Kooste Lada-viestin spekseistä
Kooste Lada-viestin spekseistä
Nyt tarvittaisiin talkooapua. Pitäisi saada pikapikaa kasaan jonkinlainen pläjäys Ladan matkan varrelle mahtuvista numeroista, eli lähinnä kuskien lukumäärästä (noin?) poltetusta bensasta, huolloista, varaosista jnejne. Älkää siis vastailko "tiälä vaihettiin tulupat ja tankkasin kympillä" vaan jos viitsitte ja ennätätte niin kelatkaa topikkia läpi ja ottakaa numeroita talteen. Loppusummia tänne. Yritän itsekin paneutua asiaan illalla, mutta apua otettaisiin kiitollisuudella vastaan.
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
JUU; TÄNNE TAVARAA KESKITETYSTI. Tämänkaltaista ajetaan takaa:
TM:lle on suoritettu kirjeenvaihtoa ja juttu seuraavaan numeroon on luvattu laittaa keskiviikkoon puoleen päivään mennessä.
Jos jollain on heittää faktaa joistain tunnusluvuista, niin niistä saa hyviä detaljeja tarinaan.
Matkaa on taittunut HVM:n laskuopin mukaan 7000 km, vielä kun joku keksii, paljonko Latukka ryyppäsi pensaa ja öljyä tai söi sytytystulppia ja vaati muuta ylläpitoa reissulla? Kauanko auto oli taipaleellaan? Kuinka monta juttua viestistä on jo julkaista? TM:n tarina tulee olemaan niistä ehkä mittavin ja arvovaltaisin. Oliko puikoissa yhtään naista? Saako Sydänlasten edustalta kommenttia tai löytyykö jostain jo julkaistusta tarinasta mitään, jota voisi lainata TM:n juttuun? Mikä reissun pahin paikka? Haavereita? Mikä oli Ladan paras ominaisuus? Samoin kuskien lukumäärä voitaisiin laskea, jos joku ehtii, niin saadaan vähän perspektiiviä hankkeen mittakaavasta.
Koetan ehtiä blokata tuosta mammuttiketjusta jotain, mutta kun konetta ei ole kotona, olisi hyvä jos joku noita asioita ehtisi koota kasaan huomiseksi ja laittaa minulle vaikka yyveellä tai sitten tähän ketjun jatkoksi. Kaikki nippelitieto ja hyvät huomiot reissusta kelpaavat, katsotaan sitten mitä itse juttuun laitetaan.
Edelläolevan vuodatuksen syy on, että aikataulu on todella kireä ja itse en ehdi millään kahlata kaikkea aineistoa läpi, joten tässä täytyy nyt viritellä pientä talkoohenkeä näiden tietojen onkimisessa tuolta ketjun uumenista. Kuten sanottu, kaikki hyvät huomiot kelpaavat - valitsen sitten kuranteimmat sattumukset mukaan.
Tack
TM:lle on suoritettu kirjeenvaihtoa ja juttu seuraavaan numeroon on luvattu laittaa keskiviikkoon puoleen päivään mennessä.
Jos jollain on heittää faktaa joistain tunnusluvuista, niin niistä saa hyviä detaljeja tarinaan.
Matkaa on taittunut HVM:n laskuopin mukaan 7000 km, vielä kun joku keksii, paljonko Latukka ryyppäsi pensaa ja öljyä tai söi sytytystulppia ja vaati muuta ylläpitoa reissulla? Kauanko auto oli taipaleellaan? Kuinka monta juttua viestistä on jo julkaista? TM:n tarina tulee olemaan niistä ehkä mittavin ja arvovaltaisin. Oliko puikoissa yhtään naista? Saako Sydänlasten edustalta kommenttia tai löytyykö jostain jo julkaistusta tarinasta mitään, jota voisi lainata TM:n juttuun? Mikä reissun pahin paikka? Haavereita? Mikä oli Ladan paras ominaisuus? Samoin kuskien lukumäärä voitaisiin laskea, jos joku ehtii, niin saadaan vähän perspektiiviä hankkeen mittakaavasta.
Koetan ehtiä blokata tuosta mammuttiketjusta jotain, mutta kun konetta ei ole kotona, olisi hyvä jos joku noita asioita ehtisi koota kasaan huomiseksi ja laittaa minulle vaikka yyveellä tai sitten tähän ketjun jatkoksi. Kaikki nippelitieto ja hyvät huomiot reissusta kelpaavat, katsotaan sitten mitä itse juttuun laitetaan.
