Muokkasin vähän viestiä eli jatko kysymys: Osaako joku sanoa mikä mahtaa olla vikana automaatti ilmastoinnilla varustetussa mallissa kun lämmintä tulee kabiiniin vaan HI asennossa eli täysin kuumalla. Jos laittaa lämpöasteiden mukaan niin tulee välillä pelkästään kylmää ja välillä toimii normaalisti..
ceen sähköasiaa
ceen sähköasiaa
Tietääkö joku foorumin sähkömies että saako tommoseen 250 turbodiiseliin vakkarin ihan pelkästään viiksen laittamalla eli onko johdot valmiina? Ja vuosimallihan oli 97.  
Muokkasin vähän viestiä eli jatko kysymys: Osaako joku sanoa mikä mahtaa olla vikana automaatti ilmastoinnilla varustetussa mallissa kun lämmintä tulee kabiiniin vaan HI asennossa eli täysin kuumalla. Jos laittaa lämpöasteiden mukaan niin tulee välillä pelkästään kylmää ja välillä toimii normaalisti..
			
			
													Muokkasin vähän viestiä eli jatko kysymys: Osaako joku sanoa mikä mahtaa olla vikana automaatti ilmastoinnilla varustetussa mallissa kun lämmintä tulee kabiiniin vaan HI asennossa eli täysin kuumalla. Jos laittaa lämpöasteiden mukaan niin tulee välillä pelkästään kylmää ja välillä toimii normaalisti..
					Viimeksi muokannut orsii-, 23.1.2012 23:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
									
			
									C250TDT -98
						En nyt muista miten se muovin kanssa oli että kairattiinko vanhaan vaan reikä ja vakkarin muovi sitten peittää sen. Ainakin w203 se menee noin.
Saattaa vaatia että testerillä klikanaan tempomaatti aktiiviseksi jossei satu olemaan jo ennestään
Btw. eikös seuraavan auton pitänyt olla cdi-tekniikalla varustettu
			
			
									
									
						Saattaa vaatia että testerillä klikanaan tempomaatti aktiiviseksi jossei satu olemaan jo ennestään
Btw. eikös seuraavan auton pitänyt olla cdi-tekniikalla varustettu
- 
				aaltojarvi
 - pingviinitrokari
 - Viestit: 2708
 - Liittynyt: 20.10.2010 19:12
 - Paikkakunta: Pori
 
Lämpötilan säätö on "automaattinen" samallai ku esim. lankussaki, anturikin taitaa olla siä peilin juures. Meillä ei C:ssä oo ilmastointii mut olen huomannu saman et on melko voimakkaat liikkeet, eli säätelee sitä puhalluksen lämpötilaa aika jyrkästi.
			
			
									
									VW Touran 1.4 DSG -11
VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
						VW Golf 1.4 -98
Fordson Major Power -52
Zetor 3011 -65
Raikkari tuli vaiheltua tänään. Loppupäivästä eilenkin toimi normaalisti tuo lämmönsäätö. Löysin netistä ohjeet miten tuon ilmastoinnin salavalikon saa käyttöön ja sieltä kun kattoo niin välillä näyttää mitä sattuu tuon sisäilman lämmön kohalta..oisko anturi vika?
Ja mistäkä löytää autosta ulkoilman lämpöanturin? Tuossa rikki sekin kun välillä ei näytä mitään ja välillä jotai -39 astetta..onko uus kallis?
			
			
									
									Ja mistäkä löytää autosta ulkoilman lämpöanturin? Tuossa rikki sekin kun välillä ei näytä mitään ja välillä jotai -39 astetta..onko uus kallis?
C250TDT -98
						Ei passannu vakkari ainakaan suoraan. Ei löytynyt sopivaa liitintä mistään virtalukon läheisyydestä vaikka onkin sähköisellä virtalukolla.
			
			
									
									www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
						CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Hmm..kuvaa ei ole nyt antaa mutta noin 2,5cmx2,5cm kokoinen liitin pitäs löytyä ja neliön muotoinen suunnilleen. 
 Itse en sitä johtoa mistään löytänyt..jos jollain ois vastaava purkuauto niin viitsisitkö katsoa että mihin se vakkarin johto autossa menee? Tuntuu että multa puuttuis sen tyylinen kaapeli siitä ohjainlaitteen ja viiksen välistä kun sitä ei löydy mistään.  
			
			
									
									C250TDT -98
						Vakkarin johto menee virtalukon takaosaan. Taikka sitten suoraan eculle kun on kuitenkin niin alkukantaisella moottorinohjailaitteella. Ainakaan 202 CDI mersuun ei saa koodattua päälle vakkaria. 
Ja muistelen että jukkiksellekkin kokeilivat laittaa vakkaria ja ei onnistunut.
Pitäs olla ecu semmoisesta autosta missä on vakkari.
			
			
									
									Ja muistelen että jukkiksellekkin kokeilivat laittaa vakkaria ja ei onnistunut.
Pitäs olla ecu semmoisesta autosta missä on vakkari.
Tähdellisen parantola
						- CDI203
 - Mesen Bill Gibbons
 - Viestit: 4330
 - Liittynyt: 04.6.2008 19:51
 - Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
 
Niin jos syysteemissä on jotain vikkaa,jolle kirjoitti:Tuo lämpötilan vaihtelu on ihan normaalia w202 automaatti-ilmastoinnille, automaatilla puhaltaa välillä tulikumaa ja hetken päästä jääkylmää.
yleisimpiä syitä sille ulkoilman anturi rikki,
jompi kumpi sisä anturi rikki,
säädin paneli rikki,
Yhteydet YV:lä  
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
						Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Täytyy sitten unohtaa sen vakkarin laitto 
 liian helpolta se ois kuulostanu muutenkin.  Mulla on nytten monta viikkoa pelannu tuo lämmitys ihan normaalisti mutta muutama päivä sitten teki taas sitä että muuten tulee kylmää mutta HI asennossa vasta kuumaa. Monesti auttaa kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen.  
			
			
									
									C250TDT -98