Tere vaan kaikille, tuli perjantaina ostettua 200cdi
Tere vaan kaikille, tuli perjantaina ostettua 200cdi
Elikkä morjesta kaikille, tuli ostettua eka mese Kuopiosta Hartikaiselta tuossa perjantaina.
Valkea vuoden 2005 sedan, 200cdi ja automaatti.
Suomiauto.
260 tuhatta km on mittarissa mutta tuntuis toimivan hyvin, huoltokirjat aukottomat ja merkkiliikkeessä huollot aina tehty.
Mukava peli tuo on ajella ja laatu on kyllä toista kun saman ikäisissä corollissa tai avensiksissa.
Ainut ihmetyksen aihe on tällä hetkellä kierrosluku mittarin neula, joka humpaa millin parin liikkeellä ylös alas , oli vaihde päällä tai vapaalla, tyhjäkäynnillä tai vaikka ajais tasasta vauhtia. Liike siis pysyy samana ja 100 kierroksen alueella tuo liike eli todella pientä väräjäämistä.
Oisko tuo jotain mittariston vikaa ??
Kiitos avuista ja neuvoista jo etukäteen.
Auto menee torstaina laatikkoöljyjen vaihtoon kun on vissiin vain kerran tehty 60 000km kohdalla , ( ohjekirjan mukaan ainostaan tuolloin ilmeisesti tarvii tehdä
Valkea vuoden 2005 sedan, 200cdi ja automaatti.
Suomiauto.
260 tuhatta km on mittarissa mutta tuntuis toimivan hyvin, huoltokirjat aukottomat ja merkkiliikkeessä huollot aina tehty.
Mukava peli tuo on ajella ja laatu on kyllä toista kun saman ikäisissä corollissa tai avensiksissa.
Ainut ihmetyksen aihe on tällä hetkellä kierrosluku mittarin neula, joka humpaa millin parin liikkeellä ylös alas , oli vaihde päällä tai vapaalla, tyhjäkäynnillä tai vaikka ajais tasasta vauhtia. Liike siis pysyy samana ja 100 kierroksen alueella tuo liike eli todella pientä väräjäämistä.
Oisko tuo jotain mittariston vikaa ??
Kiitos avuista ja neuvoista jo etukäteen.
Auto menee torstaina laatikkoöljyjen vaihtoon kun on vissiin vain kerran tehty 60 000km kohdalla , ( ohjekirjan mukaan ainostaan tuolloin ilmeisesti tarvii tehdä
Re: Tere vaan kaikille, tuli perjantaina ostettua 200cdi
Kyllä se tuolla voi parantua jos laatikossa on liian vähän öljyä niin voi humpata. Jos ei auta niin *.rin piuhan päähän ja tutkimaan missä vika onhaukka81 kirjoitti:Elikkä morjesta kaikille, tuli ostettua eka mese Kuopiosta Hartikaiselta tuossa perjantaina.
Valkea vuoden 2005 sedan, 200cdi ja automaatti.
Suomiauto.
260 tuhatta km on mittarissa mutta tuntuis toimivan hyvin, huoltokirjat aukottomat ja merkkiliikkeessä huollot aina tehty.
Mukava peli tuo on ajella ja laatu on kyllä toista kun saman ikäisissä corollissa tai avensiksissa.
Ainut ihmetyksen aihe on tällä hetkellä kierrosluku mittarin neula, joka humpaa millin parin liikkeellä ylös alas , oli vaihde päällä tai vapaalla, tyhjäkäynnillä tai vaikka ajais tasasta vauhtia. Liike siis pysyy samana ja 100 kierroksen alueella tuo liike eli todella pientä väräjäämistä.
Oisko tuo jotain mittariston vikaa ??
Kiitos avuista ja neuvoista jo etukäteen.
Auto menee torstaina laatikkoöljyjen vaihtoon kun on vissiin vain kerran tehty 60 000km kohdalla , ( ohjekirjan mukaan ainostaan tuolloin ilmeisesti tarvii tehdä
Mitään näistä mersuista ymmärrä, mutta *.rilla on selvitty ja autettu muitakin
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Pitää vaan ajaa tolla -97 290td väykyllä kun ei ole varaa uudempaan
Seuraava kysymys:
Tässä kun on tuo audio 20 ja vain yhden levyn soitin siis. (ei taida toistaa edes mp 3.sia )
Onko mitään edullista tapaa saada ämppärit toistoon, ei taida olla edes aux liitäntää tässä ? Saako tähän mitenkään omaa iphonea kiinni ? Vaihtajan ohjaus kai tuossa on mutta mistä moinen boxsi ?
Mankan vaihto ei hirveästi kiinosta , pitäs ratin nappuloilla voida käyttää jne..
Tässä kun on tuo audio 20 ja vain yhden levyn soitin siis. (ei taida toistaa edes mp 3.sia )
Onko mitään edullista tapaa saada ämppärit toistoon, ei taida olla edes aux liitäntää tässä ? Saako tähän mitenkään omaa iphonea kiinni ? Vaihtajan ohjaus kai tuossa on mutta mistä moinen boxsi ?
Mankan vaihto ei hirveästi kiinosta , pitäs ratin nappuloilla voida käyttää jne..
