mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Närhenmunat

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang -> W124 lämmitys, ilmastointi
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
kardaani99



Liittynyt: 04 Mar 2010
Viestejä: 93
Paikkakunta: Mikkeli

 LähetäLähetetty: 29.12.2010 21:52    Viestin aihe: Närhenmunat Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kabiiniissa olevat lämminilmasuuttimet puhaltavat haaleata ilmaa. Mittasin närhenmunille menevän jännitteen. Lämpötilansäätimien ollessa OFF-asennossa munille tuli täysi jännite, kun käänsin lämmöt päälle niin eipä tulekaan enää virtaa munille. Voiko säätimet olla sökönä vai jotain muuta? Sad
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
felmit



Liittynyt: 20 Lok 2010
Viestejä: 734
Paikkakunta: near main airport

 LähetäLähetetty: 29.12.2010 22:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

täys lämpö pitäisi tulla, kun irroitat liittimen
niitä voi putsata Arrow http://www.mese.fi/mekka/index....._puhdistus
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Sergey
VanneSpecialisti

Affenan PAFfihousu


Liittynyt: 18 Mar 2006
Viestejä: 7837
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 30.12.2010 2:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

muuten hyvä mekkaohje mutta siin ei kerrota mistä ko munat löytyy Wink
_________________
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pp d
Dieselspesialisti

käärmekäsi


Liittynyt: 25 Mar 2005
Viestejä: 2299
Paikkakunta: Ylivieska

 LähetäLähetetty: 30.12.2010 9:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sergey kirjoitti:
muuten hyvä mekkaohje mutta siin ei kerrota mistä ko munat löytyy Wink


Eikös ne, närheläki, jalkovälissä Rolling Eyes
_________________
No Merc at the moment
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 5033
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 30.12.2010 11:51    Viestin aihe: Re: Närhenmunat Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

kardaani99 kirjoitti:
Kabiiniissa olevat lämminilmasuuttimet puhaltavat haaleata ilmaa. Mittasin närhenmunille menevän jännitteen. Lämpötilansäätimien ollessa OFF-asennossa munille tuli täysi jännite, kun käänsin lämmöt päälle niin eipä tulekaan enää virtaa munille. Voiko säätimet olla sökönä vai jotain muuta? Sad

Jos väännät ne taas OFFille, niin onko sitten napojen välillä jännite-ero? Venttiilithän on auki, kun ne on virrattomina, eli kuulostaa siltä, että ne toimisivat oikein.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kardaani99



Liittynyt: 04 Mar 2010
Viestejä: 93
Paikkakunta: Mikkeli

 LähetäLähetetty: 30.12.2010 17:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Täytyy puhdistaa munat.
Tarkoittaako Roiston selvitys munille menevästä sähköstä sellaista että kun lämpötilansäädin on muualla kuin OFF -asennossa kennon läpi virtaa jäähdytinneste koko ajan täysillä ja kabiinissa olevasta säätimestä säädetään suuttimelle sopiva lämpötila. Eli onko kennossa jokin erillinen läppä jota lämpötilansäädin ohjaa kun lämpötilaa säädetään sopivaksi. Voiko siellä olla jonkinlainen alipainesäädin joka säätää ilman virtausta?
Onkohan hieman hankalasti selitetty, toivottavasti saa selvän mitä olen ajamassa takaa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
teppo21
Kuusenjalkainsinööri



Liittynyt: 17 Jou 2007
Viestejä: 2516
Paikkakunta: Heinola

 LähetäLähetetty: 30.12.2010 19:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ei, lämpötilansäädin ohjaa niitä närhenmunia, mitkä rajoittaa virtausta.

Jos närhenmunille ei mene sähköä, ne ovat auki.

