Kaveri ruottissa o ajaellu jo 10 vuotta C36AMG:lla E85:lla 100%.
K-Jetronic & E85
uudemmat 280/320/36amg M104 ainaki toimii hyvin ku nostaa vaa polttoainepainetta 4.0
5.2 Kp/cm2. Lisäksi tarvii laajakaistalambdan.
Kaveri ruottissa o ajaellu jo 10 vuotta C36AMG:lla E85:lla 100%.
Kaveri ruottissa o ajaellu jo 10 vuotta C36AMG:lla E85:lla 100%.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
BenchWalrus
- Viestit: 8
- Liittynyt: 03.6.2013 20:19
http://www.youtube.com/watch?v=58I2Cd1kszA Onnistuisko w123 230 k jetissä samalla tavalla? Paineensäädin muistuttaa ainakin mersun omaa. Varma en ole kun ei vielä ole ollut kädessä mutta mietin että voisiko laittaa paluupuoleen kuristusventtiilin että nostaako tämä sitten syöttöä vai laskeeko? Ja jos laittaisi sitten lamdan putkeen ja motonet.seos suhdemittarin josta näkisi rikas/laiha seosuhteen? Ajatuksena siis ajaa re85 polttoaineella mutta saada järjestelmä niin että saa tienpäällä säädettyä niin että toimii 98 jos bensa on loppu ja re 85 asemaa ei lähettyvillä. Olenko aivan hakoteillä vai olisiko tossa mielestänne jotakin järkeä?
Kun tuo sergeyn prikka säätö olisi muuten passeli mutta ei ole säädettävyyttä tienpäällä
Kyl se mun mielestä onnistuu tollasen rakentaminen itte mersun osasta. Itte tein Golffiin säädettävän, tosin siks kun ahdoin sen. Turbo audi, saab ja volvo, niissä on kaikissa sellaisia osia joita voi käyttää "paremmin".
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
-
BenchWalrus
- Viestit: 8
- Liittynyt: 03.6.2013 20:19
Ostin uuden
pakoputken ja ajattelin lisätä siihen lambdalle paikan. En ole lambdojen kanssa leikkinyt, joten nyt asiantuntijat ja asiaa tuntemattomat, mihin kohtaan laitetaan?
Netin perusteella on ainakin kahta koulukuntaa:
-mahdollisimman lähelle moottoria
-putkien yhtymäkohtaan.
Eli kohtaan 1 vai 2?

Netin perusteella on ainakin kahta koulukuntaa:
-mahdollisimman lähelle moottoria
-putkien yhtymäkohtaan.
Eli kohtaan 1 vai 2?

Muutenkin kuvan putkistossa kohta 2 on parempi. Jos laitat kohtaan 1 joutuisit laittamaan kumpaankin etuputkeen oman lambdan. Se tarvitsee siis laittaa kohtaan jossa kaikki koneen tuottamat pakokaasut pääsevät lambdan läpi virtaamaan. Muuten se ei haistele kunnolla.
® Mesen linttaklubi
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
- Kiire on köyhyyden merkki
Linttaristin haltija 24.11.2012 ->
Myös pikkuisessa romussa (w201) lambda vain toisessa putkessa, siinäkin 4-2 sarja. Tosin se nyt ei toimikaan. Oikein jos analyyttiseksi mennään niin kaasujen virtaus ei häiriinny eri kanavissa kun laittaa yhdistymiskohtaan.
Tässä on vielä aikaa esittää hyviä näkemyksiä, ei nimittäin ole sopivaa poranterää
Tässä on vielä aikaa esittää hyviä näkemyksiä, ei nimittäin ole sopivaa poranterää
No niin, kohtaan kaksi tuli hitsattua. Päälle pultti, kupariprikka ja kuparitahnaa. Johdotuksen näyttäisi saavan mukavasti seisontajarrun etuvaijerin läpiviennistä. Otin kuvankin, lisään joskus.
Lambdaksi katselin lämmitettävää kapeakaistaa ja pilipali paineensäätimen tilasinkin jo.
Vielä kyselisin kokemuksia uusista pakoputkista. Tässä on yksi muhviliitos ja se ei ollut käypäinen, toisin sanoen muhvi aivan liian pieni. Molemmat palaset (etu- ja takapätkä) tilattu samasta firmasta samaan aikaan ja toimitettu samana päivänä. Onko niin että tällaisia voi myydä? Samanlaisia ongelmia muilla?
Lambdaksi katselin lämmitettävää kapeakaistaa ja pilipali paineensäätimen tilasinkin jo.
Vielä kyselisin kokemuksia uusista pakoputkista. Tässä on yksi muhviliitos ja se ei ollut käypäinen, toisin sanoen muhvi aivan liian pieni. Molemmat palaset (etu- ja takapätkä) tilattu samasta firmasta samaan aikaan ja toimitettu samana päivänä. Onko niin että tällaisia voi myydä? Samanlaisia ongelmia muilla?
Hyvä että olen ainoa onnekas mitä tulee pakoputkeen
Insinöörin hitsaama lambdan proppu, ei edes vuoda

Multifuelin aivojen käyttöpaneeli:

Järjestelmään lisättävässä paineensäätimessä on alipaineliitäntä. Se hoitanee kiihdytysrikastuksen/tyhjäkäynnin? Liitäntä on nimittäin tiellä ja se pitää poistaa, joten osaako K-Jet hoitaa rikastuksen kuten ennenkin vaikka ajaa E85:lla?
Insinöörin hitsaama lambdan proppu, ei edes vuoda

Multifuelin aivojen käyttöpaneeli:

Järjestelmään lisättävässä paineensäätimessä on alipaineliitäntä. Se hoitanee kiihdytysrikastuksen/tyhjäkäynnin? Liitäntä on nimittäin tiellä ja se pitää poistaa, joten osaako K-Jet hoitaa rikastuksen kuten ennenkin vaikka ajaa E85:lla?
-
BenchWalrus
- Viestit: 8
- Liittynyt: 03.6.2013 20:19
Itellä alko m102 toimimaan kun teki k-jetin ohjauspaine säätimestä sääädettävän. Alkuperästä joustä sisältä piti lyhentää ja tehä m6 kierteet taka kanteen. Ongelmaksi tuli että säädin on kanttavasten kiinni siitä kohtaa mihin säätöruuvi tuli, joten tein kupari latasta sille noin 5cm korkean kiinnikkeen kanteen.