Edelläolevan vuodatuksen syy on, että aikataulu on todella kireä ja itse en ehdi millään kahlata kaikkea aineistoa läpi, joten tässä täytyy nyt viritellä pientä talkoohenkeä näiden tietojen onkimisessa tuolta ketjun uumenista. Kuten sanottu, kaikki hyvät huomiot kelpaavat - valitsen sitten kuranteimmat sattumukset mukaan.
Tack
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Paljonko mahtoi summaantua keräyseuroja tilille? Huutokauppaa ei tarvitse spekuloida mukaan, kerrotaan sitten sen tuotot tulevat kaupan päälle eli kiihotetaan juttussa huutamaan asianosaiset itsensä ruvelle
Missä tuo huutokauppapaikkakunta on, se pitää jutussa mainita, mutta paikan nimi ei sanonut ainakaan minulle mitään, voi olla missä vaan Pinsiön ja Pariisin välillä....
Missä tuo huutokauppapaikkakunta on, se pitää jutussa mainita, mutta paikan nimi ei sanonut ainakaan minulle mitään, voi olla missä vaan Pinsiön ja Pariisin välillä....
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
kohta tulloo lukuja sihteeri käy läpi nuita latan juttuja
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
nonnii... nyt niitä lukuja tuloo. en vaan oo kuskeista ihan sata varma mut laskin et noin 80 vähä mietityttää voiko olla noin monta.....
polttoainetta tuo kulukupeli ois syönnä 460,21 litroo..
14.11.2006 se on suanna uuvet talavitöppöset
17.11.2006 uusi pyörin ja kansi ja uusi sisäkortsu
21.11.2006 uusi akku ja meno maistuu paremmalle
02.01.2007 pakoputki vaihettiin kajjaanissa
17.01.2007 tulupat,tulupanjohot, pyörijä, käret ja konkka vaihettu alapitkällä.
Tämmösiin lehtiin on juttu tehty: Lapin Kansa, Kalevala, Miilu, Levin Sanomat, KotiKajaani, Iisalmen Sanomat , Uutisjousi, Haapavesi.
Edit: lisäsin listaan Haapavesi-lehden. Onko "Kalevala" olemassa vai kyse "Kaleva"-lehdestä ? Terv. tiileri.
Edit Piaf: Aamulehti t: heikki5
EDT: Teknari, Hyvä Terveys, t:suksi
Lisäksi juttua on tulossa myös Mattijaliisa sekä Viikkosavo -lehtiin. Lehtileikkeitä on ajopäiväkirjan välissä.
Korjatkaa jos tiedoissa on korjattavaa.
polttoainetta tuo kulukupeli ois syönnä 460,21 litroo..
14.11.2006 se on suanna uuvet talavitöppöset
17.11.2006 uusi pyörin ja kansi ja uusi sisäkortsu
21.11.2006 uusi akku ja meno maistuu paremmalle
02.01.2007 pakoputki vaihettiin kajjaanissa
17.01.2007 tulupat,tulupanjohot, pyörijä, käret ja konkka vaihettu alapitkällä.
Tämmösiin lehtiin on juttu tehty: Lapin Kansa, Kalevala, Miilu, Levin Sanomat, KotiKajaani, Iisalmen Sanomat , Uutisjousi, Haapavesi.
Edit: lisäsin listaan Haapavesi-lehden. Onko "Kalevala" olemassa vai kyse "Kaleva"-lehdestä ? Terv. tiileri.
Edit Piaf: Aamulehti t: heikki5
EDT: Teknari, Hyvä Terveys, t:suksi
Lisäksi juttua on tulossa myös Mattijaliisa sekä Viikkosavo -lehtiin. Lehtileikkeitä on ajopäiväkirjan välissä.
Korjatkaa jos tiedoissa on korjattavaa.
Ekuja on vissiinkin reilu 3000. Huutopaikka on Järvenpäässä, sama paikka jossa pidetään K... Järvenpään puistoblues.Kaapo kirjoitti:Paljonko mahtoi summaantua keräyseuroja tilille? Huutokauppaa ei tarvitse spekuloida mukaan, kerrotaan sitten sen tuotot tulevat kaupan päälle eli kiihotetaan juttussa huutamaan asianosaiset itsensä ruvelle
Missä tuo huutokauppapaikkakunta on, se pitää jutussa mainita, mutta paikan nimi ei sanonut ainakaan minulle mitään, voi olla missä vaan Pinsiön ja Pariisin välillä....
- L.Samarialainen
- Viestit: 2178
- Liittynyt: 05.11.2005 17:27
juu tehopenkin paperitkin löyty takaikkunalta ja vasta laput myösdealer kirjoitti:Lestinjoki-lehti puuttuu listasta ja Radio Perämeri.
