Mese.fi:n historian ensimmäinen Lada-viesti!

Kaikkea Lada -viestiin liittyvää
Vastaa Viestiin
kuujalka
Viestit: 569
Liittynyt: 30.9.2005 11:57
Paikkakunta: Kokkola

Viesti Kirjoittaja kuujalka »

Harju kirjoitti:täälä ootetaan kans ladan ajo vuoroa :amis_selittaa: voin nakata vaikka kokkolasta kannukseen mikke.koolle taikka ylivieskaan

:whisper: on tämä touhua :lol:

nakkaa ennemmin minulle!! toinenkin kuski olisi Kokkolassa valmiina koitokseen!! :fillari:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Onanias kirjoitti:Ma-To pidän majaa Espoossa, joten Laatokan ajeluttaminen onnistuu Ruuhka-Suomessa torstaihin asti. Pe-su olen Savonmualla, joten ruissailu onnistuu silloin sielläpäin. Samat päivät ja paikkakunnat ovat voimassa toistaiseksi, eli ainakin kuukauden verran eteenpäin :roll: . Joko tästä piti lähteä huomenna Kilanderia vastaan, vai tarjoutuuko joku muu HKI-ESP-VAN asukki urheaksi viestinviejäksi :!:
Onanias valittu, mutta Ladaanhan mahtuu heittämällä useampikin (12?) hullu. 8) Onanias toimittaa Ladan Kotkasta Pääkaupunkiseudulle, kuka jatkaa siitä ja minne? :shock:

Soittelin Onaniaksen kanssa, kyyti järjestyy kuulemma vaikka bussilla, jos Stadista ei löydy mielenterveysongelmaista ritaria, joka heittää Mesen virallisen nänninvilauttajan Kotkan nurkille. :shock:

Lähetän Kilanderin puhelinnumeron Onaniakselle - Lada rullaa.... 8)
Avatar
PK
Autoencyklopedia
Viestit: 1481
Liittynyt: 01.10.2005 20:18

Viesti Kirjoittaja PK »

Jokaisen olisi tosiaan asiaa muutamia tilannekuvia ottaa joka taipaleelta niinkun todisteeksi. Aina liikkeestä luovutuksesta lähtien, ideaa? :?
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

PK kirjoitti:Jokaisen olisi tosiaan asiaa muutamia tilannekuvia ottaa joka taipaleelta niinkun todisteeksi. Aina liikkeestä luovutuksesta lähtien, ideaa? :?
Juuri näin on tarkoitus toimia. 8)
Avatar
Salmi
Kokkolan kuiskaaja
Viestit: 666
Liittynyt: 30.9.2005 20:36
Paikkakunta: Häppämäki

Viesti Kirjoittaja Salmi »

Harju kirjoitti:täälä ootetaan kans ladan ajo vuoroa :amis_selittaa: voin nakata vaikka kokkolasta kannukseen mikke.koolle taikka ylivieskaan

:whisper: on tämä touhua :lol:
Avustava huoltojoukkue ilimottautuu, saattoautona toimii w123 täytettynä työkaluilla :lol:
Länsi-Suomen lääninhäirikkö


W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Avatar
ripe
Viestit: 193
Liittynyt: 21.10.2005 19:49

Viesti Kirjoittaja ripe »

JuMu S kirjoitti:Turku-Toijala välillä onnistuu Ladalla ajelu koko viikon (ilt.). Huomenna ei onnaa mitenkään, mutta tuskinpa Lars vielä huomiseksi Turkuun kerkiää. Voi olla että täytyy vähän soveltaa, mutta so not. 8)
Rässi66 kirjoitti:
Nouto Toijalasta onnistuisi OK.
Voisin kans osallistua talkoisiin, Toijalasta johkinpäin...Rässi66 suuntaan.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Kuka jatkaa pääkaupunkiseudulta Turkuun päin? Turusta Tampereelle?


Meikäläisen puhelinnumeron saa halutessaan yyveellä, jos projektin yksityiskohdat kiinnostavat enemmän. :idea:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Minä voin ottaa auton esim Kajaanissa vastaan... Ajelen sen sitten savonmaalle jonnekin sovittavaan paikkaan. Tämä sillä edellytyksellä, että aikataulut saadaan passaamaan...

Missäs olikaan minun nahkavarsilapikkaat, lentäjänlakki ja jussipaita! Ai niin, onhan minulla original hankkijan lippis :wink:
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Hurja kirjoitti:taikka ylivieskaan
Jätä korjaamon pihalle, minä liikuttelen Haapaveelle ja Pappi hakee meiltä tai minä vien johonki.

