Mese.fi:n Lada-viestin vara-auto

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
HVM

Mese.fi:n Lada-viestin vara-auto

Viesti Kirjoittaja HVM »

Jokaisella itseään kunnioittavalla ja vakavastiotettavalla kisatallilla on vara-auto, niin myös Mese.fi:llä. 8)

Pelastin tänään hangesta puoli-hylätyn ja kylmissään värjötelleen vm.1994 Lada 1500S:n - jos Lada nyt ylipäätään voi kylmissään värjötellä? :shock:

Auto on kesällä katsastettu ja pelaa hienosti, tosin pieniä puutteitakin on, muttei vakavia:

-Kuskin oven lasinnostin on rikki.

-Viitosvaihde ei kestä päällä.

-Kaasutin tuoksuu komentosillalle saakka voimakkaasti alifaattisille hiilivedyille, epäilykseni kohdistuvat 150Km siivun analyysin jälkeen moottoribensiiniin. :idea:

-Toinen ajovalopoltin palaa.

-Toinen etupyörän laakeri on hiljainen.

-Jarruvaloja yritin tarkistaa, mutten kerennyt lukuisista yrityksistä huolimatta kyllin nopeasti auton taakse toteamaan palavatko ne? Ikä painaa? Ennen olin muistaakseni nopea kuin palava kärppä? :(

Ensimmäiset fiilikset mersun ratista Ladaan siirryttyäni olivat rehellisesti sanottuna "kutkuttavat", Ladassa kun olivat vielä alla kesärenkaat. Muutaman kilometrin jälkeen orientoiduin tilanteeseen, matka renkaanvaihtopaikalle sujui hyvin, ainoastaan 3 risteystä meni pitkäksi.

Ladassa voi aistia urheilullisen tunnelman, jota ilman olen elänyt jo varmaankin 15 vuotta, ja turhaan sanon minä. Olenko heittänyt elämästäni 15 vuotta hukkaan? Autolla ajamisen tulee tuntua ajamiselta, ei matkustamiselta. :idea: :D

Vertailua:

- Lada kulkee luotisuoraan ja kiemurtelematta, jos sitä vertaa kilpasisareensa mersuun. Ladan ohjaamiseen menee tosin 300Kj enemmän tunnissa, johtuu tehostamattomasta ohjauksesta.

- Lada kulkee mersuun verrattuna juuri sinne minne kippari sen tahtoo kulkevan. Ladan voi aistia käsissään, mersu lellii kuskinsa pilalle.

- Lada on huomattavasti lämpimämpi kuin mersu, tästä ei edes keskustella. Ladassa voi halutessaan saunoa.

-Penkki oli Ladassa yllättävän hyvä, en muistanutkaan. 15 vuotta pelkästään mersun vetelillä ja läsähtäneillä jakkaroilla ovat tehneet tehtävänsä.

Tukkanuottasille tässä ei ruveta, mutta kertokaapa muutkin monimerkki-addiktit kokemuksianne Ladasta, minä olen myyty. :D
Avatar
raul
Doctor Zhiguli
Viestit: 1864
Liittynyt: 30.9.2005 12:57
Paikkakunta: Etelävaltio

Viesti Kirjoittaja raul »

Ja koskas saamme kuvia? Vai vastako sitten kun tallin varsinainen sankari on saapunut uuteen kotiinsa :lol: .