Ladahan oli hääautona, Kiimingissä ajoharjoitteluradalla (se Kalavaleen juttu eli Kaleva - lehti) ja jossain tehopenkissä.
laitan nuo käppyrät näkyville
http://i100.photobucket.com/albums/m6/p ... yrt001.jpg
http://i100.photobucket.com/albums/m6/p ... yrt002.jpg
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Tottakai Kaapo-hyvä, on naisiakin ollut puikoissa! Miten edes epäilet ettei olisi ollut
Mie taisin olla ensimmäinen, Ride otti kapulan vastaan omilla kulmillaan ajoi ensimmäisen siivun Lempäälän kulmilla, Kati on myös ajanut.
Pappi: Entäs Hanne? Ajoihan hänkin?
Samariini: Entäs Piiuska? Kokeilikos hänkin?
Löytyy varmasti muitakin naisia Laatokan puikoissa.
Onko kellään kuvia naisista Ladan puikoissa tai viesti-varusteet päällä?
Mie taisin olla ensimmäinen, Ride otti kapulan vastaan omilla kulmillaan ajoi ensimmäisen siivun Lempäälän kulmilla, Kati on myös ajanut.
Pappi: Entäs Hanne? Ajoihan hänkin?
Samariini: Entäs Piiuska? Kokeilikos hänkin?
Löytyy varmasti muitakin naisia Laatokan puikoissa.
Onko kellään kuvia naisista Ladan puikoissa tai viesti-varusteet päällä?
kiva että näitä lehtiä ja ratiokanavia löytyy näin lisää kun ei tuossa latukan lootassa kaikkia oo ylläällä missään.dealer kirjoitti:Lestinjoki-lehti puuttuu listasta ja Radio Perämeri.
Ladahan oli hääautona, Kiimingissä ajoharjoitteluradalla (se Kalavaleen juttu eli Kaleva - lehti) ja jossain tehopenkissä.
- jackhammer
- Viestit: 188
- Liittynyt: 29.6.2006 16:58
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Hyväkiitos, näistä yön aikana ilmestyneistä huomioista on jo kummasti apua. Pitää muista, notta itse tarinalle on varattu väliotsikoineen n. 1,5 tiiviin konekirjoitusliuskan verran tilaa + kuvat päälle. Eli yhteen TM:n kokosivuun tuo pitää saada sopimaan. Jatketaan harjoituksia.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Ajoiko MorsmaikkuPikku Myy kirjoitti:Tottakai Kaapo-hyvä, on naisiakin ollut puikoissa!
Mie taisin olla ensimmäinen, Ride otti kapulan vastaan omilla kulmillaan ajoi ensimmäisen siivun Lempäälän kulmilla, Kati on myös ajanut.
Löytyy varmasti muitakin naisia Laatokan puikoissa.
Onko kellään kuvia naisista Ladan puikoissa tai viesti-varusteet päällä?
Vissiin lapin reissulla taisi joku nainen ajella, vai muistanko väärin
Kuva on minusta karvahattu päässä , liivejä en kuvan ottoon laittanut kun ne heijastaa ikävästi :
NO EN OO V***U RAUHALLINEN!!
www.kiroilevasiili.fi
www.kiroilevasiili.fi
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Lasketaanko se sattumukseksi, että ajaa erestakaasen reissun ryyppy päällä Seinäjoelta Jalasjärven Koskuelle. Emmää tajunnu notta siinä on manuaali ryyppy...tai virtalukko on todellakin vasemmalla pualen rattia.HVM kirjoitti:Entäs niitä sattumuksia? Mieleen tulee lapista lahjoituksena saatu poro, joka sitten käytännön syistä luovutettiin kuitenkin rahana.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Riippuu millaisia sattumuksia tällä tarkoitetaan, mutta ne hiivatin sauvat on edelleen siellä kainuun perukoilla pitkin ojan pohjaa säpäleinä .HVM kirjoitti:Entäs niitä sattumuksia?
Harmittaa vieläkin niin perk......sti
NO EN OO V***U RAUHALLINEN!!
www.kiroilevasiili.fi
www.kiroilevasiili.fi
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Ehtiikö kukaan tsekata tuota reittiä Seinäjoelta eteenpäin... ja aina tämänhetkiseen sijaintiin asti? Ei kerkee millään penkoa isoa ketjua, päällekkäisyyksiä ja reittien spekulointia on liikaa välissä. Seinäjoella asti olen kärryillä, sitten en enää. Tack.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954