Eli lämmönsäätöpaneeli antaa sinne virtaa, kun haluaa rajoittaa nesteenvirtausta Very Happy
_________________
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

ope

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sergey
VanneSpecialisti

Affenan PAFfihousu


Liittynyt: 18 Mar 2006
Viestejä: 7837
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 30.12.2010 20:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

pp d kirjoitti:
Eikös ne, närheläki, jalkovälissä Rolling Eyes

nii-i, mut nykyää o paljo porukkaa jotka ei tiedä miten niitä käytetään, mitä ne tekee ja missä ne on. Siks meenasin et olis munattomille hyvä kertoa että missä ne munat on Laughing
_________________
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kardaani99



Liittynyt: 04 Mar 2010
Viestejä: 93
Paikkakunta: Mikkeli

 LähetäLähetetty: 31.12.2010 16:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kiitos Roistolle ja Teppo21.lle lämpötilansäädön toimintaperiaatteesta.

Munat näytti oikein hyville, varmaan aikaisempi autonomistaja on vaihtanut sinne uutta osaa. Jotain tahmeaa mömmöä oli munan pinnassa ja munakupeissa. Otin tahmat pois jarrujenpuhdistusaineella ja laitoin munat takaisin. Varmuuden vuoksi huuhtelin vesisuihkulla venttiilin alapuolisen osan. Pitääkö munien pintaan laittaa jotain voiteluainetta vai kuivana pakettiin. Nyt ovat ilman rasvaa.
Täytyy käydä kohta kokeilemassa oliko puhdistuksesta mitään hyötyä.

Sergey - Munat löytyy akun vierestä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sergey
VanneSpecialisti

Affenan PAFfihousu


Liittynyt: 18 Mar 2006
Viestejä: 7837
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 31.12.2010 19:31    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Juh, omat munat kiiltää ku juutalaisella Wink
_________________
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
pupetti
saranapuolen kulkija

Mesen münchhausseni


Liittynyt: 20 Hel 2008
Viestejä: 4227
Paikkakunta: Vaasa

 LähetäLähetetty: 31.12.2010 23:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Sergey kirjoitti:
Juh, omat munat kiiltää ku juutalaisella Wink


Shocked Ethä nää mikään juutalaine oo, ni eihä ne voi kiiltääkkään...vai ookko ne brylcreemillä rasvannu Question Question Question

Mulla munat ainaki roikkuu ja hyvinpä roikkuuki, kapakkiin mennessä voi ne heittää pusseineen olanyli ja tehä niistä sisäänpääsy kravatin, näin on aina varmaa sisäänpääsy ravintolaan missä ravattipakko Shocked Shocked Very Happy

Muitte munista muuta tiiääkään ku sen että kanakikkelit o välillä hyviä syyä.

Terhin munista ku en tiiä, ku en oo yhtään terhiä nähny kellä ois ollu pelkät munat, yleensä heillä on ne sarjana. Rolling Eyes Very Happy
_________________
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.

Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 5208
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 14.6.2011 9:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

felmit kirjoitti:
täys lämpö pitäisi tulla, kun irroitat liittimen
niitä voi putsata Arrow http://www.mese.fi/mekka/index....._puhdistus


Onkohan w202:ssa samanlaiset? Elikkä purettavissa ja putsattavissa.

Ehkä on käynyt niin että ne on "ruostuneet" koska olen lisännyt veden osuutta jäähynesteessä... Oma vika...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
LiQQe

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 19 Lok 2010
Viestejä: 1650
Paikkakunta: Pitsikylä

 LähetäLähetetty: 14.6.2011 21:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Uskoisin että 202:ssa on samantyyppiset.
_________________
® Mesen V8 Klubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 5208
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 14.6.2011 22:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

LiQQe kirjoitti:
Uskoisin että 202:ssa on samantyyppiset.


No, näytti paljon samanlaiselta kuin tuolla mekan kuvissa. Mutta eihän sitä saanut irti. Tai ois saanu mutta nestepinta ylempänä kuin "munat" ja ei saanu laskettua nesteitä pois kun ei mahtunu auton alle irroittamaan pohjapanssaria. On kyllä helvetin turhauttavaa yrittää edes tuhkakuppia irroittaa ilman nosturia ..... Letkuja en halua puristella, näyttävät sen verta rapeilta...