Sen minkä tässä nyt promilleissaan taas ymmärtää asioista, niin mukavaa tekstiä oli tuo edellinen ja joitain tosiasioitakin. Ladalla ajo poikkeaa muista koskaan omistamistani autoista selkeiten siinä välittömässä ajamisen tunteessa, Ladaa tosiaan pitää ajaa. Lada on tavallaan hemmetin näppärä, kaupungissakin, saattaa tosin riippua kaupungistakin, vähän sama kuin olisi liikkeellä jalan. Tai pulkalla. Ladoissa on myös valtavia eroja. Vanha Zhigulini on elementissään maantiellä ja hiekkateillä, kaupunkiin ohjaus on turhan jäykkä, toisinsanoen kilojouleja kuluu :lol: . Uudempi viis-yli-ysi on taas näppärämpi ja keveämpi, tosin ei aivan yhtä tunnollinen kuin "viestikapula", joka on ajamistani Ladoista muutenkin varmasti yksi parhaista. Näihin ominaisuuksiin varmasti löytyy tausta alustan osien laatua ja kuntoa tutkimalla.

Moottoriyksilöistä ylivoimaisesti paras on oman 2103:eni 2103 eli 1,5 litrainen. Kierrosherkkä, tasainen, vääntävä (kakkosella ryömitys ei tuota ongelmia) ja taloudellinenkin tietyt näkökulmat huomioiden. En tarkoita ettei olisi mahdollista että ehjä 1,6 litrainen 2106 olisi kaikinpuolin parempi, myös Vesan Ladan yks-kuutonen oli jouheva ja vahva, ohituksiin ei tarvinnut juuri empiä 8) (vääntöähän tuossa 1.6-litran 2106:ssa pitäisikin olla selkeästi enemmän kuin sataa kuutiota pienemmässä 2103:ssa). Harvinaista herkkua tuntui olevan muuten Viesti-Ladan nätisti toimiva 5-vaihteinen laatikko, vaihteet menivät päälle melko jämäkästi ja pysyivät päällä, pakin löytäminen vaati joskus vapaalle heiton ja välikaasun. Pientä ääntä laatikko kyllä piti, myös Onaniaksella oli tästä omat huomionsa. Korin puolesta taas oma 1988 vuoden 1200 S on aika etevä, sillä pohja on virheetön, jopa siisti, koripeltien ollessa happamat. Vuotta vanhempi Volvo on syöpynyt jo kolmen reijän verran, tosin kilometrejäkin on yli 6 kertaa enemmän kertynyt mittariin.
Avatar
daerok
Viäräleuka
Viestit: 1149
Liittynyt: 24.10.2005 21:32
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja daerok »

Niin ootappas,1,2,kolome latukkata ja yks 124 fiiatti o ollunna,eli kokemusta pitäs olla jonnin verran.
Jakoketju oli muistaakseni heleppo kiristää,olikos se yhen pultin löösäys ja huom. kammella pyöritettiin konetta kierros vaeko kaks?Pultti kiinni ja se on siinä?
Varsinniin jos oli orkkis venäläespenkit,niin laddaan ee laskeuvuttu van noustiin istummaan,eli ajoasento oli aikas sanosinko nuin niinku jämäkkä.
Lada sijottu joskus muinoin TM:n talavitestissä kunniakkalle viimeselle sijalle,haukutiin muunmuassa jarruja suorastaan hengenvaarallisiksi.
tuossa 1200:ssa kun ee ollunna etes jarrutehostinta.Mahottoman hyvä on kääntiin lähtemmään(pystyy vähän notkistammaan konetta kammen avulla)pitäs olla vaki varuste joka aatossa.Älyttömän lämmin olj,vaekkakin lämmön säätö ee ehken ollu ihan niin hienostunu ku esim.mersussa.Konepellin kun aakas,niin konetilasta jäe mieleen sen avaruus ja siisti musta ja iso venttiilikoppa,jota oli mukava aenaen kiillotella :wink: .ylipäätään kyllä erittäin varma kulkine,ee mäne bensapumpun ja ylijännitesuojarelleitä ja matkanteko lopu sen takia,niinku eräässä nimeltä mainitsematta jätetyssä merkissä.
Tässäpä jottaen muistoja ladasta vuosien takaa. :lol:

:jerkit: pitäsköhän minunniin.....

