laineracing kirjoitti:eise semmosta tarvi irrotukseen. Tai ei oo viel ykskää vakaajanvivun pultti tarvinu.
No näitä on lioteltu, kuumennettu kuumailmapuhaltimella, väännetty jatkovarrella torx solmuun ja toinen poikki. Sitten kokeiltu Bilteman pulttipyssyllä ilman tulosta tai vaurioita
Sitten on vaihdettu tehokkaampaan pulttipyssyyn ja torx katkesi siististi poltin reunan korkeudelta. Ei se hakannut pulttia huonoksi, sillä katkennut torxin pätkä putosi koputtelemalla itsekseen pois urasta.
Kerro vähän lisää konsteja ja kikka kakkosia sekä minulle että kaikille muillekin asian kanssa painiskeleville. Mieluiten sen toki vaihtaisin ihan tuossa omassa tallissa käsityökaluilla, mutta katsastus painaa päälle ja ei viitsi enää kovin montaa konstia kokeilla, jos se tuolla kuumentimella lähtee helposti, kuten olen antanut kertoa itselleni...
Yksi asia vielä tuli mieleeni kokeilla tänä iltana. Tunkata se tukivarsi toisella tunkilla oikein huolellisesti niin, että koiranluu heiluu vapaasti. Nyt se oli jännityksessään, kun ajattelin säätää sitä korkeutta sitä mukaa, kun pultti alkaa irrota. Tuo jännitys varmasti kiristää pulttia lisää, mutta riittääkö tämäkään, jää nähtäväksi. Mutta yhden torxin voin vielä kokeilla
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)