ja syötön säätö takaa ei oikeen onnistuisi. Pitääkö tuota päällä olevaa pulikkaa säätää johonki suuntaan että sais kulkemaan vähä rivakammin?
Ajoitus laitettiin 15 kohdalle

E46 330D & E46 328i
Hyvä kiitos. Kokeillaan taas tuota takakantta aukasta taas kun on aikaa. Koittais ensin tuon flektin saaha pellaamaan oikealla tavalla ku häirittee enemmän tuo humina.
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
Ei se minuakkaa sillälailla häiritte mutta ärsyttävä kova humina siitä lähtee ja tuntuu että autokkaa jaksa liikkua 
Jännä sinänsä että mulla ei missää mersussa ole lähteny flekti pyörimään, ei etes 24v kolmisatkussa

Jännä sinänsä että mulla ei missää mersussa ole lähteny flekti pyörimään, ei etes 24v kolmisatkussa
Entisiä:
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967
190 2,5d 1988
w124 200 pensa 1992
E300d aut. 1994
300d 1990
200d 1989
A124 230 cabriolet
Vw passat 2004 1.9Tdi
MB w210 200cdi
Harrasteet:
Plymouth Fury 1965
Ford Escort mk2 1976
Dodge Dart GT avo 1967