2.5 dt Savut putkesta ja öljyt pihalle.
2.5 dt Savut putkesta ja öljyt pihalle.
Nonnih! Nyt hävis luottamus näihin ikiliikkujiin.
Kuomukärry perässä reipas kiihdytys ja putkesta tuli niin paljon savua ettei tausta peilistä muuta näkyny ja pakosarjan päälle valu öljyä aika reippaasti.
Tämän tilanteen jälkeen kävi epätasaisesti... Öljyn paineet näytti kuitenki ihan normaalia lukemaa.
Osaisko joku kertoa mitä on mahtanu mennä särki koneesta ja kannattaako ruveta korjailemaan vai uutta myllyä tilalle?
Vakio peli muuten mutta syöttöjä hiukan lisätty.
Itellä tulis ekana mieleen että mäntä tuli tiensä päähän.
Melko pitkä kyrpä otassa!
Kuomukärry perässä reipas kiihdytys ja putkesta tuli niin paljon savua ettei tausta peilistä muuta näkyny ja pakosarjan päälle valu öljyä aika reippaasti.
Tämän tilanteen jälkeen kävi epätasaisesti... Öljyn paineet näytti kuitenki ihan normaalia lukemaa.
Osaisko joku kertoa mitä on mahtanu mennä särki koneesta ja kannattaako ruveta korjailemaan vai uutta myllyä tilalle?
Vakio peli muuten mutta syöttöjä hiukan lisätty.
Itellä tulis ekana mieleen että mäntä tuli tiensä päähän.
Melko pitkä kyrpä otassa!
Sprinter W903 -01
Minkäs väriset savut pukkas?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kansipahvi tais antautua vedätyksessä. Onko nesteet hävinnyt?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Onkos koneessa ulkoisia vaurioita? Mahdollisuuksia myös turbon särkyminen mutta pahvi todennäköinen
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Hyvinki mahdollista että tuuppaa öljyt pihalle, oiskohan voinu vaikkapa turbon öljyn meno- tai paluuputki irrota ja sitten leikannut turbo kiinni? Irroitappas ilmanputsarilta turbolle menevä letku ja kokeile turbon akselia onko väljyyttä
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Katsele ettei ole ahtoputki/imusarja halki taikka irti mistään. Vuotaako pakosarja? Paikallaan ei kovin paljoa nousekkaan ahdot. Kolkattaako moottori?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Oiskohan kansipahvi revennyt ykköspytyn tienoolta
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kansipahvi vaihdettu ja taas kulkee.
Vinkkinä muillekkin kun käytätte konetta auki niin kannattaa tarkistaa nokka-akselin alla olevat öljykanavat mitkä voitelee akselia.
Helppo puhdistaa paine-ilmalla ja cleanerilla!
Mulla oli jokaisessa karstaa melko paljon ja yksi reikä tukossa...
Onneksi ei ollu leikannu kiinni!
Vinkkinä muillekkin kun käytätte konetta auki niin kannattaa tarkistaa nokka-akselin alla olevat öljykanavat mitkä voitelee akselia.
Helppo puhdistaa paine-ilmalla ja cleanerilla!
Mulla oli jokaisessa karstaa melko paljon ja yksi reikä tukossa...
Onneksi ei ollu leikannu kiinni!
Sprinter W903 -01