Noita mese.fi yhteisiä puristimia en kuulemma saa käyttöön, kun olen liian vähän foorumille kirjoitellut.
jousipuristin
jousipuristin
Olisiko kellään myytävänä/vuokrattavana mersun jousipuristimia pohjois-pohjanmaan alueella?
Noita mese.fi yhteisiä puristimia en kuulemma saa käyttöön, kun olen liian vähän foorumille kirjoitellut.
Re: jousipuristin
Mää ostan varmaan parin viikon päästä omat kun tuntuu yv:t kulkevan tätä tahtia. Tai sitten olen vissiin kirjotellut voorumille liian paljon...iikoo kirjoitti:Olisiko kellään myytävänä/vuokrattavana mersun jousipuristimia pohjois-pohjanmaan alueella?
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Nii meinaakko että sulta sais sitte vuokrattua? Ja missäpäin nää asut?
-
todellauupunut
- Luupiä
Siis mitä?iikoo kirjoitti:Olisiko kellään myytävänä/vuokrattavana mersun jousipuristimia pohjois-pohjanmaan alueella?
Onko kirjoittelu jokin tae jollekin?
Minä kirjoittelen täyttä pskaa ja saisin puristimet vai?
Noo onneksi tuolla tallin hyllyssä on ihan omat...biltemasta haet vaan sinäkin.
.
-
Lokkiistiikkapiällikkö
- Perunankeittäjä
- Paikkakunta: JUVA . Metsän poika tahdon olla, sankar jylhän kuusiston ....
Mistäs nyt tuuloo ....todellauupunut kirjoitti:..Minä kirjoittelen täyttä pskaa .......?
Noo onneksi tuolla tallin hyllyssä on ihan omat...biltemasta haet vaan sinäkin.....
-nyt se kirijuttaa asijoo .....
Miiullahhiin just BILTEMA:sta kai ..... yhttään en muista ....
-vai oliko Pläkkikaupungin Motonetistä vai Kaarinan Biltemasta .....
Sitä aikkaa ku ei Suomesa ollunna molempia yks, ja neki Turusa.
Palion moittivat Turkua ja Turkulaisia.
- mutta mie oonki ejistykselline yksilö
-miulla vissiin PÖNTTÖVUOREN tällä puolen esimmäiset sit kai ... ja Turuust toin
Useita kymmeniä jousia.... ellei jopa toista sataa .....
Helevetn hyvät ..... eikä montaa Markkaa maksanu ... nykyään kymmenkertane hinta €euroisa.
VALMET 5oo -69