Korjauskutsu ketjun ja vesipumpun osalta!
Korjauskutsu ketjun ja vesipumpun osalta!
Veho laittaa w212 ainakin 200 cdi ja 220cdi moottoreihin uudet vesipumput ja ketjunkiristimet, samalla mitataan ketjun pituus jos venynyt vaihdetaan uuteen. Olin sattumoisin Veholla kun moottorin vikavalo syttyi yhtäkkiä. No eikun työnvastaanottoon ja katsomaan koneelta auton rekkaria ja siellä ilmoitus ko. korjauksesta. Auto pääsi heti laittoon Valon sytytti yhteispainenanturin kosketushäiriö, uusi pistoke ja johto, uusi vesipumppu, ketjunkiristin ja kokohomma tehtaan laskuun vaikka auto 2009! Hyvä Veho, erinomaista palvelua tällä kertaa!!
Ketju venynyt. Sitten menee ehkä tehtaan laskuun. Jos ei vikaa ei tehdas maksa. Minä joudun itse maksamaan kiristimen vaihdon, jollei todeta ketjun venyneen. Se on tullut selväksi. Uudessa kiristimessä on suurempi öljykanava, ei muuta eroa. Ei ole ketjun kireälle lukitsevaa tappia kuten ennen vanhaan.
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 21.6.2008 21:08
koskeeko sun autoa aktio vai pyysitkö ite tarkistaan?markoala kirjoitti:Ketju venynyt. Sitten menee ehkä tehtaan laskuun. Jos ei vikaa ei tehdas maksa. Minä joudun itse maksamaan kiristimen vaihdon, jollei todeta ketjun venyneen. Se on tullut selväksi. Uudessa kiristimessä on suurempi öljykanava, ei muuta eroa. Ei ole ketjun kireälle lukitsevaa tappia kuten ennen vanhaan.
Viimeksi muokannut h.hartikainen, 01.3.2013 19:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ketju mitattiin eikä siinä ilmennyt venymistä , vaihtoon meni ketjunkiristäjä ja vesipumppu, siis veloituksetta. Erikoista sinänsä tuo tehtaan kutsu, kun myyjän mukaan ketju ja kiristin oli jo laitettu uusiksi kun auton vehosta ostin.
Joka auto kuulemma käy tarkastuksen läpi vaikka ketju ja romppeet olisi viime viikolla vaihdettu kertaalleen!
Joka auto kuulemma käy tarkastuksen läpi vaikka ketju ja romppeet olisi viime viikolla vaihdettu kertaalleen!
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 21.6.2008 21:08
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Re: Korjauskutsu ketjun ja vesipumpun osalta!
Kannattaa lotota kun on noin hyvä tuuri käynytT.S kirjoitti: Olin sattumoisin Veholla kun moottorin vikavalo syttyi yhtäkkiä. No eikun työnvastaanottoon ja katsomaan koneelta auton rekkaria ja siellä ilmoitus ko. korjauksesta. Auto pääsi heti laittoon Valon sytytti yhteispainenanturin kosketushäiriö, uusi pistoke ja johto, uusi vesipumppu, ketjunkiristin ja kokohomma tehtaan laskuun vaikka auto 2009! Hyvä Veho, erinomaista palvelua tällä kertaa!!
Vehon pihalla syttyy merkkivalo ja kas kummaa samalla reissulla laitetaan kaikki hilppeet uusiksi.
Me muut olemme autojemme kanssa tyypillisesti satojen kilometrien päässä Vehosta silloin kun jotakin tapahtuu. Minä ainakin pitäydyn edelleen entisissä takseissa, niin tietää että aktiot on tehty silloin kun ne ovat olleet ajankohtaisia. Minäkin joudun ajamaan niin vanhoilla vehkeillä, että sitten kun kärry minulle asti kulkeutuu, niin on turha mennä enää kyselemään mitään aktioita.
Re: Korjauskutsu ketjun ja vesipumpun osalta!
