Jos arvon raati suvaittis kertoa mitä kaikkea pitää huomioida moisen tiivisteen vaihdossa niin olisin taas vaihteeksi kiitollinen.
Kyseessähän on siis 88 vuasmallin lintahtava kulkine niin ei kannata ehdotella kannen koepånnistuksia ja koneistuksia.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Imusarjaa ei tarvitse irottaa, kuten dealer tuossa edellä kirjoitti.dealer kirjoitti:Älä irrota imusarjaa kuin kannesta ja tuesta, suotta repii kaikkia letkuja ja johtoja siitä irti.
Ratasta ei kannata jättää kiinni ketjuun, on ihan turhaan tiellä. Jako ei hyppää yhtään enempää vaikka irrottais rattaan ketjusta. Ja kasatessa tarkkana ketjunkiristimen kanssa, pitää purkaa kokonaan ja kasata osina kanteen.Sampo N. kirjoitti:Imusarjaa ei tarvitse irottaa, kuten dealer tuossa edellä kirjoitti.dealer kirjoitti:Älä irrota imusarjaa kuin kannesta ja tuesta, suotta repii kaikkia letkuja ja johtoja siitä irti.
Tuossa jotain kuvia m103:sta
viewtopic.php?t=19812&postdays=0&postor ... &start=300
Ei se tiivisteen vaihto niin vaikeaa ole:
viewtopic.php?t=27721&postdays=0&postor ... o&start=30
Ketju kannattaa köyttää nippareilla rattaaseen, ettei pääse jako hyppäämään. Pienen erikoistyökalun joutuu valmistamaan, että saa ne etupään sileät ohjaimet sieltä pois.
Kyllä se homma onnistuu, jos joskus on autoremppoja harrastellut, tosin ohjeisiin kannattaa tutustua huolella eikä lähteä soitellen sotaan.