Ei kun selvittämään jostain letkujen osanumerot ja palataan kuukauden parin päästä asiaan... ttu
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
AK47
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Hel 2007
Viestejä: 5208
Paikkakunta: 08/09

 LähetäLähetetty: 19.6.2011 23:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

AK47 kirjoitti:
LiQQe kirjoitti:
Uskoisin että 202:ssa on samantyyppiset.


No, näytti paljon samanlaiselta kuin tuolla mekan kuvissa. Mutta eihän sitä saanut irti. Tai ois saanu mutta nestepinta ylempänä kuin "munat" ja ei saanu laskettua nesteitä pois kun ei mahtunu auton alle irroittamaan pohjapanssaria. On kyllä helvetin turhauttavaa yrittää edes tuhkakuppia irroittaa ilman nosturia ..... Letkuja en halua puristella, näyttävät sen verta rapeilta...

Ei kun selvittämään jostain letkujen osanumerot ja palataan kuukauden parin päästä asiaan... ttu


No, nyt on munat putsattu, tuossa menee n. 30 minuuttia. Hioin kahta 600 karkeuksista hiomapaperia vatakkain jotta "tylsyivät" ja saadulla n. 800-1000 karkeuksisella sitten munan paksu ja ohut pää kiiltäväksi. Samoin n. 10mm pyöreään terästankoon teipillä samaista vesihiomapaperia muutama kierros jotta oli hieman alle 11mm ja sillä munan reijät kanssa putsasin. Hyvin toimii, en saanut edes käämien lankoja poikki.

Nyt vielä pitäisi selvittää paljonko lienee prosenttiosuus jäähynesteessä kun kaksi muutaman euron mittaria näyttää yhtäpitävästi -10 astetta pakkaskestoksi. Voi olla aika laimeaa. Löytyykö tähän taulukkoa. Itsellä taisi sellainen ollakkin mutta mesen pörssiromahdus söi paljon muutakin...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NonSenCe
murreanalyytikko



Liittynyt: 13 Huh 2011
Viestejä: 1435
Paikkakunta: Pori

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 15:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jatketaanpa kivasti nimettyä ketjua omalla aasilla ojassa..

eli.. epäilen hieman että auton munissa on kai myös likavikaa.. kun lämmön käyttää kuumalla se tuntuu jäävän puhaltamaan lämmintä tai kuumaa vaikka käännän rullasta lämmöt takaisin kylmälle.

huomasin tämän taas eilen kun lisäsin jäähdyttimenkorjausainetta.. (tiedän, virhe) ja käskivät pitämään puhalluksen kuumalla että vesi ja mönjä kiertää ympäri laitteiston. (vuotava reikä taisi mennä tukkoon) siinä sitten ajelin puolisen tuntia ympäri kylää ikkunat auki ja puhallus kuumalla.

ja sitten kun sain tästä erikoisesta tunteesta tarpeekseni niin yritin kääntää puhalluksen viileään takaisin.. mutta tuntui jäävän jotenkin "jumiin" ja puhalsi silti osittain lämminta ilmaa..(ei niin kuumaa kuin maksimilla siis) siinä pari kolme kertaa renklailin lämpörullaa ees taas muutaman minuutin välein kunnes se hiljakseen alkoi puhaltamaan ulkoilman viileää ilmaa taas.

itselle tulisi mieleen että ne munat eivät reagoisi käskyihin niinkuin pitää..

mutta mitä arvon gurut luulette, onko vika siis rullassa vai munissa?
_________________
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
ou812
jakoketjubudha



Liittynyt: 02 Hel 2007
Viestejä: 2822
Paikkakunta: Espoo

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 16:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Varmastikin paikkausaine on tahmannut munat pahemman kerran. Eiköhän ne saa puunattua uuttavastaaviksi?
_________________
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"

® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NonSenCe
murreanalyytikko



Liittynyt: 13 Huh 2011
Viestejä: 1435
Paikkakunta: Pori

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 19:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

siis.. joo samaa oireilua/vikaahan oli jo ennen eilistä iltaa.. (unohti mainita että tää tapahtunut ennenkin)

juuh putsimista harkitsin kyllä tehdä niille.. ajelen kylläkin pari päivää vielä noi mönjät sisällä ja sitten tyhjennän ne pois ja laitan uudet nesteet sisään.. ja sitten vasta ehkä puhdistan niitä närhenpalleroita.
_________________
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
NonSenCe
murreanalyytikko



