 Eli kierroslukumittari tuohon 240TD linttaan, mahdottoman turha, mutta itse tykkään, kun on mahottomasti nippeleitä ja nappuloita ja mittareita.
 Eli kierroslukumittari tuohon 240TD linttaan, mahdottoman turha, mutta itse tykkään, kun on mahottomasti nippeleitä ja nappuloita ja mittareita.   
   Ongelmana on se, että kun laturiin väsäsin mittarin kaipaaman W-navan, ja siihen mittarin kytkin, niin tyhjäkäynnille mittari väittää 3500rp/m kalibrointiruuvista ei saanut kuin nostettua lukemaa. Onko kukaan muu tämmöistä omaan autoonsa asentanut, niin, että se on toiminut? Olisi kiva tietää, mikä meni vikaan. W-napa on otettu laturin yhdestä "vaiheesta" ennen diodisiltaa, eikös se näin mene?
  Ongelmana on se, että kun laturiin väsäsin mittarin kaipaaman W-navan, ja siihen mittarin kytkin, niin tyhjäkäynnille mittari väittää 3500rp/m kalibrointiruuvista ei saanut kuin nostettua lukemaa. Onko kukaan muu tämmöistä omaan autoonsa asentanut, niin, että se on toiminut? Olisi kiva tietää, mikä meni vikaan. W-napa on otettu laturin yhdestä "vaiheesta" ennen diodisiltaa, eikös se näin mene?




 
 





 Mittaristokin on ihan kun vaan ottaa kätösille ja kattoo.
  Mittaristokin on ihan kun vaan ottaa kätösille ja kattoo.  





 
  
 