Tarkemmin ajatellen taitaa Lada olla jo ennen Ylivieskaa jossain tassut ylöspäin. :shock:
Avatar
ripe
Viestit: 193
Liittynyt: 21.10.2005 19:49

Viesti Kirjoittaja ripe »

JuMu S kirjoitti:Turku-Toijala välillä onnistuu Ladalla ajelu koko viikon (ilt.). Huomenna ei onnaa mitenkään, mutta tuskinpa Lars vielä huomiseksi Turkuun kerkiää. Voi olla että täytyy vähän soveltaa, mutta so not. 8)
Jos tää "JuMu S:n" aikataulu ei toimi huomenna, voisin tula hakeen tän kaunokaisen Turusta ja ajaisin vaikka Pirkanhoviin. Jospa "Rässi66" noutais auton sieltä.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

dealer kirjoitti: Tarkemmin ajatellen taitaa Lada olla jo ennen Ylivieskaa jossain tassut ylöspäin. :shock:
Eläppä sorru pessimismiin ja ennakkoluuloihin. :lol: Lada taivaltaa luotettavasti halki Suomen, luotan kuskeihin ja autoon kuin peruskallioon. 8)
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

dealer kirjoitti:minä liikuttelen Haapaveelle ja Pappi hakee meiltä
Passaa minulle tämäkin. Miten HVM teltta auton myyjä suhtautui asiaan, kerroitko mikä tässä on takana?
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Pappi kirjoitti:
dealer kirjoitti:minä liikuttelen Haapaveelle ja Pappi hakee meiltä
Passaa minulle tämäkin. Miten HVM teltta auton myyjä suhtautui asiaan, kerroitko mikä tässä on takana?
Tätä en kommentoi julkisesti, sen verran voin sanoa, että omalla lompsalla tässä mennään. :wink:
h5
Viestit: 4074
Liittynyt: 01.10.2005 18:30

Viesti Kirjoittaja h5 »

Pappi kirjoitti: Miten HVM teltta auton myyjä suhtautui asiaan, kerroitko mikä tässä on takana?
Kysymys ei ollut minulle mutta luulen että ennenkuin tämä rulianssi on ohi niin myyjä kieltää myyneensä yhtään Ladaa koskaan kenellekään 8)

Heikki :D
Pikku Myy
Viestit: 3379
Liittynyt: 21.9.2005 19:49
Paikkakunta: pianotehtaan kupeessa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pikku Myy »

Mie ilmoittaudun siirtämään latuskaa Turun suuntaan jos vain saan saattoauton avukseni :boing_boing:

Ariii? Terdeee? Ruuhkis?

Kuka lähtee taas auttamaan kahelia akkaa hullun hommissa?

Ja Kati on saatava myös latuskan rattiin :niinpaniin:

Voisin vaikka jemmata latan kyytiin Katin tuolin joka pötköttelee tällä hetkellä Ruuhkiksen auton takapenkillä.
Daimler
Laksatiivi-spesialisti
Viestit: 3246
Liittynyt: 19.9.2005 20:21

Viesti Kirjoittaja Daimler »

Tämä ei voi päättyä kaikkia osapuolia tyydyttävään tapaan.Lycka till! :D :shock:
Onanias
tissi-spesialisti
Viestit: 388
Liittynyt: 02.10.2005 20:32

Viesti Kirjoittaja Onanias »

Joo-o, huomenissa on tarkoitus käydä Kotkassa hakemassa "Tsikuli". Siinpä olis jollekin hurahtaneelle ajakulua huomiselle, nimittäin välille Kotka-Helsinki olis kolme ykkösluokan lippua tarjolla. Ja taitaa kelikin olla takavetoista tehohirmua suosiva, niin että mukaan vaan. Varsinkin yhdelle dokumentoijalle olisi tarvetta, sillä en omista valokuvanottolaitteistoa :shock: Ehkäpä joku mestarivalokuvaaja :whistle: sattuu matkanvarrelle, niin saadaan todistusaineistoa Lada-viestin etenemisestä.
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Daimler kirjoitti:Tämä ei voi päättyä kaikkia osapuolia tyydyttävään tapaan.Lycka till! :D :shock:
Ainakin minun tyytyväisyyteni on taattu, jo se on paljon että kuskeja löytyy. Auto on vain auto, ihmiset ovat sentään ihmisiä. 8) Rautaa saa rahalla, hulluja ystäviä ei. :D

Ps. Muistakaa tarkistella öljyjä ja vesiä, että ette jää taipaleelle. :lol:

"Kit Carson" ei nyt vaivu pessimismiin, tässä liikutaan kuitenkin ikiliikkujalla, ei millä tahansa siivilällä. :wink:

Ps. Heitelkää linkkejä muillekin foorumeille, on tässä tilaa yleisöllekin. :idea:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Onanias, jos olet ensimmäinen liikuttelija niin hommaappa pari heijastinliiviä tai ainakin kuskille.
Tehdään sopimus että liivi vaihtuu seuraavan kuskin päälle aina luovutuksen yhteydessä, selkään teksti
LADA-VIESTI .