Liittynyt: 13 Huh 2011
Viestejä: 1435
Paikkakunta: Pori

 LähetäLähetetty: 11.3.2012 19:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

pompautetaanpa oikean niminen otsikko ylös pikku varoituksen takia..

tuossa kun vihdoinkin putsailin omia muniani Wink (niin että otin vain kannen irti ja muut jäi autoon paikalleen) totesin että ei kukaan varottanut että noi puhdistettavat metallipampulat voivat nousta kannen mukana ja siitä sitten "munasta" irrotessaan, tippua hyvinkin syvälle akkukoteloon tai auton alle. ja niissä oleva pieni kierrejousi mennä vielä kauemmas.

itsellä kävi tuuri. toinen jäi paikalleen ja toinen pampula päätti yrittää karkuun.. onneksi kärkäreillä sai jousen vielä pelastettua akkukotelosta ja pampula ei tippunut muutakuin maahan.
_________________
w124, 300td. autom. -92. -LiNTTauTuJa-
..making sense, is NOT my priority..
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Köster



Liittynyt: 19 Tou 2011
Viestejä: 713

 LähetäLähetetty: 12.3.2012 0:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mullakin vaatii kierroksia sen 1500rpm ennen kuin lämmintä oikeasti tulee kabiiniin>täytyy ottaa piuha irti munista seuraavalla kerralla>putsata munat näin kevään korvalla ja jos ei auta niin kennon kimppuun kai sitten ryhdyttävä?

Ei kai sitä lämpöö tule kierroksillakaan jos olis se kenno tukossa, tai sitten tulee? Toisaalta munat ensin sitten kenno olis ajatukseni moisesta käytöksestä.>no mittaus lämmöt täysillä kertonee säätimien kunnosta jotain, eli eipä pidä jännitettä oleman lämmöt täysillä ja säädettäissä muuten niitä voltteja saa näkyä mittarissa lienenkö hokannu oikein?
Ei kai vaan joku saksan mallin kennosto?> olis eri materiaalista ja heikompi teholtaan, tarvikevesipumppua jne.??

Matka ajossa tarkenee kyllä,(pakkasellakin -26 näköjään) vaan joutokäynnillä ompi hiukan haalean oloinen lehmänhenkäys tuo puhaltimen lämmitysteho. Siis 300D turbo -92 sedan kyseessä.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2857
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 12.3.2012 0:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ite tarkastasin kiertovesipumpun toiminnan ennen muita toimenpiteitä jos ei tyhjäkäynnillä lämmin riitä sisälle.
_________________
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Köster



Liittynyt: 19 Tou 2011
Viestejä: 713

 LähetäLähetetty: 12.3.2012 0:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Multiviri kirjoitti:
Ite tarkastasin kiertovesipumpun toiminnan ennen muita toimenpiteitä jos ei tyhjäkäynnillä lämmin riitä sisälle.


No hyvänen aika onhan siinä semmonenkin Shocked ! >aika todennäköistä
luulisin, kiitosta vaan!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Köster



Liittynyt: 19 Tou 2011
Viestejä: 713

 LähetäLähetetty: 28.3.2012 19:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Oliskos se pumppu jossain samalla seudulla niiden närhenmunien kanssa?

Vaikkapa siinä ilmanputsarin alla jossain piilossa, kun ei noin heti pistäny silmään öljyjä vaihellessa. Siinä ne turbon lämmöneristys systeemit vielä hiukan lisää näköestettä pukkaa tekemään.

Toisaalta keväthuolto painaa päälle ja katupölyn hälvettyä se uusi putsarikin pölyttyneen tilalle laiteltava ,niin siinähän tuon kiertopumpunkin samalla tutkis jos se nyt on siellä päinkään tai vaikka ei olisikaan.....

