Taas jatkuu...
Keväthuolto on vaihtunut kesähuollon jälkeen syys- ja katsastushuolloksi  
 
Etujarrulevyt ja -palathan tuli tuossa vaihdettua arvon foorumin ohjeiden mukaisesti - ja ovat toistaiseksi vielä toimineet 
 
Männäviikonloppuna tuli sitten taas purettua tuota perää, kuitenkin auton sisältä, takaluukun sähköongelmien vuoksi. Aikani ähellettyäni sain kuin sainkin tarvittavat kilkkeet irti ja johdot näkyviin  

 ja eikun ihmettelemään.
Kauaa ei tarvinnut tällaisen puupäänkään ihmetellä, muuta kuin saksalaisen insinöörin aukotonta logiikkaa - kaikki johdot olivat siististi nipussa ja johtojen yhdistyskohta nätisti kattoverhoilun alla.
Piuhat irti toisistaan ja johtoja suojaavan haitarikumin irroitus. Kumin sisällä on vielä toinen kumi - jonkinlainen kondoomi sp*rmantappoaineella höystettynä - suojaamassa johtoja.
Kun sain kumin irti selvisi vikakin: paksuin johto (ruskea) tipahti het kättelyssä maahan. 

 Kondoomi rullalle ja kolvaamaan piuhoja yhteen. Johdot takaisin kiinni ja testaamaan toimintaa 
 surrklok 
 toimii 
 
Kasauskin onnistui, ei tosin käden käänteessä. Sisäpaneelin pujotus takaisin ikkunan tiivistekumin taakse vaati aikaa ja kärsivällisyyttä.
Vihdoin ja viimein sain kaikki paikoilleen ja lopullinen testaus:
lukko: toimii
rekisterikilven valot: toimii
takalasin pyyhin: toimii
takalasin lämmitin: toimii
takapissapoika: toimii. Liiankin hyvin 
 
Ilmeisesti kuiva ja kuuma kesä oli edesauttanut pissapojan vesiletkun haperoitumista - takaosan katosta rupesi valumaan vettä 
 
Eipä lopu vapaa-ajan hommat Matikin kanssa...
Etupäässä kolisee:
Käväsin aamulla Kahvimaan Autossa (joka siis tuli tutuksi vasemman takapyörän laakerinvaihdon yhteydessä), aika oli varattu apusimpukan korjaukseen ja koiranluiden vaihtoon taakse.
Apusimpukkaa hetken tutkittuaan totesi mekaanikko että se ei ole merkittävästi väljä 

 kiristys ja sillä sipuli.
Taakse tuli uusittua molemmat koiranluut - toisessa oli väljää mutta uusittiin nyt samoin tein molemmat.
Lisäksi sain ostettua uudet takajarrupalat 

 ensi viikonloppuna vaihtoon...
Pakokaasuarvot otettiin samalla ja kas, matikki sai puhtaat paperit 
 tosin pienoisen katin lämmittelyn jälkeen