:lol:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

raul kirjoitti:Ja koskas saamme kuvia? Vai vastako sitten kun tallin varsinainen sankari on saapunut uuteen kotiinsa :lol: .
Vara-autosta otetaan kuvia huomenna päivänvalossa. Autossa on aistittavissa autenttinen pappa-tunnelma, jonka aion säilyttää ainakin toistaiseksi. 8)

Tallin varsinainen sankari on nyt parasta aikaa "kotonaan", en tule ottamaan sitä käyttööni koskaan. Auton lopullinen kohtalo selviää teille kun tämä ralli on joskus onnellisesti ohi. 8)
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Eipä ole Ladoista paljoa kokemusta, mutta mitä viime talvena kavereitten jäärata-Ladalla tuli ajeltua, niin pitää sanoa että on oikein mainio vehje ainakin "rallin" ajamiseen. Vietävä kun on hyvä vietävä, sanoisin. Lämmin on... mutta siitä ei pitänyt keskustella. En siis mainitse sitä. Ainoa moite on lievä taipumus puskemiseen, mutta sen voi korjata päättäväisellä ratin reuhtomisella ja kaivonpumpulla harjoitelluilla vaihteenvaihtoliikkeillä. Pitäsköhän minunkin ostaa talviauto... Sitä vaan ei saa mitenkään kotipihaan, kun itse ei pysty hakemaan? :roll:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
jkvi
Viestit: 460
Liittynyt: 05.11.2005 19:43
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja jkvi »

Aidolla alkuperäisellä 1600:lla tuli ajeltua pari kolme ensimmäistä autoiluvuotta kun isäukolla oli uutena ostettuna tuollainen. Itse olin vielä mukana autonhakureissulla renkaita potkimassa; kilpailijana vuonna 1982 oli juuri uutena markkinoille tullut etuvetoinen Nissan Synny 1,5 GL jonka hinta tuolloin oli n. 48 tmk Ladan ollessa muistaakseni alle 40 tmk. Isä osti sitten tuon Ladan.

Auto oli kilpailukykyinen; Meidän kylällä oli samaan tyyliin isiliisinkinä 1,6 Taunus ja 1,6 Carina, saman kesän autoja kaikki. Vajaan kymmenen kilometrin matkan jälkeen (Ämmänsaaren keskustasta vanhalle kirkolle) järjestys oli joka kerta sama, ensin tuli Carina, parikymmentä metriä jäljessä Lada ja Ladan puskurissa kiinni Taunus. Myös Mersujen kanssa ajeltiin kilpaa; Kylällä taksissa ollut lähes vierekkäisellä rekisteritunnuksella ollut W123 300D ei päässyt ilm. orggiskuntoisena koskaan ohi ;)

Vahvoista muistoista huolimatta ei ole enää koskaan oikeasti ikävä tuota Latukkaa; ennemmin vaikka sitten volkkarilla :)

Mutta jos tähdet sattuu kohdalleen, voisi vaikka tuota viestiladaa olla saattelemassa ja tiukassa paikassa jopa ajella sitä viestin eteenpäin viemiseksi.
Avatar
Tarmo
Judge Mese
Viestit: 1928
Liittynyt: 05.11.2005 13:22
Paikkakunta: Box

Re: Mese.fi:n Lada-viestin vara-auto

Viesti Kirjoittaja Tarmo »

HVM kirjoitti:Tukkanuottasille tässä ei ruveta, mutta kertokaapa muutkin monimerkki-addiktit kokemuksianne Ladasta, minä olen myyty. :D
Tasan yhden kerran olen Ladalla ajanut...Tyttöystävällä oli viime talvena 1500S ja jouduin ajamaan sen Messukeskukselta Kallioon, eli noin 4km.
Mesukeskukselta kun lähdetiin, niin ei tarvinnut edes parkkimaksun kuittia näyttää, tytöt nauroivat vaan ääneen ja näyttivät, että menkää vaan, jeesus että hävetti. Kokemus pähkinänkuoressa: Ruma, pahan hajuinen, aivan järktyttävä ajaa... :shout: Tämän yksityiskohtaisemmin psykiatrini on kieltänyt asiaa käsittelemästä. :roll:
HVM