300D Turbo -92 edelleen...
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Multiviri
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 22 Lok 2010
Viestejä: 2857
Paikkakunta: Oulu

 LähetäLähetetty: 28.3.2012 21:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Oliskohan turboissa ollut tuulilasinpesu säiliön alla... Voin muistaa väärinkin
_________________
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Köster



Liittynyt: 19 Tou 2011
Viestejä: 713

 LähetäLähetetty: 29.3.2012 0:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Vuan pittääpä kahtoo, seuraavan kerran jahka öljytasot tarkastaa olisko siellä lasipesupöntön tienoilla elämää Smile .

Kiitosta vaan vinkistä jälleen!
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Köster



Liittynyt: 19 Tou 2011
Viestejä: 713

 LähetäLähetetty: 29.3.2012 16:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

No niin, öljyä oli vaihteistossa ja moottorissa, mutta pissapojassa piti pari desiä nestettä lisätä Smile .

Ja seillähän se oli tuulilasinpesuneste säiliön alla tuo pumppu Razz .

Tosin elämää ei ollut moisessa, ei tärissyt tai hurissut eli mykkänähän se
ruoja mököttää. Mistäpä lie nokkiinsa ottanut.

Eli oikeimpa muistit siellähän se....täsmälleen vastakkaisesta nurkasta löytyi mistä yritin etsiskellä Laughing !
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
teppo21
Kuusenjalkainsinööri



Liittynyt: 17 Jou 2007
Viestejä: 2516
Paikkakunta: Heinola

 LähetäLähetetty: 29.3.2012 16:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Köster kirjoitti:
... mykkänähän se
ruoja mököttää. Mistäpä lie nokkiinsa ottanut.



Sillä on varmaan makkarat päässy kärähtämään rillissä tuumaus
_________________
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

ope

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Köster



Liittynyt: 19 Tou 2011
Viestejä: 713

 LähetäLähetetty: 29.3.2012 20:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Johan on kuupparilli ku leikistä suuttuu?, vaan laitetaan kuupparillistä tulia pienemmäks ,niin ei tuu mustunutta kannoo.....

Näimpä Usko Eeverttikin pysyy lämpösenä sorvankylän kirkkokyytis kylätien rallikuvioissa ja tosikurvissa Wink
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
marttila



Liittynyt: 18 Huh 2019
Viestejä: 1
Paikkakunta: Turku

 LähetäLähetetty: 03.6.2019 23:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Terve!

Itsellä ollut myös ongelmia kuumuuden kanssa.. Oletin että munat ne siellä savessa ovat, ja olikin. Ilmastointi on myös ollut suht vaimea.

Nyt putsauksen jälkeen tilanne vain paheni! Nyt tulee pelkästään kuumaa ja ilmastoinnilla saa hiukan helpotettua keskimmäisestä reijästä tulevaa ilmaa.

Olin tosi varovainen niitten johtojen kanssa, mutta vaikuttaa siltä että mulkerossa se vian on pakko olla. Onko muita mielipiteitä? Voiko olla että on vain paskana, eli vaikka johdot ja liukupinnat olisi ok?

7-sulake ok

Ajattelin vielä sen käydä läpi, mut varmaan joudun sen uuden á 200€ Mad ellei jollain ole kuningas vinkkiä Idea
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 5033
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 04.6.2019 18:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ootko mitannut niiden venttiilien vastukset eli onko johtimet oikeasti poikki?

Entä mitä sanoo volttimittari keskinavasta reunanapaan, kun lämppäri on käännetty kylmälle (0 vai 12 V)?

Miten kasasit ne? Itse kerran kokeilin "nopeuttaa" hommaa ja tökkäsin ne sienen muotoiset elementit solenoidin varsiin ja pukkasin paikoilleen. Ei onnistunut vaan elementit ilmeisesti tipahtivat rei'istään ja jäivät kanittamaan. Piti purkaa uudestaan ja asettaa ensin ne elementit pohjalle ja sitten se solenoidiyksikkö varovasti päälle.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang -> W124 lämmitys, ilmastointi Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit