740GLE. Mekaanisen näköinen laitos tuo katkaisinpaneli. Ajotietokoneen valintarulla on vähän vastaava. Joskus taisi olla kuvia tässä topicissa, mutta suursiivous vei ne mennessään.

Nyt täytyy kyllä sanoa, että dealer hieman vähättelee.dealer kirjoitti:penkit on hyvät.
 Penkit ovat loistavat.
 Penkit ovat loistavat.  
 
 Kahtelin tuossa vähän lohkolämmittimen asennusta. Säteilijästä ei hyvää sanaa ole sanottavana oikein kenelläkään ja Calix tarjoaa tämmöstä sarjaa...
 Kahtelin tuossa vähän lohkolämmittimen asennusta. Säteilijästä ei hyvää sanaa ole sanottavana oikein kenelläkään ja Calix tarjoaa tämmöstä sarjaa... Mitä noita asennusohjeita katselin.
  Mitä noita asennusohjeita katselin. 
 
Mikä malli? Pattikylkinen S60 / V70 on ilmanpuhdistimen vuoksi aika ahdas vasemman umpion takaa, mutta oikealle puolelle mahtuu hyvin.urpo2 kirjoitti:Omassa lossissa on xenon polttimon vaihto ajankohtainen ja ohjeita on vaikka mihinkä lähtöön... IT alan työntekijöiden konsensus työohjeelle tuntuu olevan toimittaa auto xenonien vaihtoon Volvolle.

V70 II D5. Pelkääjän puoli kyseessä. Joku aivoboksihässäkkä siinä näyttäisi liki umpiota olevan.740 GLE kirjoitti: Mikä malli? Pattikylkinen S60 / V70 on ilmanpuhdistimen vuoksi aika ahdas vasemman umpion takaa, mutta oikealle puolelle mahtuu hyvin.
S80 on juuri sen verran pidempi myös konepellin alta, että siihen vaihto ei pitäisi olla ongelma, kun työkohteeseen yltää muutakin kuin sormenpäät.
 Eipä siinä mittään, entinen pöydälle ja tutkimaan. 4 pientä torxia auki ja tutkimaan. No joo, tää on ihan mekaaninen juttu. Näppäinten päässä on kumitassut, jotka ottaa kontaktin piirilevyyn. Puhdistin kaikki pinnat rasvanpoisto aineella ja kasaan. Näppäimistö toimii... Heureka.
 Eipä siinä mittään, entinen pöydälle ja tutkimaan. 4 pientä torxia auki ja tutkimaan. No joo, tää on ihan mekaaninen juttu. Näppäinten päässä on kumitassut, jotka ottaa kontaktin piirilevyyn. Puhdistin kaikki pinnat rasvanpoisto aineella ja kasaan. Näppäimistö toimii... Heureka.Niin se oli väykyssäkin. Mitenkä kohinanvaimennus? Väykyssä oli nykypuhelimiin verrattuna kohinageneraattori tai ainakin käänteinen kohinanvaimennusPappi kirjoitti:Ajotietokoneessa on 2 rivinen näyttö ja puhelimen toiminnot ovat melko verkkaiset. Kuitenkin toimii ja pystyy käytttämään vaikka hanskat kädessä.


No ei kyllä ole mitään apua, ainakaan talvella ikävä kyllä. Nämä eivät ole "ne" norsunkorvatPappi kirjoitti:Päivitystä.
Eilen oli tehokas päivä. Olen pikkuhiljaa kerännyt pisteosia tuohon vihreeseen.
Taka-akselille tuli uusi ilmanohjain. Vasen takavanne keräsi todella paljon soraa sisälleen ja toiveissa on, että tämän norsunkorvan asennuksen myötä ongelma vähenee.
Oikealla on" vastaava" ja siellä ongelmaa ei ole. Original tilbehör12€. Asennus piti miettiä ihan itse kun eivät Volvollakaan osanneet tarkalleen sanoa, mihin kohti tuo tulee kiinni.


Oisko se sitten ratkaisu jos aatteelee D5 AWD... Nämä uudemmat 16" vanteet, mitkä ostin reissusta ovat umpinaisemmat kuin auton mukana tulleet. Pienempää vannetta tähän ei kannata tarjota kun etujarrut ovat 305mm. 15" vanne ei sovi paikalleen.740 GLE kirjoitti:Paras ratkaisu on kardaaniveto ja isoreikäiset kissan läpijuostavat avonaiset vanteet
 
 

 tästä lähti kysely http://www.elekma.com/volvo_vikakoodinlukija_1
  tästä lähti kysely http://www.elekma.com/volvo_vikakoodinlukija_1

 
 Motonetistä saa U-kirjaimen muotoon väännetyn hoikan pulloharjan, jolla nuo lähtee kätevästi kertapyyhkäisyllä.Pappi kirjoitti:Siisti vanne mutta nuo puolien välit on melekosen syvältä pesun kannalta.