 
 minkä kautta ne pumpun johdot on vedetty jos tarkistaa ettei oo vaan poikki?
 
 

 
 
 
  Ruiskupelissä säätyy iha itte sytkä mut voi sen jakajan kuitenki vääntää vitulleen...
 Ruiskupelissä säätyy iha itte sytkä mut voi sen jakajan kuitenki vääntää vitulleen... 

 Ei se kaikki aine voi mennä suuttimien läpi, eihän? Jostakin tuon täytyy vuotaa...
 Ei se kaikki aine voi mennä suuttimien läpi, eihän? Jostakin tuon täytyy vuotaa... 
  
  pitää tänään tunkata ylös ja tarkistaa kaikki niin jos se selvenis sitten
 pitää tänään tunkata ylös ja tarkistaa kaikki niin jos se selvenis sitten 
M104 teki italialaisella virranjakajan kopalla tuota ettei vapaalla meinannut kiertää edes tappiin asti. Joskus on puolan kipinäpuolen eristys ollut halki. Näkyy salamointina pimeässä.Shatter kirjoitti:tulpanjohdot, puolanjohto, tulpat ja virranjakajan kansi on vasta vaihdettu niin ei siitä pitäs ainakaan olla kiinni
tosiaan hyvin kiertää sinne 3000 kieppeille niinkuin pitääkin, mutta sen jälkeen alkaa semmonen ihme leijuminen ja muutenki kiertää huonosti. paikallaankin kiertää just ehkä sen 5500 ja tulee seinä vastaan. bensaakin imee enemmän kun tarpeeksi eikä sitä mistään vuoda ainakaan niin paljoa että huomais, joskus saattaa valoissa vähän bensa tuoksahtaa kun ikkunat auki mutta ei muuten.
 toissapäivänä pääsi ~43km/9L ja eilen 90km/12L
 toissapäivänä pääsi ~43km/9L ja eilen 90km/12L  
  
  samalailla käy, rele paikallaan tai ei.
 samalailla käy, rele paikallaan tai ei. siihen vielä se että jos nyppäsee sen moninapaisen liittimen irti sillon kun öljynpaine ei toimi niin kiekkamittari rupeaa toimiin kunnolla. se on just kun joku ottas yhteen siinä liittimessä mutta johdoissa ei kyllä mitään vikaa ole
 siihen vielä se että jos nyppäsee sen moninapaisen liittimen irti sillon kun öljynpaine ei toimi niin kiekkamittari rupeaa toimiin kunnolla. se on just kun joku ottas yhteen siinä liittimessä mutta johdoissa ei kyllä mitään vikaa ole  
  ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa
 ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa 
Se on kuule herkkä se ruuvi...Shatter kirjoitti:Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa

'RoopeK kirjoitti:Se on kuule herkkä se ruuvi...Shatter kirjoitti:Seosruuvia koitettiin säädellä mutta se ei kyllä oikein toimi kun millin pyöräyttää niin se menee joko liian rikkaalle tai liian laihalle. ennen kun koskettiin ruuviin mitattiin lambdan arvot ja tyhjäkäynti arvo oli 0.6 - 0.7ennen päivän lopettamista otin ruiskunkin irti mutta ei ollu mitään halkeamia siinä kumissa että sais liikaa ilmaa
 mutta ei siinä kyllä ne seokset niin paljon oo perseellään että tehoihin vaikuttas..laitettiin ihan tosi rikkaalle ja tosi laihalle ja sille välille niin ihan samallain kulki kokoajan.
 mutta ei siinä kyllä ne seokset niin paljon oo perseellään että tehoihin vaikuttas..laitettiin ihan tosi rikkaalle ja tosi laihalle ja sille välille niin ihan samallain kulki kokoajan. 
  
 

 
 
 tänään korjattiin toisen puolen ojentaja takaluukusta ja tuli muuten hyvä! ite tekemällä säästää, ainakin joissain tapauksissa
 tänään korjattiin toisen puolen ojentaja takaluukusta ja tuli muuten hyvä! ite tekemällä säästää, ainakin joissain tapauksissa  
  
 
 aika jännä että miten oli vanha päässyt niin huonoon happeen vaikka auto ollut seisonnassa, joku siellä oli oikosulussa tms kun ei bensa,öljynpaine ja kiekkamittari pelannut.. vanhaankin tuli kuitenkin sulake vaihdettua ja kaikki tinaukset käytyä läpi mutta ei vaikuttanut.
 aika jännä että miten oli vanha päässyt niin huonoon happeen vaikka auto ollut seisonnassa, joku siellä oli oikosulussa tms kun ei bensa,öljynpaine ja kiekkamittari pelannut.. vanhaankin tuli kuitenkin sulake vaihdettua ja kaikki tinaukset käytyä läpi mutta ei vaikuttanut.
 ja ei ollu etes coupe. no toisen lupauksen pidit, korkkasit muutaman
 ja ei ollu etes coupe. no toisen lupauksen pidit, korkkasit muutaman  