mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

Rosemary's Baby-Benz - Saatanan riivaama / Öljypumppukysymys
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W201
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 24.11.2016 23:11    Viestin aihe: Rosemary's Baby-Benz - Saatanan riivaama / Öljypumppukysymys Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nohniin, tämä uusin tulokas kun tuntuu kaikenkarvaisista vaivoista kärsivän, tuumasin foorumin hajatopikkileegiolla saastuttamisen sijasta avata pääasiallisesti potilaana aikaansa viettävälle bensakrematoriolleni aivan oman langan. Kyseessä on siis m103 koneinen W201 2.6 vuosikertaa 1989, väriltään 702 rauchsilber.



Ja mennäksemme suoraan asiaan; tässä kapineessa öljynjäähdyttimenä vaikuttava vesikiertoinen lämmönvaihdin näyttää kovasti samalta käikäleeltä, jota Volvoissakin käytetään. Tuolla homokärryosastolla näitä on muistaakseni joskus levinnyt niin, että myllyöljy on päässyt eksymään vesitilaan. Yritän siis varovaisesti tiedustella mielipidettänne siitä, tointaako tuota lämmönvaihtajaa lähteä koeponnistelemaan, vai olisiko viisaampaa alistua kohtaloonsa ja alkaa suunnittelemaan neljättä hatun kiristelyä tälle vuodelle. Kyseessä on siis ns. majoneesijäähdytetty moottori, öljyä on jäähdytysnesteen seassa.

Jos pahvin vaihtoon liittyy jotain erityistä huomioitavaa, kuulisin näistä erittäin mieluusti. Kansia on kyllä käpistelty ennenkin, mutta ei koskaan OHC ketjukoneen sellaista.

Entäpä jäähyjärjestelmän pesu, olisiko vihjata toimivaa ainetta vai kaadanko surutta konetiskiainetta sekaan?
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71


Viimeinen muokkaaja, Teddy pvm 14.4.2019 17:04, muokattu 24 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 26.11.2016 20:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ja niinpä näin. Kierrosluku- ja ulkolämpömittarin torkahtelu, joka näytti YJ-releen vaihdolla poistuneen päiväjärjestyksestä, päätti sitten palata kuvioihin. Mikähän siinä mättää...
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 30.11.2016 11:35    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Teddy kirjoitti:
Ja niinpä näin. Kierrosluku- ja ulkolämpömittarin torkahtelu, joka näytti YJ-releen vaihdolla poistuneen päiväjärjestyksestä, päätti sitten palata kuvioihin. Mikähän siinä mättää...


Voittaja on... (drum roll, please) sulake numero 10.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 07.12.2016 16:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Olipa vaiherikas pitkä viikonloppu. Lauantai-iltana loppui Hämyisen linnan keskustassa lataussäätimestä toinen hiili, kuitenkin sopivasti Mutanetin aukioloaikojen puitteissa. Sunnuntaiaamuna mentiin jonkin matkaa ilman lämmitystä,; ilmeisesti vesiventtiili jäässä, majoneesi tekee tehtävänsä. Ja nopeusmittari pörisee taas kylmänä, ilmeisesti rasvattava vaijeria vähän lisää.

Kansihommista kelpaa ihan linkkivihjekin, en aiempaa keskustelua kuutosen pahvin vaihdosta löytänyt. Vai totteleeko samaa ohjetta, kuin m102?
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 21.12.2016 13:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Katotaas kauanko tätä monologia saa jatkaa...

https://www.startekinfo.com/StarTek/outside/11832/?requestedDocId=11832

Oliskohan tuo luotettava lähde?
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4955
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 21.12.2016 13:45    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Terve,

Kappas. Amerikan Mersulla on nuo jaossa. Kyllä noiden pohjalta voi aika hyvin vetää remontit.