Re: Mese.fi:n Lada-viestin vara-auto

Viesti Kirjoittaja HVM »

Tarmo kirjoitti:
HVM kirjoitti:Tukkanuottasille tässä ei ruveta, mutta kertokaapa muutkin monimerkki-addiktit kokemuksianne Ladasta, minä olen myyty. :D
Tasan yhden kerran olen Ladalla ajanut...Tyttöystävällä oli viime talvena 1500S ja jouduin ajamaan sen Messukeskukselta Kallioon, eli noin 4km.
Mesukeskukselta kun lähdetiin, niin ei tarvinnut edes parkkimaksun kuittia näyttää, tytöt nauroivat vaan ääneen ja näyttivät, että menkää vaan, jeesus että hävetti. Kokemus pähkinänkuoressa: Ruma, pahan hajuinen, aivan järktyttävä ajaa... :shout: Tämän yksityiskohtaisemmin psykiatrini on kieltänyt asiaa käsittelemästä. :roll:
Tuuppa Tarmo kylään, lähetään kaatamaan Ladalla naista. 8) :lol:

Nojuu, kärjistäen ja länsiautoon verraten joukossa on totuuden hivenkin. Tärkeintä tässä on se, että Lada puhuttelee, se ei jätä ketään kylmäksi, ei niitä parkkipimujakaan. :wink: Ei parkkityttöjen jakamatonta huomiota saa millään 405 pösöllä, mietippä asiaa tältäkin kantilta - psykiatrin kiellosta huolimatta. :D
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Itselläni ei ole koskaan Ladaa ollut, muttei toisaalta Lada-kammoakaan.

Edellisessä työpaikassani kävi muutama Lada säännöllisesti huollettavana ja pitihän niitä joskus korjatakin.

Ladalla ajaminen - ohjaus on jäykkä, mielestäni sitä on pitänyt suunnittelijan pikkusen miettiä miten siitä saadaan niin jäykkä...
Muistan kun lähdin korjaamon pihasta koeajamaan lähes uutta 1700i:tä jossa oli käyntihäiriöitä, olin ajaa suoraan vastapäiseen ojaan kun en ollut varautunut ohjauksen tahmeuteen. :lol:

Muuten ajaminen ja hallintalaitteet ovat ihan OK, auto on lämmin ja ajovalot kelvolliset.

Ajo-ominaisuudet paranevat sitämukaa kun tie huononee, ominaisuus jota "paremmista" nykyautoista on turha etsiä.

TakavetoLadan kabiinissa ja olemuksessa on tyyliä, nykyiset 110 - mallit eivät herätä mitään positiivisia tunteita minussa. :?
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Itse olen lueskellut tuota ladafoorumia kohtalaisen innokkaasti. Keskustelut Ladoista on tasokkaita ja ohjeita löytyy.

Pitäiskö tilata 110STW:n esite kotiin... Tuliskohan :justiina: :arsespank: :banni:
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
L.Samarialainen
Viestit: 2178
Liittynyt: 05.11.2005 17:27

Viesti Kirjoittaja L.Samarialainen »

Pappi kirjoitti:Itse olen lueskellut tuota ladafoorumia kohtalaisen innokkaasti. Keskustelut Ladoista on tasokkaita ja ohjeita löytyy.