Tai lopettaa lottoaminen kokonaanMeissenkeri kirjoitti:Kannattaa lotota kun on noin hyvä tuuri käynyt
Re: Korjauskutsu ketjun ja vesipumpun osalta!
Joo, tosi hyvä mäihä kävi....kerrankin. Jatketaan kuitenkin vielä lottoamista.Meissenkeri kirjoitti:Kannattaa lotota kun on noin hyvä tuuri käynytT.S kirjoitti: Olin sattumoisin Veholla kun moottorin vikavalo syttyi yhtäkkiä. No eikun työnvastaanottoon ja katsomaan koneelta auton rekkaria ja siellä ilmoitus ko. korjauksesta. Auto pääsi heti laittoon Valon sytytti yhteispainenanturin kosketushäiriö, uusi pistoke ja johto, uusi vesipumppu, ketjunkiristin ja kokohomma tehtaan laskuun vaikka auto 2009! Hyvä Veho, erinomaista palvelua tällä kertaa!!
Vehon pihalla syttyy merkkivalo ja kas kummaa samalla reissulla laitetaan kaikki hilppeet uusiksi.
Me muut olemme autojemme kanssa tyypillisesti satojen kilometrien päässä Vehosta silloin kun jotakin tapahtuu. Minä ainakin pitäydyn edelleen entisissä takseissa, niin tietää että aktiot on tehty silloin kun ne ovat olleet ajankohtaisia. Minäkin joudun ajamaan niin vanhoilla vehkeillä, että sitten kun kärry minulle asti kulkeutuu, niin on turha mennä enää kyselemään mitään aktioita.
-
- Viestit: 120
- Liittynyt: 21.6.2008 21:08
ei sillä valmiudella oo mitään tekoa sen kans että onko se ollu taksi tai tuleeko siitä taksi.markoala kirjoitti:TS lienee vaihtanut ensimmäisen vanhan 212 taksin seuraavaan. Se selittää jakopään aktion sen auton kohdalla. Tehdas huolehtii takseista, se minua valitettavasti auta.
taksikoodi löytyy suurimmasta osasta 212:sia..
Minun auto on mennyt tehtaan henkilökunnan käyttöön. Ei taksikoodia. 200cdiA perus musta mustalla tekonahkalla Vehon varastossa ehkäpä on tilattu taksiksi sisältäen taksikoodin. Myydään varmaan yksityiselle jos joku tahtoo ostaa. Ei noppaa heittämällä taksikoodi autoon tule. Ihan heti en muuta usko.
- Väsynyt Mies
- Tolokun mies
- Viestit: 1359
- Liittynyt: 22.5.2007 21:55
- Paikkakunta: Kotka
Hätäset ostelee keskeneräsiä kamppeita. Kyllä näistä nykyvehkeistäkin on ajettu viat pihalle sitten, kun ne saapuvat allekirjoittaneen hintahaarukkaan, eli 10 vuoden päästä.jolle kirjoitti:Hyvää palvelua mutta huolestuttavaa silti. Huolestuttavia ongelmia uusissa mersuissa...
Pitää alkaa hamstraamaan näitä vanhoja romuja nurkat täyteen
Välillä vähän vastoinkäymisiä ja sitten taas pettymyksiä.
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Nyk.
X204.984
S203.246
Ex.
S202.078
S210.261
Tietooni on tullut pari näitä uudempia nelosdieseleitä, joissa tuo jakopäänketju on katkennut. Toinen auto oli w212 ja toinen Vito. Toinen oli selvinnyt nokka-akselin vaihdolla, ym jotain pientä. Toiseen oli tullut pahempia vaurioita. En tarkkaan tiedä, mitä vuosimallia ja paljonko autoilla oli ajettu, mutta taksikäytössä eivät ole. Vito ei enää mennyt takuuseen. Huono juttu, että mersun laatu ei enää ole sitä mitä joskus oli. Mersuhan on ollut aina tunnettu dieselkoneidensa kestävyydestä. Kuulemma V6 koneessa, esim. 350CDI:ssä ei tuota ketjumurhetta ole.