Minä raahasin tontilta pois romutusuhan alla olevan toimivan matkailuauton.
Tässä joitakin kuvia kuluneelta vuodelta.
Ensialkuun, viel parkissa edellisellä omistajalla:
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_407_3.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_407_4.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_407_2.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/PC195796.jpg)
Sitten se saatiinkin siirrettyä uskomattomassa lumipyryssä ja -15 pakkasessa Porvooseen odottamaan:
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_joulu_30.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_joulu_38.jpg)
Sain myös lahjoituksena varaosia siihen muistaakseni Pupetilta
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_P3257512.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_P3257515.jpg)
pääsiäisenä 2010 sainkin tutustuttua jarrujen sielun elämään:
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_P4027576.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_P4027578.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_P4027602.jpg)
Väkivahva voimanlähde on OM615 220 ja sehän on komea laitos:
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_31082010126.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_31082010122.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_31082010123.jpg)
Kesällä päästiinkin jo siirtokilvin ajamaan Porvoosta KimmoKoo ja Catti pihamaalle yöpymään, meinasi espoossa laturi piiputtaa mutta aamulla laturin sain korjattua KimmoKoon työkaluja käyttäen! Kiitos siitä ja kahveista kans! Reitti kulki erittäin vanhaa tietä eli kaikki pikkupitäjät tuli käytyä läpi.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=SQTa0cRHtYM[/youtube]
Tutustumassa Suomen Joutseneen
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/31082010135.jpg)
Kotona se ei enää ollutkaan niin lohduton... vähäbn pesua ja rakkautta:
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_helmikki31.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_helmikki30.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_helmikki33.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_helmikki35.jpg)
Ja tulihan sitä jo tuunattuakin vähän
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_helmikki36.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_helmikki38.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_helmikki45.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/th_helmikki42.jpg)
sitten piti tietysti kasarituuninkia laittaa ja tollaset huomiovalot laittaa keulille sekä alkaa sisustusta suunnittelemaan. Pohjamaaliakin on vedetty, mutta harkinnassa on jos vaihtaisi paperitapetoidut seinäpahvit valkoiseen kovalevyyn. Olisi siistimpi lopputulos. Ja vaikka sisustus onkin tehty esimerkillisesti, ei mielestäni aukkojen viimeistelyyn ole panostettu tarpeeksi.
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/valaistus/th_09092010241.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/valaistus/th_080920102361.jpg)
![Kuva](http://i219.photobucket.com/albums/cc131/SergeyPRKL/407/maalaus/th_11092010246.jpg)
tällä hetkellä auto siis seisoo, ja odottaa parempaa keliä jarruremontin osalta. kesällä tehty remppa oli vain tekohengitystä. Jarruosista kiitos "cdi":lle. Auton keskuslämmityksen kamiina on kaasutoiminen mutta se on valitettavasti niin pahoin ruostunut ettei sitä saa enää toimimaan ilman valtavaa työtä. Ajatuksissa olisikin että nykyinen pannu siirrettäisiin pois, ja tilalle rakennettaisiin 1,5kW lämpövastuksesta 40-50l boileri jossa lämpenisi samalla käyttövesi erillisessä 15l kuparisessa kierukkasäiliössä. Tämän takia lämmitysjärjestelmän vetenä ei voisikaan käyttää glykolia vaan pitäisi siis viinaa hankkia.
Ajattelin myös uhrata minun Solifer 500 vaunun tekniikkaa tähän autoon ikkunoiden, kattoluukkujen yms muodossa, koska solifer ei valitettavasti ole enä hyvä kuntoinen ja siitä voi vielä tehdä peräkärryn.