Pitäiskö tilata 110STW:n esite kotiin... Tuliskohan :justiina: :arsespank: :banni:
Älä hyvä veikkonen tilaa, usko minua. Hävettää tunnustaa, mutta tuo nykyinen Corolla vaihdettiin Lada 110 stv:llä. On aivan kauhea ajaa sekä omistaa. :twisted: Ei edes ohjaustehostinta ja vuosimalli oli -02. Vaihdelaatikko laakeroitiin takuuseen 20tkm:n paikkeilla ja moottorin antureita meni repullinen. Uutena ostettiin kun entisestä tarjosivat aivan tautisesti, mutta kun olis halunnut siitä eroon niin eipä onnistunutkaan. :supersad: Arvo tippui enempi kuin velka. Onneksi autokauppiaskaverini "pelasti" meidät... Töissä on pari hemmoa joiden huoltoalueeseen kuuluu Venäjä ja kuulemma edes venäläiset ei tykkää 110:stä. Koska isänmaallisuuden vuoksi Lada pitää ostaa niin valinta kääntyy Samaraan. Ladan valmistus lopetettiin, kun vetotapa siirtyi eteen. Eipä tuota Ladan ikkuoista tutuksi tullutta slogania "Lujaa laatua Lada" enää näy, ovat tainneet itsekkin sen tajuta. :ope:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Hannelle näytin tuota 110 mallin kuvaa. Ei kelepaa. Ihmetteli, että vielä pitäisi moisesta maksaa... Uusi auto karvan yli kymppitonnin. :) Deltan 5 vuoden takuu yms 8)

EDIT; Ei sitten herneitä nokkaan...
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
TeroK
maalaaspöllö
Viestit: 1495
Liittynyt: 04.10.2005 11:08
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja TeroK »

HVM kirjoitti:Vara-autosta otetaan kuvia huomenna päivänvalossa.

Noh :? Ei täälä ainakaan enää pimiä oo :shout: Niitä kuvia :director:


:lol:
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

TeroK kirjoitti:
HVM kirjoitti:Vara-autosta otetaan kuvia huomenna päivänvalossa.

Noh :? Ei täälä ainakaan enää pimiä oo :shout: Niitä kuvia :director:


:lol:
No vartti sitten sain vasta m*nat riipuksiin, anna mie nyt hyvä ihme juon uamukahvit kaikessa rauhassa! :shout:

:lol:
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Miten pitkään sää oikein ryystät sitä sumppia? :x

:shout:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Ja nyt niitä kaivattuja kuvia vara-autosta, olkaapa hövelit:

Ulkoasua:

http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... G_1464.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... G_1465.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... G_1466.jpg

Kajuutassa on autenttinen pappa-tunnelma 8) :

http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... G_1467.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... G_1468.jpg

Livekuvaa reaktorikammiosta, huomaa alkuperäinen(?) virranjakajan kansi:

http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... G_1469.jpg

Lopuksi kuva venäläisen avaruusteknologian voimannäytöstä, Axtech-kaasuttimesta:

http://img.photobucket.com/albums/v642/ ... G_1470.jpg


Huomaa kuinka kaasutin on "korjattu." Auto on mennyt vähäpäästöisenä läpi katsastuksen tästäkin huolimatta. Tähän ei saksalainen insinööri pysty. 8)

Ajan auton kohta talliin sulamaan, kerään lattioilta pois noin 30000 online-lottotositetta, ehkä jopa imuroinkin. :shock:

Jos saan pitää tämän auton, se mahtaa olla keväällä "aavistuksen" erinäköinen. 8)

No, parempi kun en kiinny Ladaan, ainakaan tässä vaiheessa... :eec:
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Mikä auto tossa oikeassa etureunassa on.. :?:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ratti oikein huutaa huutamalla sellaista tekonahkapunosta, jolla ratista saadaan vieläkin pappamaisempi. Tuohan on ihan neitseellinen auto. Ei edes radionauhurin paikkaa ole avattu. Siihen kun saisi alkuperäisen grammarin niin 8)

Mie oon oikiasti vähän kateellinen.