Löytyy monenlaisia adaptereita, joilla saa mp3 soittimen kiinni. Johdotus tulee mankan taakse t-liittimellä ja soitin on tarkoitettu laitettavaksi hansikaslokeroon, jossa on sille jo läpivienti valmiina.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Eli laitas tyhmälle vaikka linkki mistä moisia saa, ois loppujen lopuksi varmaa helpoin jos jonku ämpäri soittimen tms.. laittas hanskalokeroon.cmeli kirjoitti:Löytyy monenlaisia adaptereita, joilla saa mp3 soittimen kiinni. Johdotus tulee mankan taakse t-liittimellä ja soitin on tarkoitettu laitettavaksi hansikaslokeroon, jossa on sille jo läpivienti valmiina.
Kiitos avusta.
-edit- niin ja audio 20 tosiaan.
-edit2- ja ohjeen löysin: http://mbworld.org/forums/c-class-w203/ ... r-etc.html
-esa
Mersun orggis on tuollainen:
http://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-IP ... 4850d22c0a
monella muullakin valmistajalla on vastaavia. Minulla on tuollainen orggismalli ja se toimii hyvin, tosin toiminnot jää lähinnä kappaleen vaihtoo ratin napeilla.
http://www.ebay.de/itm/Mercedes-Benz-IP ... 4850d22c0a
monella muullakin valmistajalla on vastaavia. Minulla on tuollainen orggismalli ja se toimii hyvin, tosin toiminnot jää lähinnä kappaleen vaihtoo ratin napeilla.
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Hahahahhaha... vidu. Vein tänään MB osaan mesen jotta vaihdetaas laatikkoon öljyt. No eihän siitä mitään tullu kun joku sähköpistoke on juminu kiinni ja vuotaa öljyä ja irtoaa vain jos rikkoo samalla piirikortin missä tuo on kiinni :/
Ja öljyt tervan väriset kiitos sen että samat olleet 200km laatikossa.
No huuhtelut + piirikortti + pistoke + kyb jne.. = yli 700 eeroa.
Muuten ihan ok mutta autoliike hartikainen kuopiosta ei tule yhtään vastaan, kuulemma ihan normaalia että laatikko hieman vuotaa näillä kilsoilla.
Halpaa tää mesen omistajan elämä
Ja öljyt tervan väriset kiitos sen että samat olleet 200km laatikossa.
No huuhtelut + piirikortti + pistoke + kyb jne.. = yli 700 eeroa.
Muuten ihan ok mutta autoliike hartikainen kuopiosta ei tule yhtään vastaan, kuulemma ihan normaalia että laatikko hieman vuotaa näillä kilsoilla.
Halpaa tää mesen omistajan elämä
dealer kirjoitti:Saattaa se kuitenkin lähteä irti rikkoutumatta, pistokkeen kiinnitysruuvi. Fiksua että varoittelivat.
MB osan palvelu 10 pistettä ja papukaija merkki.
Kuopion Liikke -1 ja vittuilut päälle.
No auto on muuten sen verra hyvässä kunnossa ja mieleinen että ei sinäänsä harmita pistää palikkaa laatikkoon
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Totta, mutta loota meneekin nyt kunnon pesuun huuhtelu tehrääEasy Rider kirjoitti:Nytpä ei pitäs nuista heti renata. Yleisiä vikoja kuten mainittu. Nyt vaan jännättää kun öljyt on vaihettu nuin pitkällä vaihtovälillä, ettei vaan ala uudet öljyt pestä sittaantunutta kakkia niin paljon että loota niistä tukehtuu..
No niin , huomenna ois tää pulkka menossa pajalle. Lootaan tosiaan uusi kyb, sekä joku ohjain kortti, sähköpistoke sekä tietty täys huuhtelu ja uudet öljyt. Lysti kustantaa hiema päälle 700e niin onko paha hinta ?
Iha pihalla siitä mitä mistäkin kannattaa mersun suhteen maksaa joten sillä kyselen.
Niin ja vähä helpompi kyssäri, kestääkö konepellin tähti harjallisen pesun ?
Iha pihalla siitä mitä mistäkin kannattaa mersun suhteen maksaa joten sillä kyselen.
Niin ja vähä helpompi kyssäri, kestääkö konepellin tähti harjallisen pesun ?
Kestää =)haukka81 kirjoitti:No niin , huomenna ois tää pulkka menossa pajalle...
Niin ja vähä helpompi kyssäri, kestääkö konepellin tähti harjallisen pesun ?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Juu, ehdottomasti vaihdetaan.
Missäs tuo coolant level anturi on näissä ?
Muutaman kerran herjannu jäädytin nesteen tasosta. Ja on täydet nesteet, ei vajausta milliäkään. Hyvä ku tiezikka kertoo nykyautoissa kaiken
-EDIT- Tämä selvis, näkyy olevan jotain häikää lasinpesurin säiliön anturissa, lasinpesunesteen täyttö -> coolant herjaus loppu
Missäs tuo coolant level anturi on näissä ?
Muutaman kerran herjannu jäädytin nesteen tasosta. Ja on täydet nesteet, ei vajausta milliäkään. Hyvä ku tiezikka kertoo nykyautoissa kaiken
-EDIT- Tämä selvis, näkyy olevan jotain häikää lasinpesurin säiliön anturissa, lasinpesunesteen täyttö -> coolant herjaus loppu