Tuli haettua C-sarjalainen pihaan ja koyhällä ku ei oo varaa hyvää ostaa niin pientä näprättävää löytyy, elikkäs:
Vika lienee lämmönsäätimissä kun puhaltaa välillä ihan normaalisti viileää mutta välillä alkaa työntämään lämmintä ihan torven täydeltä vaikka säätimet on kylmälle ruuvattu, millainen homma putsata nuo säätimet?
Rest ja sisäkierron nappulaan ei syty valoa kun painelee, eli ei ilmeisesti toimikaan?
Missä sijaitsee sisäilman lämpötilan tunnistin, ilmastointi autosta löytyy ja en tiedä onko ainetta, mutta lienee tuo anturi syytä joskus putsata?
Lämmityslaitteesta.
Lämmityslaitteesta.
Once you get fat you never come back.
Eli potilas on tuo allekirjoituksen vm.-96 W202 manuaalisella ilmastoinnilla ja oire semmoinen, että puhalluksen lämpötila vaihtelee muutaman minuutin välein.
Talvella kun lämpötilan säädinrullat oli valkealla alueella niin puhalsi vuorotellen kuumaa ja haaleaa ja nyt keväällä kun ilmastointi käytössä ja rullat samassa asennossa, niin vaihtelee kylmän ja haalean välillä.
Vika on sama molemmilla puolilla (oik./vas.) ja reagoi kyllä nopeasti kun rullia kääntää kylmälle tai kuumalle, mutta tuntuu että kun tavoitelämpötila on saavutettu niin alkaa tuo erikoinen lämpötilan seilailu, jonka huomaa selvimmin keskimmäisistä ilmasuulakkeista.
Arvauksia tai tietoa otetaan vastaan!
Talvella kun lämpötilan säädinrullat oli valkealla alueella niin puhalsi vuorotellen kuumaa ja haaleaa ja nyt keväällä kun ilmastointi käytössä ja rullat samassa asennossa, niin vaihtelee kylmän ja haalean välillä.
Vika on sama molemmilla puolilla (oik./vas.) ja reagoi kyllä nopeasti kun rullia kääntää kylmälle tai kuumalle, mutta tuntuu että kun tavoitelämpötila on saavutettu niin alkaa tuo erikoinen lämpötilan seilailu, jonka huomaa selvimmin keskimmäisistä ilmasuulakkeista.
Arvauksia tai tietoa otetaan vastaan!
W213 E200d A Exclusive/Avantgarde -19
S204 C180T CDI Avantgarde -13
W124 E300D A -95
S204 C180T CDI Avantgarde -13
W124 E300D A -95
Kai on "närhen munat" putsattu jo? Siinä vänkärin puolella testipistokkeen vieressä kaksi noin 30x40mm kokoista metallisen väristä venttiiliä. Tais löytyä tuolta mekasta siihen ohje. Älä katkaise kuparijohtoja jotka ovat tosi ohuet.|Teemu| kirjoitti:Ei ole kukaan muu kärsinyt vastaavasta ongelmasta? Onko tässä mallissa sisäilman lämpöanturi siinä kattovaloyksikön luona vai jossakin muualla? Jos sen vaihtaisi kokeeksi..
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.