Eihän se haittaa vaikka ympäristö kiinnittää larvaan ja sen kuskeihin huomiota. :lol:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

dealer kirjoitti:Onanias, jos olet ensimmäinen liikuttelija niin hommaappa pari heijastinliiviä tai ainakin kuskille.
Tehdään sopimus että liivi vaihtuu seuraavan kuskin päälle aina luovutuksen yhteydessä, selkään teksti
LADA-VIESTI .

Eihän se haittaa vaikka ympäristö kiinnittää larvaan ja sen kuskeihin huomiota. :lol:
Nerokasta, kerrassaan nerokasta. 8) Maksan liivit, jos joku saa ne hommattua. :idea:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ylös selkään teksti "LADA VIESTI" sitten alle vaan jokainen merkkaa paikkakunnan missä lada on "käynyt". Esim jos minä otan ladan tiileriltä, kirjoitan liiviin vain vieremä. Siinä on komia rivi paikkakuntia kunhan larva kaartaa tajunkankaalle.

Kuka tulee miittiin ladalla?
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
styke
sunni-meseläinen
Viestit: 234
Liittynyt: 01.10.2005 12:50
Paikkakunta: Wanda/Backas

Viesti Kirjoittaja styke »

Mieki pistän lusikkani soppaan..
Olen turun päässä vastaanottamassa ja voisin sen KIILLOITELLA aikani kuluksi kun odottelen ripeä tai jotakuta Laatokkaa noutamaan.
Itse en kerkeä sitä sen enempää kuskailemaan mutta se Myllytys tekisi punaisessa värissä poikaa.. 8) 8)
Edit:kirotusvihreet
Viimeksi muokannut styke, 31.10.2006 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Chevrolet Corsica -92
Plymouth Duster -73
Kuva
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

styke kirjoitti:Mieki pistän lusikkani soppaan..
Olen turun päässä vastaanottamassa ja voisin sen KIILLOITELLA aikani kuluksi kun odottelen rideä tai jotakuta Laatokkaa noutamaan.
Itse en kerkeä sitä sen enempää kuskailemaan mutta se Myllytys teksisi punaisessa värissä poikaa.. 8) 8)
Cool. 8)

Papin idea liivien signeerauksesta on oiva. :idea:

Miittiin? Hmmm...minulla on reilu 400km taivalta suuntaansa. :lol:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kuka tulee miittiin ladalla?
Kellä se sattuu silloin olemaan. :lol:
Saattaa Lada liikkua miittiviikonlopun alla nopeasti. :happy:
jkvi
Viestit: 460
Liittynyt: 05.11.2005 19:43
Paikkakunta: Suomussalmi

Viesti Kirjoittaja jkvi »

Jos sattuu latukka Kainuuseen piipahtamaan niin voihan tuohon soppaan ainakin yrittää osallistua.
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Mikäs on sitten ladan kohtalo kun se tulee tajunkankaalle. Laitatko ässän myyntiin vai?

Olisko kova sana miitin arpajaisiin. Jokainen vois osallistua esim 10:n panoksella ja joku "onnellinen" poistuu larvalla miitistä. Mikäli ei ehdi tähän miittiin niin sitten keväällä.... :wink:

Autollahan on tunnearvoa tämän kierroksen jälkeen... :?:

:)
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Pappi kirjoitti:Mikäs on sitten ladan kohtalo kun se tulee tajunkankaalle. Laitatko ässän myyntiin vai?

Olisko kova sana miitin arpajaisiin. Jokainen vois osallistua esim 10:n panoksella ja joku "onnellinen" poistuu larvalla miitistä. Mikäli ei ehdi tähän miittiin niin sitten keväällä.... :wink:

Autollahan on tunnearvoa tämän kierroksen jälkeen... :?:

:)
Joo, myyn ässän pois ja ajan loppuikäni Ladalla. Arpomaan en Ladaa ainakaan tässä vaiheessa lähde, katellaan nyt miten siihen rakastuu, ja tuleeko se edes ehjänä perille. :shock:
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Kyllä se lada sulle ehjänä tulee. Usko pois... :wink: Mietin tässä miten saisin Hannen ajamaan ladalla pätkän. :roll:

Aina kun nettiautosta näyttää ladan niin vastaus on jotain "joo joo".

:)

EDIT: tuosta jotain somistetta 8) http://www.2woom.com/merkkitarratLada01.htm
Viimeksi muokannut Pappi, 31.10.2006 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
jantaasi
Viestit: 18
Liittynyt: 12.8.2006 19:40
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja jantaasi »

kyllähän larppa kuopiosta saadaan tuotua suuntaan X, vauhdilla Y. minä oon heti mukana. millon mennään? :lol:
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Onko Turku - Helsinki väli tosiaankin näin paha rasti? Onko keula käännettävä kohti hämettä? :lol: Jospa katellaan siirtymäillalle semmonen ajankohta, että silloin ei ole Jokerit-TPS matsia? Onnistuuko sitten? :shock: :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Lada on topic”