Ei, en tarkoita sitä, vaikka se niin ilmeiseltä vaikuttaa

Nojuu, suunnitelmissa on ainakin seuraavaa:Eldorado kirjoitti:Onkos isotkin kekkerit tiedossa juhlan kunniaksi?jovihava kirjoitti:Aaaaivan ooooikein!Eldorado kirjoitti:Linttalupin 1. vuotisjuhla

TzäH, notta onko sulla lintassa vie tähtikin tallellatupru kirjoitti:Juhlistan linttalubin synttäripäivää, suutelemalla tähteä ennen töihin lähtöä

Mulla ainakin vielä lintassa tähti. Tosin vaan kahdesta sakarasta kiinniVT86 kirjoitti:TzäH, notta onko sulla lintassa vie tähtikin tallella
 eli taitaa olla linttatähti. Yksi variaatiohan on keulamerkki ilman tähteä eli O.
 eli taitaa olla linttatähti. Yksi variaatiohan on keulamerkki ilman tähteä eli O. Ja mie oon ottana, taas, varaslähön ku huomenissa ei paljoa voi "naatiskella" kuningas tuotteita, ni täytyypi sitte tyytyä muutamaan olavi ivaloon.
 Ja mie oon ottana, taas, varaslähön ku huomenissa ei paljoa voi "naatiskella" kuningas tuotteita, ni täytyypi sitte tyytyä muutamaan olavi ivaloon.

notta tottakait on.. miten sitä keulapuolta muuten penkkojen väliin tähtäilee.VT86 kirjoitti:TzäH, notta onko sulla lintassa vie tähtikin tallellatupru kirjoitti:Juhlistan linttalubin synttäripäivää, suutelemalla tähteä ennen töihin lähtöä