Hörähtää muttei käynnisty
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Hörähtää muttei käynnisty
Pari kertaa on tehny seuraavanlaisen tenän. Startatessa hörähtää heti muttei käynnisty, vaikka starttausta jatkaa ei sano mitään. Edellisen kerran ku teki tuon niin lähti käyntiin lyhyen tauon jälkeen ja pelas ihan normaalisti. Tälläkertaa ei lähteny ja alkaa oleen jo akku sipissä. Auto on -91 200TE
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Kierroslukutieto ei tule bensapumpun releelle
Haulla pitäisi löytyä oma kamppailuni hakusanalla "hörähtää vaan ei käynnisty"

Haulla pitäisi löytyä oma kamppailuni hakusanalla "hörähtää vaan ei käynnisty"

...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Kaikki katseltu läpi eikä mitään epäilyttävääSampo N. kirjoitti:Oletko perinteiset paikat jo kurkkinut? Virranjakajan kantta, tulppaa ja sytyksen letkuja eli sytytyskaapeleita?
Voishan tuo olla myös pensapumpun releessä tuo vika, mutta silloin ei pitäisi tulla yhtään tavaraa pannulle.
Ihan ensin kurkkaisin tuonne virranjakajan kannen alle.
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Aikas paljolta kuulostaa tuo 15.5V... Itellä latailee maksimissaan sen 14.4V, oisko laturin jännitteensäädin tiensä päässä?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Taitaakin olla vika muualla kuin virran vähyydessä. Tänä aamuna ei taaskaan käyntiin, mutta kun sahasin oikein antaumuksella niin alko pikkuhiljaa ryskäämään muutamalla pytyllä. Kaasuun ku koski niin sammu heti. Uudestaan käyntiin ja anto ryskätä jonku aikaa niin sitte yhtäkkiä pomppas normaali tyhjäkäynnille. Olisko kylmäkäynnistyspiirissä jotain häikkää??
-
- Viestit: 325
- Liittynyt: 08.8.2011 14:31
- Paikkakunta: Rovaniemi
Alkaa menemään jännäksi, lueskelin mersufoorumilta juttua kun jollain oli samanlaista vikaa ja oli vaihtanu koko ke-jetin ja uusinu suuttimet ja kaikki muutkin osat niin ei tomi. Juttu jäi kesken eikä kaveria ole foorumilla näkyny sen koommin. Pitääkö alkaa jo suunniteleen M111 tekniikkaa keulille
No ei vielä luovuteta, pitää alkaa ensviikolla tutkimaan koko ruiskuhässäkkä läpi osa kerrallaan. Tänä amuna muuten lähti taas käyntiin niinku ei ikinä olis mitään vikaa ollutkaan 