EDIT: Joissain polttoaine-, sytytys- ja saastelaitteissa voi olla eroa Euroopan malleihin. Perusmekaniikka on aikalailla sama.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 21.12.2016 13:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nostamma hattua, tämä selvä. halm

Tarpeelliset palaset on haalittu kasaan, jos tuo vaikka tänään lähtisi purkautumaan ja oikaisun tarpeesta riippuen sitten jossain kohtaa kasaan päin. Ensi viikon nimissä joutaisi olla taas pelikunnossa.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1121
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 21.12.2016 15:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Samalla remontilla kannattaa tarkastaa ruiskun kumikaukalon kunto.
Jakoketjun kiristimen kasaus sitten osissa eikä kasattuna kun pääset kasausvaiheeseen.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 22.12.2016 0:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Voishan tuota kopeloittee, jahka saa hatun tieltä pois. Pari kolme tuntia tuossa askartelin ja jos vaan korsteenit irtoo pakosatseista suosiolla, sais huomenissa nostella kantta sivuun.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 22.12.2016 21:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tässä mennään taas parin tunteroisen puuhastelun jälkeen. Nihkeen puoleinenhan tuo on tuolta ottaa, kun on vesipumppu paikoillaan ja imusatsi jää pannuhuoneeseen.



Ja oliskohan se asia nähtävä niin, että jakoketju on mahdollisesti laitettu uusiin. Meillä päin leima onnistuneen suorituksen merkiksi lyödään tavallisesti huoltokirjaan, mutta tapansa kullakin. rollin


_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1121
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 22.12.2016 21:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Hyvinhän homma etenee. Tiivistä on kutosen kanssa tuossa konetilassa.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 23.12.2016 23:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ja tämän kun piti olla taas sellanen purkaa-kasaa -tyyppinen operaatio. Ei perkele olis pitännä venavarrenkumien vaihtoa ajatellakaan, mättää vaan kantta purkamatta takas läjään. Ei siinä muuta, mutta pakopuolen ohjurit täysin valmiit, ei sitä nyt perkele millään kehtais noilla niputtaa. Vai osaisko sitä olla niin härski. Jos imuset olis tiukat, niin sitten ehkä, ei sen pakopuolen kautta pitäis pahasti öljyä hukata. Tässä kun sitä oljaa menee tonnille sen pari litraa. Ja ehkä vähän päälle...
kele
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1121
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 24.12.2016 0:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kerralla kunnolla. Vietä ensin Joulua..
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 24.12.2016 1:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Se on tällä linttaosastolla vähän niin ja näin paljonko kannattaa panostaa. Kuus ohjuria ja vaihto, se on joku reilun satasen pieti. No katellaan mitä tehään, kunhan huomenissa purkaa tuon loppuun ja kattelee onko plaanauksen tarvetta.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 28.12.2016 23:43    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Päivän kysymys: Mikä se on tämä? Asuu kannen päällä, enempi etupäässä imusarjan puolella.



Tuosta lähtee kaksi alipaineletkua, toinen menee kaasuläppäkoteloon ja toinen tähän käikäleeseen:




Tuosta ilmeisesti lämpötilan mukaan alipainetta katkovasta käkättimestä on siis toinen letkulähtö poikki, liekö kovinkin olennainen ja ehdottomasti uusittava, vai jätänkö vaan pois pelistä?
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Easy Rider
hupimestari



Liittynyt: 05 Hei 2007
Viestejä: 8056
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

 LähetäLähetetty: 29.12.2016 0:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Evap-venttiilin lämpöohjattu pilottiventtiili. Eli vasta kun kone lämpenee, tuon läpi pääsee alipaine evapille (kuva 2), jonka kautta pääsee seistessä tankista aktiivihiilisäiliöön keräytyneet sysivedyt imusarjaan. Idea

Kai se sais kunnossaan olla, vaikka "vain saastelaite". Tankin honotuksen sopis muutenkin pelata kuten suunniteltu... Rolling Eyes
_________________
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 04.1.2017 16:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jassoo, no uus palikka tuohon on tilattu. Immun kaukalo samaten, halkihan se oli, kuten odottaa sopii. Venttilinohjurien pitäis olla huomenissa käsissä ja kannen sitä myöten perjantaihin mennessä valmis asettumaan omaan lokeroonsa.

Virtalukon ja kuskin oven pesät kiikutin äskettäin lukkosepän hoiviin. Sormet ja varpaat ristissä, että niistä vielä soivat saataisiin.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4955
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 04.1.2017 17:26    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Tuostahan tehdään ihan pitoautoa. Very Happy Toisaalta itellä on yleensä ollu, että ku on viat korjattu ja auto mieleinen, niin sitten on ilitty myyä auto pois. Sad

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 04.1.2017 17:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ihan kun rehellisesti ja suoraan sanotaan, niin kyllä tässä yritetään niin halvalla päästä, kuin suinkin vaan. Mutta kun ei tämä insinööriluonne anna myöten tehdä joka hommaa kieli poskessa. Myyntikään ei oikein luonnistu, kun ei ilkee olla luettelematta kaikkia vikoja ja sitten taas olis seuraava pommi otettava vaivoiksensa; alota koko rumba lähtöruudusta. Tämän kanssa kun alkaa vähän olemaan hajulla mitä on katiska syönyt.

Sitä paitsi ihan säilyttämisen kannaltakin tätä mielellään laittelee. Koppa on harvinaisen kovapeltinen eikä edes pahasti ajettu; kellossa on nyt 280 Mm ja rapiat päälle, sisustasta päätellen voi pitää jopa paikkansa. Uskokaa tai älkää, tummanruskea kyynärnojallinen saföörin jakkarakin on täysin ehjä. Jos tämän tonnin pommina moottoripolttoaine-urheilujalkineelle (suomeksi pensalenkkari) myy, se on sillon Meisselin menoa. Parin vuoden päästä sen löytää mattamustaksi turattuna, kyljet sisään potkittuna ja jouset katkottuna paalikuormasta. Vähän parempaan lyöntiin kun laittaa, tästä saattaa vaikka pitoauto jollekulle tullakin, jos tulee itse erehdyttyä johonkin tuoreempaan.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 04.1.2017 18:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ai niin, nyt muistaessani; lähteekö tuo viskoflekti miten suosiollisesti irti? Siitä keskiöstä se kuusiokolopultti irti ja tippuu käteen, vai kuinka? En aio sitä nyt vaihtaa, mutta kesällä nosteli valoissa seistessä lämpöjä, eli ilmeisestikään se ei toimi, mutta jos ajo rajoittuu talvisaikaan, niin en nyt vielä ainakaan sen tähden kukkaronnyörejä hellitä.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4955
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 04.1.2017 18:59    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Periaatteessa joo. 8 mm:n kuusiokolokannalla on pultti. Voi olla jämäkästi kiinni. Ohjeet on tässä sivulla 18 (jostain syystä tuon Startek:in linkki oli väärin). Hihnapyörää voi pitää paikoillaan sen takapuolelta (kuva sivulla 21). Pienehköä kuusiokoloavainta voi tuohon käyttää. Ite tein tämmöisen työkalun.



EDIT: Tässä viestissä käytetty irti M104:stä.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 07.1.2017 12:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ach so, eiköhän näillä opeilla pärjätä. Tuolla manuaaleissa oli tosiaan tenavan cooling systeemin alla belt drive. Aika lähelle, mutta ei ihan. Satalankun puolelta silmäilin, mutta taisi into loppua kesken. Eniwei, tattista vaan taas.

Pieniä viivytyksiä kannen kanssa, mutta jos se nyt ens viikon aikana nippuun saataisiin.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 21.1.2017 20:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Voi yhyren kerran, piti oikein topikin nimeä editoida; kyllä tätä jonnin sortin kirous vaivaa. No nyt on kuitenkin pahvi vaihdettu, kahteen kertaan, ja katiska rullattu pihamaan puolelle, tällä kertaa kaikilla kuudella pytyllä sysättynä. Josko vaikka pääsis hiljalleen oikeisiin asioihin käsiksi, kun on nyt tämän kanssa turattu muutama ylimääränenkin viikko.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
markoala
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 18 Tam 2007
Viestejä: 1121
Paikkakunta: Mäntsälä Anttila

 LähetäLähetetty: 21.1.2017 22:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kerro toki lisää
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 22.1.2017 13:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

No mitäpä siinä, ohjurin vaihtajalla hiukan nääs Mira villiinty seetiä leikatessa. Kakkosen imuventtiili meni niin syvälle, ettei riittäny hytikassa säätövara ja jäi rutistukset saamatta, tuloksena viismukinen m103. Seetirenkaan vaihdolla selvittiin, mutta teettihän se yhen ylimääräsen kannen aukasun.

