Eli ongelmana tässä syksymmällä tullut vastaan, että häviääpi nestettä tuommosella 3 viikon- kuukauden sisällä noin paisuntasäiliön verran ja se on toistunu pari kertaa tässä syksyn aikana kun on tullu nää kylmemmät kelit. Eli onkohan se viimeinkin antautumassa se kannentiiviste

vai vuotaako jostakin letkusta tms.

No sen verran olen tossa seuraillut ja maistellut että saattaisi vuotaa tuolta paisuntasäiliön kulmilta, mutta mistä kun olen maistellut

nestettä ku jättäny tohon katoksen kulmille semmosta pientä länttiä sieltä kulmalta eli aluksi maistui makealta joten irroitin umpion. Noo eihän sieltä oikeen hirveänä näkynyt mitään vuotavaa paitsi se lampunpesimen letku vuoti kun vähän väännätti, mutta ei tullut selkoa onko se juuri sitä nestettä mitä valuttanut vai rupesiko se nyt vuotamaan sitten pesurin letku ku ei enää maistu makealta vaan siltä lasinpesunesteeltä tai ei ota oikeen selvää

ja oon aevan päessään....
Semmonen tuli mieleen, että voisikohan vuotaa tuolta väliltä polttoaineen esilämmitin - lasinpesunesteen lämmitys. Koitin tuolta letkua pesunestesäiliöstä ja molemmat olivat kylmiä, joten ilman systeemin toimintaa tietämättömänä saattaisi olla siellä jossakin vika? Joku jos vois kertoa tuota periaatetta niin tietäis, että kierrättääkö se sitä syylärinnestettä aina sitä kautta vai voiko se olla poies kierrosta? Mitä sieltä löytyy sieltä auton vänkärin kulmilta puskurin sisältä kun siellä oli hieman märkää tais olla jäähdytinnestettä?
Täytyy seurailla tilannetta ja katsella jos sitä viikonloppuna pääsis tarkemmin tunkeutumaan tonne auton sisuksiin. Esilämmitimen vaihdoin tuossa pari vuotta sitten ku rupes sieltä vuotaan. Neuvoista otetaan vaari

ja ei se auta ku seurata tilannetta ku muuhunkaan ei oo nyt aikaa
T.Sankari