Kiitos, olihan siellä kierrettävä muoviroppu. Laskin nesteet ulos, ja väkevöin sopivasti, nyt -32 astetta näyttää mittari.
Kannentiiviste ei ainakaan vuoda ulospäin, koska kone ei kiiltele glykolista mistään kohtaa. Eikä liiemmin savuta harmaata eikä valkoistakaan. Liikkeelle lähtiessä ja alakierroksilla vedättäessä antaa pikkaisen mustaa.
Aina sama juttu, mersukuskin tunnistaa siitä että takakontissa on kannu valmiiksi lantrattua pakkasnestettä
Näin oli yhden -73 220D ja -87 250D:n kanssa sama juttu.
Jos kansipahvi kuitenkin vuotaa ja remontin tekee lienee tuohon 480tkm ajettuun koneeseen paikallaan vaihtaa myös jakoketju kiristimineen ja ohjaimineen; ja alumiinikannesta lienee aina syytä liipata parinkympän lastu jos kansipahvi on vuotanut?
Sprinter 312D -98
mittarissa 485tkm
pitkä, korkea 7 hengen monikäyttöauto
vakionopeudensäädin ja kuskilla ISRI jousitettu satula
Eberi moottoriveden lämmitin
Kotimainen SAFIRE 1600 matkustamon diesellämmitin, pö-kanisteri peräovien vieressä
Kulutus maantiellä 10 l/100
Kulutus sekalaisessa ajossa 10 l/100
Kulutus 1300kg asuntovaunua vedettäessä 10 l/100