W140:ssa (-91) on kai parikerrokksinen takalasikin? Mutta mitenkäs se takalasin lämmityspuoli? Onko molemmissa se vai vain ulommaissessa?
Täällä Kotkassa ollut tarvetta lämmitykselle vasta parina aamuna, mutta ei näytä lämmitys kovin tehokkaalta
Mihin paikkoihin näissä on sulakkeet ripoteltu? Konehuone, takapenkin alle????
Ja sitten, miksi kuskin ja apumiehen oven sisään näyttää menevän lämmintä ilmaa? Kun ei näy mitään rööriä, mistä sitä ovesta ulos tulisi
Ja lisää kysymyksiä tulossa, älkää pelästykö
Kellään tietoa/veikkauksia?
Takalasin lämmitin yms. 140
Re: Takalasin lämmitin yms. 140
Hupsista,ruoska kirjoitti:W140:ssa (-91) on kai parikerrokksinen takalasikin? Mutta mitenkäs se takalasin lämmityspuoli? Onko molemmissa se vai vain ulommaissessa?
Täällä Kotkassa ollut tarvetta lämmitykselle vasta parina aamuna, mutta ei näytä lämmitys kovin tehokkaalta
Mihin paikkoihin näissä on sulakkeet ripoteltu? Konehuone, takapenkin alle????
Ja sitten, miksi kuskin ja apumiehen oven sisään näyttää menevän lämmintä ilmaa? Kun ei näy mitään rööriä, mistä sitä ovesta ulos tulisi
Ja lisää kysymyksiä tulossa, älkää pelästykö
Kellään tietoa/veikkauksia?
näköjään auton ohjekirjaakin kannattaa vilkuilla. Eli sulakkeita löytyy sen mukaan konehuoneen oikeallta puolelta ja avattavan luukun takaa takalootassa.
Takapenkin alle ei sitten ole kai kätketty sulakkeita, niinkuin väykyssä?
Takalasin lämmitimen jos joku vielä selittäisi, eli onko langat molemmissa vai vain ulommaisessa lasissa!?
W210 Väyrynen, ex. kiinan lähetystö:n
Ei se takalasi ole samanlainen kuin sivulasit.
Minusta se on ihan normaali lasi.
Mulla tuossa ässässä takalasin lämppäri on kyllä melko tehokas.
Kuura lähtee parissa minuutissa pois.
Sellainen vika vaan että lähtee automaattisesti päälle kun auton laittaa käymään eikä sammu kuin vasta sitten kun se automaatisesti kuuluukin sammua. (~15min)
Liekkö releessä vikaa.
Niin ja takapenkin alla ei ole sulakkeita.
Minusta se on ihan normaali lasi.
Mulla tuossa ässässä takalasin lämppäri on kyllä melko tehokas.
Kuura lähtee parissa minuutissa pois.
Sellainen vika vaan että lähtee automaattisesti päälle kun auton laittaa käymään eikä sammu kuin vasta sitten kun se automaatisesti kuuluukin sammua. (~15min)
Liekkö releessä vikaa.
Niin ja takapenkin alla ei ole sulakkeita.
Takalaseissa on tyyppivika, (Jees, taas yksi) ilma kun pääsee lasien väliin se alkaa muuttua valkoiseksi reunoiltaan...
tuntuisi olevan kytköksissä lämppärin tehottomuuteen tuo ilmiö, itsellä nimittäin pelaa lanka sieltä, toinen täältä.
Oisko ne langat sitten kerrosten välissä, jotenkinhan se kuitenkin on laminoitu, vaikkei samalla tavalla kaksikerroksinen olisikaan kuin esim. ovilasit.
Ja pitäähän peileissä lämmitys olla!
tuntuisi olevan kytköksissä lämppärin tehottomuuteen tuo ilmiö, itsellä nimittäin pelaa lanka sieltä, toinen täältä.
Oisko ne langat sitten kerrosten välissä, jotenkinhan se kuitenkin on laminoitu, vaikkei samalla tavalla kaksikerroksinen olisikaan kuin esim. ovilasit.
Ja pitäähän peileissä lämmitys olla!
Peilien lasit ja lasinpesurien suuttimet lämpeää sähköllä.DreamS kirjoitti:Takalaseissa on tyyppivika, (Jees, taas yksi) ilma kun pääsee lasien väliin se alkaa muuttua valkoiseksi reunoiltaan...
tuntuisi olevan kytköksissä lämppärin tehottomuuteen tuo ilmiö, itsellä nimittäin pelaa lanka sieltä, toinen täältä.
Oisko ne langat sitten kerrosten välissä, jotenkinhan se kuitenkin on laminoitu, vaikkei samalla tavalla kaksikerroksinen olisikaan kuin esim. ovilasit.
Ja pitäähän peileissä lämmitys olla!