Tuo asteekki kaasari ja siitä luetut ladafoorumin jutut vähän nostattaa hikeä pintaan, mutta silti

HVM, pidä toi... :D
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Niin ja joko se viisumi on hommattu? "Sortavala night is the cruising night" :pidu: :beerhug: :pumppu: :pumppu: :pumppu:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Daimler kirjoitti:
Mikä auto tossa oikeassa etureunassa on.. :?:
Lada on saksalaisessa suojeluksessa, kuvan alakulmassa pilkistää biiemdabuljuu E46 320i. :wink: Älä kysy, ei ole minun.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Daimler kirjoitti:Niin ja joko se viisumi on hommattu? "Sortavala night is the cruising night" :pidu: :beerhug: :pumppu: :pumppu: :pumppu:
Pappi: Tyylisuunta on vielä valitsematta, mutta luulen kallistuvani aristokraattisen kaksivärimaalauksen kannalle, saapa nähdä? 8) Tämä tietysti poissulkee parin euron ratinpäälliset, mutta kuten sanottu, katsellaan.

Viisumia en aio Daimler hommata, osin kiireideni takia, osin perhepoliittisista syistä. Ei mahtaisi äiti paljon isistä tykätä, jos ajelisin yökaudet "luu pihalla Sorpakylässä." Luulen, että tämä aiheuttaisi vuosidan yöpakkset makuuhuoneessa. :lol:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

UPEAT penkinpäälliset.
Menee leopardikuosista ohi että heilahtaa. :kuningasajatus:
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Sisutan verhoilu on kyllä hieno. Onko alkuperäinen? :lol:

Tuleehan väriksi John Player Special, tuleehan? :D
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Sivonen kirjoitti:Sisutan verhoilu on kyllä hieno. Onko alkuperäinen? :lol:

Tuleehan väriksi John Player Special, tuleehan? :D
Saas nähdä, luultavasti ei. 8) On aikoja, jolloin ihmisen tulee uudistua. :ope:
Avatar
CDTA
Viestit: 1617
Liittynyt: 02.11.2006 1:27
Paikkakunta: Susiraja

Viesti Kirjoittaja CDTA »

HVM kirjoitti:No vartti sitten sain vasta m*nat riipuksiin,
Kävit sitte leikkimökissä vai :lol:

Kai nuo penkinpäälliset saa jäädä 8)
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

CDTA kirjoitti:
HVM kirjoitti:No vartti sitten sain vasta m*nat riipuksiin,
Kävit sitte leikkimökissä vai :lol:

Kai nuo penkinpäälliset saa jäädä 8)

Eeenn...käynyt... :whistle:

Katellaan nyt, onhan noissa penkinpäällisissä aikalailla tunnelmaa, totta. 8)
Avatar
SamuliS
Käkisalamen Kuatro
Viestit: 1291
Liittynyt: 11.10.2005 13:18

Viesti Kirjoittaja SamuliS »

Sivonen kirjoitti:Tuleehan väriksi John Player Special, tuleehan? :D
Meikäläinen tais just varastaa väri idean omaan laapottiin. Kiitoksia vaan :wink:
Avatar
TeroK
maalaaspöllö
Viestit: 1495
Liittynyt: 04.10.2005 11:08
Paikkakunta: Kurikka

Viesti Kirjoittaja TeroK »

Jäikös avaimet "liikkeeseen" vai miksi virtalukon piuhat on helposti saatavilla :naughty: :boing_boing:
Uskotko jo vai valehtelenko lisää?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

TeroK kirjoitti:Jäikös avaimet "liikkeeseen" vai miksi virtalukon piuhat on helposti saatavilla :naughty: :boing_boing:
Ohjauspylväässä pesiin Ladan henki, ovi vaan nyt jäi sattumoisin auki. :D En tiedä missä kadoksissa oleva palanen on, pitää tutkia lattiat ja peräloosteri. :idea:
Avatar
ahonen v
Viestit: 1900
Liittynyt: 30.9.2005 11:56
Paikkakunta: Jämpsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ahonen v »

Siistin näköinen peli se on tuokin, ja värikin miltei oikea.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”