C36 valot

Luukut, ovet, keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
tovayryn
Viestit: 284
Liittynyt: 26.9.2006 23:02
Paikkakunta: Kajaani
Viesti:

C36 valot

Viesti Kirjoittaja tovayryn »

Miten menee noissa c36sissa valot, kun siinähän on puskurissa sumarit ilmeisesti? vai onko ne lisäpitkät? Ja onko normi umpioissa sitten sumareiden tilalla lisäpitkät niinkuin E500sessa on? Tuskin mitään tupla sumareita on .. :D
smatu
Viestit: 21
Liittynyt: 02.1.2007 17:08
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja smatu »

Sumarit ovat,lisäpitkät saa asentamalla,jos niitä haluaa/tarvitsee?
E-500 en sit tiedä.
c36 AMG
Viestit: 2
Liittynyt: 22.12.2005 22:07
Paikkakunta: vihti

sumarit

Viesti Kirjoittaja c36 AMG »

ovat tupla sumarit, eli 4kpl, vähän leimalla kyllä kattoo pitkään.
Avatar
ZeZeR^
Viestit: 128
Liittynyt: 21.10.2006 14:38
Paikkakunta: Teuva

Re: sumarit

Viesti Kirjoittaja ZeZeR^ »

c36 AMG kirjoitti:ovat tupla sumarit, eli 4kpl, vähän leimalla kyllä kattoo pitkään.
Näin on.
Ne ajovalojen kanssa samoissa umpioissa majailevat palavat kun parkit, tai lyhkäset päällä.
Kun vaihtaa pitkille, niin vakiosumarit sammahtaa ku saunalyhdyt ja alemmat, puskuriin naulatut roiskahtavat tulille.
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5944
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Re: sumarit

Viesti Kirjoittaja AK47 »

ZeZeR^ kirjoitti:
c36 AMG kirjoitti:ovat tupla sumarit, eli 4kpl, vähän leimalla kyllä kattoo pitkään.
Näin on.
Ne ajovalojen kanssa samoissa umpioissa majailevat palavat kun parkit, tai lyhkäset päällä.
Kun vaihtaa pitkille, niin vakiosumarit sammahtaa ku saunalyhdyt ja alemmat, puskuriin naulatut roiskahtavat tulille.
Jaa, itse muistelen että puskurissa alhaalla on lisäpitkät ja maskin viereiset on kanssa lisäpitkät. Vilkun vieressä lyhyet. Umpio tais olla valeo.
Avatar
®ÐÐ
Dr.Durex
Viestit: 3460
Liittynyt: 05.10.2005 9:20
Paikkakunta: FIN Springfield/Liminka/Kituvesi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ®ÐÐ »

veholla sanoivat että ovat pitkät nuo puskurissa olevat valot. :shock:
raskaus on kemiaa
parittelu on fysiikkaa
yhdessä ne on biologiaa
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ne puskurissa olevat valotko eivät syty ellei ole sumuvaloja laitettu kytkimestä päälle ? :?
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5944
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

c36 -95 valoista

Viesti Kirjoittaja AK47 »

dealer kirjoitti:Ne puskurissa olevat valotko eivät syty ellei ole sumuvaloja laitettu kytkimestä päälle ? :?
Testasinpa nyt sitten miten nuo valot toimii.

Puskurissa olevat lisäpitkät syttyy vain kun pitkät on päällä (ne on pelkät lisäpitkät ilman sumareita). Pää pitkät on maskin vieressä. Lyhyet on H7:t vilkun vieressä. Sumarit on kanssa vilkun vierressä, pikkottavat umpion alareunasta kun ovat päällä (mulla olikin kuskinpuoli pimeänä sumarin osalta).

Umpio on valeo ja kumpaankin reikään on oma korkki, ei sis se umpio jossa koko takalevy irtoaa. Kaikki näyttää alkuperäiseltä. AMG:n laittamathan nuo lisäpitkät on.

En tiedä oisko joku karvakoura laittannu saksantuninkia valoihin samalla kun oli pistäny takakonttiin siniset loisteputket.....
AMG36
Viestit: 7
Liittynyt: 16.4.2008 17:34
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja AMG36 »

Tosiaan itsellä meni pähkäillessä että mitkäs sumarit ne tuolla alhaalla on kun eivät pala silloin ku sumarit laittaa päälle. No lisäpitkäthän ne ja sumarit on tuossa ylhäällä umpiossa.
t-lahdenmaki
Viestit: 8
Liittynyt: 03.5.2008 21:11
Paikkakunta: Lapua

Viesti Kirjoittaja t-lahdenmaki »

Juuri näin, myös minulla omassa C36 AMG:ssä (vm. ´95) nuo puskurissa olevat tuikut ovat lisäpitkät, joiden toimintaan ei vaikuta mitenkään ovatko sumuvalot siinä ajovaloumpioiden sisäreunoissa päällä tai eivät.

PS. Mistähän muuten saisi uudet lasit noihin puskurin lisäpitkiin? niistä kun on molemmista lasit halki tässä mun versiossa...... :?
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5944
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

t-lahdenmaki kirjoitti:Juuri näin, myös minulla omassa C36 AMG:ssä (vm. ´95) nuo puskurissa olevat tuikut ovat lisäpitkät, joiden toimintaan ei vaikuta mitenkään ovatko sumuvalot siinä ajovaloumpioiden sisäreunoissa päällä tai eivät.

PS. Mistähän muuten saisi uudet lasit noihin puskurin lisäpitkiin? niistä kun on molemmista lasit halki tässä mun versiossa...... :?
Mulla ois kokonainen kuskin lispäitkä umpio myynnissä jos vielä on jollain tarvetta...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W202 kori”