250td aut. tyhjäkäynti
250td aut. tyhjäkäynti
Olisko kellään tietoa mistä voisi johtua kun ajaa auton lämpöseks ja laittaa laatikon N:lle niin kone alkaa "hönksöttää" ihankun vetäis ilmaa... Sitten kun laittaa D-tai muuta käynti tasottuu
Noita mitä orsii tuossa sanoikin tuli mieleen, mutta ihmetyttää se miksi humppaaminen alkaa kun vaihde on P tai N:llä. Kun vaihde päällä käy normaalisti. Onko tyhjäkäynnin kierrosluvulla eroa kun vaihde on vapaalla tai D silmässä? Eli onko vaihde vapaalla alempana tyhjäkäynti kierrokset, mikä aiheuttaisi esim. suuttimien "kusemisen" ja taas D päällä kierrokset nousisi sen verran että suuttimet toimisivat normaalisti?
Niin ja minulla ei ainakaan katsastusmies ole tuohon puuttunut.
Niin ja minulla ei ainakaan katsastusmies ole tuohon puuttunut.
Kuulostaako kone erikoiselta? Voisi esikammiokin vuodella jos kuuluu supsutusta.
Esikammion vuotoääniä (orsii-:n cee) http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Esikamm ... +om605.mp4
Venttiilivuoto (om606) http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... vuotaa.mp4
Jos kilometrit pitävät paikkansa en uskoisi venttiilivuotoon. Heijaako kierrokset? Vois olla että moottorin kumityynyt aikansa eläneet josta sitten johtuu pienoinen ravistus?
Esikammion vuotoääniä (orsii-:n cee) http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Esikamm ... +om605.mp4
Venttiilivuoto (om606) http://multiviri.kuvat.fi/kuvat/Mercede ... vuotaa.mp4
Jos kilometrit pitävät paikkansa en uskoisi venttiilivuotoon. Heijaako kierrokset? Vois olla että moottorin kumityynyt aikansa eläneet josta sitten johtuu pienoinen ravistus?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Minulla kilometrejä pikkusta vaille 300 tkm mittarissa.
Moottorin kumityynyt vaihdettu muutama vuosi sitten ja kierrokset heijaa ylös alas kun mittaria katsoo ja tietenkin kuulee koneesta kun kierrokset nousee.
Minun auto ohjelmoitu uudelleen noin 75 tkm sitten ja sen jälkeen vaihdettu kkk 14 ahdin ja isompi välijäähdytin. Tuskin noilla nyt mitään merkitystä tähän on, mutta aattelin mainita jos jollekkin tulis jotain mieleen noista.
Katsoin nuo videot, mutta ei omaan korvaan kyllä kuullosta tollaselta siis tuo oma auto.
Moottorin kumityynyt vaihdettu muutama vuosi sitten ja kierrokset heijaa ylös alas kun mittaria katsoo ja tietenkin kuulee koneesta kun kierrokset nousee.
Minun auto ohjelmoitu uudelleen noin 75 tkm sitten ja sen jälkeen vaihdettu kkk 14 ahdin ja isompi välijäähdytin. Tuskin noilla nyt mitään merkitystä tähän on, mutta aattelin mainita jos jollekkin tulis jotain mieleen noista.
Katsoin nuo videot, mutta ei omaan korvaan kyllä kuullosta tollaselta siis tuo oma auto.
Tänään ostin c180 aut ja olin crilli jonossa joku mies tuli porinoille ja sanoi olevansa autokirjaamolla töissä, sanoi että imusarjaan pääsee öljyä eli joku suodatin kalvo on huonossa kunnossa. Kuulemma 38,00e maksaa nii saa auton taas käymään oikein. En ole ihan varma että menikö tuo ihan niin kuin se mies sani mutta iso probleema se ei kuulemma ole:)