Nyt sitten keksi alkaa tyhjäkäyntiä humppaamaan, ei mitenkään pahasti, mutta satakunta varvia eestaas lämpimänä. Lieneekö tullut esiin kun immun lautasen keskitin, aiemmin kahnasi koteloonsa.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 23.1.2017 19:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ja jälleen teitä lähestyn typerähkön kysymyksen kera. Lieneekö apulaitehihnan ohjainrullan (siinä laturin yllä) ja kiristimen rullan vaihto kuinka suoraviivainen toimenpide? Että pulttia auki ja tipahtaa kouraan? En muuten moista utelisi, mutta saatan viikonloppuna vaihtaa tähän laturia jokseenkin epäsuotuisissa olosuhteissa tiukalla aikataululla ja siinähän nuo vaihtelisi samalla remmin löysäyksellä, kuin myös kiristimen iskarin.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Roisto
Herrasmies

Mekka-master


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 4955
Paikkakunta: Uuleopori

 LähetäLähetetty: 23.1.2017 19:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ei pitäisi olla mitään ihmeempää. Kuusiokolopultti rullan keskellä. Suojana on tn. pölysuoja.

Oothan katsonut hihnan löysäysohjeet? Ennen kuin koskee siihen holkkimutteriin, pitää löysätä kiristimen läpi menevää lukituspulttia kierroksen verran. Samoin se viimeiseksi kireälle.

t.
Risto
_________________
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 23.1.2017 23:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

On sitä renattu eestaas ihan riittävästi tässä viime aikoina. Kiitti varmistuksesta taas.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 01.2.2017 17:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Jahas, laturi vaihdettu, rullat jäi nyt seuraavaan kertaan. Joku uusi sivuääni ilmaantui pannuhuoneen puolelle, en saa selvää mistä tulee, ei ainakaan apulaitteista löytynyt stetarilla sohien; ajetaan vika esiin.

Omituista täristämistä ilmenee toisinaan päälle satasen vauhdeissa, koko paska vapisee ja rattiinkin tulee ihan mukavasti. Tänään ei aamupäivällä tuntunut mitään, mutta nyt ehtoopuolesta taas ravisutteli. Lunta ei oo missään vaiheessa ollu vanteissa, en ymmärrä mikä risoo. Niin ja tietysti se justiinsa laitettu kuskin oven lukko herkis toimimasta heti kättelyssä, taidanpa lainata tuosta vanhemmasta tuoreehkon Valeon tarvikelukon, olkoon perkele eri avaimella.

En tiiä jukoliste, alkaa huumorintaju olla aika vähissä tän kanssa. Oitis vaihtaisin 940 Classiciin, vaan kun ei pelimerkit hyvään yksilöön riitä ja täys pommi ei juur nyt ole toivelistan ylimmällä rivillä.
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Teddy



Liittynyt: 23 Kes 2016
Viestejä: 457
Paikkakunta: Kaakkoisen Suomen idioottireservaatti (Lemi)

 LähetäLähetetty: 03.2.2017 13:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Voe tokkiinsa, kylläpähän päätti korsteeni heittääntyä vuotammaan oikein kreivin aikaan, kuun loppuun mennessä olis käytettävä leimasedän syynättävänä. Laughing Ja luonnollisesti katin kohalta, jostain yläsektorista tupruttaa, ettei varmasti saa koko perkeleen putkea tiputtamatta tikittyä...
_________________
W201 2.6 -89
W201 2.0 -83
Volvo 960 3.0 -95
Volvo 244 GL -75
Triumph Spitfire 1500 -79
BSA A65 Thunderbolt -71
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W201 Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 1 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit