Karvanaama ja sec

Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Eukon tekstaria ennoo vieläkään lukenut.

Sensijaan kävästiin Paroni von Mynkhaussenilla pieni reissu viimeisen kesälomapäivän kunniaksi Ylivieskassa ostoksilla. (no lomaa oli siunaantunut vain 2 päivää).
Oli melekosen hauska ajella matka-ajoakin tällä.
Tosin tuo ohjaussimpukan välys keskiasennossa on hieman häiritsevää varsinkin tuulisella säällä.

En uskaltanut lähteä tällä maanuoliaisella Kannuksen kautta, koska viimeksi tie oli surkeassa kunnossa. Kuoppia, töyssyjä, halkeamia ja vaikkamitä.
Kalajoen kautta sitten mentiin, mikässiinä oli kohtuulisen hyvällä tiellä päästellessä. Tokikin matka piteni, mutta mitä sitten.
Eikä mitään teknistä pulmaa!! 8)
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

olekko yrittäny kiristää sitä :roll:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ei vielä, mutta toivottavasti lähipäivinä (viikkoina).
Kaverin kanssa jo sovittiinkin hänen nosturillensa käyntiä, kunhan hän saa oman projektinsa alas.
Muista juttuketjuista lueskelinkin, että alakautta tuo pitäisi olla tehtävissä sopivin (muokatuin) työkaluin.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Minähän tilasin keväällä 124:ää varten ilmastoinnin täyttöliittimet, tarkoituksena kokeilla miten onnistuisi täyttää se r134a:lla.
Otin niitä varuilta kaksin kappalein, jospa ne kävisi tähänkin.
Tässä kun piti olla myös R12 aineet.

No lukulasien kanssa tihrustaessani näyttää kovasti siltä että tähän onkin jo vaihdettu r134 liittimet! Ehkä jopa aineetkin. :o

Tähän piti tulla kuvakin liittimestä, mutta eipä nyt onnistu..

Järjestelmässä on jopa painettakin, venttiilistä painettaessa pihisee kyllä.
Vaan kun tuo kompura tai kytkin on jumissa. Remmiä ei siksi ole ollut paikallaan koko omistukseni aikana.

Olen olettanut että kytkin/remmipyörä olisi irroitettavissa kompurasta paikallaan, jolloin näkisin josko kompura pyörisi.
Vaan onko tässäkin turha toiveajattelu herännyt?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Karvanaama kirjoitti:Minähän tilasin keväällä 124:ää varten ilmastoinnin täyttöliittimet, tarkoituksena kokeilla miten onnistuisi täyttää se r134a:lla.
Otin niitä varuilta kaksin kappalein, jospa ne kävisi tähänkin.
Tässä kun piti olla myös R12 aineet.

No lukulasien kanssa tihrustaessani näyttää kovasti siltä että tähän onkin jo vaihdettu r134 liittimet! Ehkä jopa aineetkin. :o

Tähän piti tulla kuvakin liittimestä, mutta eipä nyt onnistu..

Järjestelmässä on jopa painettakin, venttiilistä painettaessa pihisee kyllä.
Vaan kun tuo kompura tai kytkin on jumissa. Remmiä ei siksi ole ollut paikallaan koko omistukseni aikana.

Olen olettanut että kytkin/remmipyörä olisi irroitettavissa kompurasta paikallaan, jolloin näkisin josko kompura pyörisi.
Vaan onko tässäkin turha toiveajattelu herännyt?
kyllä se kytkimen voi irrottaa paikallaan, kannattaa samalla uusia kytkimen laakeri :wink:
pyöriikö hihnapyörä kun remmi on irti :roll:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ei pyöri ei. Liikkuu parin kolmen sentin matkan edestakaisin, mutta tökkää terävästi. Juuri silleen kuin laakeri josta on kuulat junttaantuneet päällekkäin.
Tästä syystä se remmi onkin ollut irrallaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Karvanaama kirjoitti:Ei pyöri ei. Liikkuu parin kolmen sentin matkan edestakaisin, mutta tökkää terävästi. Juuri silleen kuin laakeri josta on kuulat junttaantuneet päällekkäin.
Tästä syystä se remmi onkin ollut irrallaan.
sehän on sitten hihnapyörän laakeri särki, tehin itte ulosvetäjän hihnapyörän irrottamiseen jolla saa pyörän irti paikallaan :wink:
saattaa olla tietysti koko kompurakin jumissa, mutta hihna ollessa pois paikaltaan pitäis hihna pyörä pyöriä vaikka kompura olisi jumissa :wink:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tekaisin öljynvaihdon, matkaa välissä 2766 km / 2 vuotta.
Nyt laitoin Castrol Magnatecit 5W40, sekä tietysti suodattimen.
Mittatikusta katsottaessa öljy näytti yhä kirkkaalta, tosin ei enää vaihtajan läpi tultuaan. Ulos tuli noin 6,5 litraa, manuaali sanoo tilavuudeksi 8 litraa suodattimen kanssa.

Katsastus vielä ja saisi kait ruveta varustautumaan talvisäilöön vientiin.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tänään oli suunnitelmana käydä katsastamassa.. No harrasteautojen kanssa voi aina tapahtua kaikenlaista.

Kävin ajamassa saadakseni katin lämpimäksi pakokaasumittausta varten.
Innoissani huudatin kuuttatonnia, "aiettä kun vetää kivasti".
Sitten syttyi kaikki varoitusvalot kojelaudassa, jahas taisi remmi taas mennä.

Vaan tälläkertaa se olikin hypännyt pois paikaltaan??!
Ei vinkunut yhtäkään kertaa tänä kesänä, kerrasta pois vaan.
Motonetissä ei ollut uutta, joten pistin saman takaisin, konttori olikin jo kiinni joten jäi leimaamatta.

Kauniin illan kunniaksi ajattelin vielä käydä polttamassa pensoja pois, hetikohta syttyi ABS ja ASR varoitusvalot.. täh? Pelti auki ja remmi oli yhä paikallaan, sammutin auton onneksi kotona. Eipä jaksanut enää lähteä käyntiin. Eli taitaa se laturi olla syyllinen tuohon kovaan remmien kulutukseenkin.
Tyhjäkäynnillä kierrokset muuttuivat välillä korkeasta takaisin normaaliksi, eli latasi ehkä hetkittäin. Kotona vaan ei ollut mittaria todetakseni lataako, epäilen että ei.

Touhottajasetähän jo alussa ehdotteli uuden laturin hankintaa. Mahtaakohan nuo Motonetin laturit olla kelvollisia? Näkyi yksi olevan Keravalla. Toki pitää se lataus mitata kunhan saan mittarin käsiini.

Tämä onkin ollut kova syömään remmejä, taisi olla jo kolmas menossa.
Ja aina hajoavat kovilla kierroksilla, tai ainakin alkavat ulisemaan.
Uusi säädin on laitettu heti ostaessani auton ja ajettu vain n.2700 km.

Toki jos jollain on jouten ehjä laturi, voin käytettyä harkita.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Jepjep. Hain vielä illalla mittarin, ei lataa.
Vitutuskaljojen jälkeen aamulla mittailin uudestaan ja samalla hokasin että remmi olikin löysällä. Kiristys vesisateessa ja lataus 14,2 V.

Mittasin eilen remminlaiton jälkeen että lataa, mutta se oli muistaakseni vaan 13V. Silloin vähän ihmettelin että hieman liian pieni on lataus. Eli remmi oli jo silloin löysällä ja ajelun jälkeen löystyi lisää. Siinäpä se! :idea:

No tämä ei muuta sitä että jokin silti remmiä syö. Kuluneet hihnapyörät, linjaus, tai kiristysmekanismi ei pidä, miksei laturin huono laakerikin.
Laturin hihnapyörä kyllä pyöri kevyesti kun kokeilin, mutta mitä se sitten kierroksilla tekee, onkin eri juttu.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

onko laturin linjaus oikein ja onko hihna oikean tyyppinen, laturin hihna 9,5x1005mm :wink:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Linjausta ennoo millään laitteella tarkistanut, silimällä sihdaten kyllä.
Nämä omat hajataittoiset näkimet eivät indikoineet mitään erityistä.
Eli voi se pielessä silti olla.

Remelinä on Motonetin 10*1000. Tosin on myös ollut tuo alkuperäinenkin 9,5*1005, joka räpsähti poikki aikansa kitistyään.

Kaveri heitti teorian, johon liittyy laturin kiinnityspulttien puslat, jotka voisi olla kuluneet soikeiksi. Vaan onko tässä sellaisia puslia, en tiedä.
Olisiko Touhottajalla tietoa tästä?

Lisäys: Ainiin, olen ymmärtänyt että se ilmapumppu olisi lähinnä katin lämmityksen takia. Eli vaikuttaako se muuten päästömittauksen arvoihin? Toisinsanoen tahtoisin ottaa siitä remmin pois.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

ei ole mitään puslia, ei alapuolella eikä kiristin kaaressa, mutta kiristin kaaren hammastus ja ruuvin hammaspyörä tarttee olla ehjät että olis helppo kiristää :wink:
laita vaan se oma mittanen hihna se toimii parhaiten :arrow:
jos meinaat laturin vaihtaa älä sorru jostakin vanhaa laturia, joko ihan tuliterä taikka sitten tehas korjattu mikä onjo melko edullinen, vanha laturi taitaa mennä vaihossa, itellä on tehaskorjattu laturi ja hyvin pelaa :lol:
alusta numerolla saat oikeen laturin mikä siihen kuuluu :amis_selittaa:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ja kiitos!

Kiristinruuvin hampaat on jo kärsineet :happy: se kyllä tarttee hommata uusi. Viimekesänä sitä viilalla korjailinkin, mutta ei se hyvä ole.

Jos päädyn laturin vaihtamaan, tapahtuu hankinta varmaan talven aikana sitten. Tällä uskoisin katsastuksen selvittäväni.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tuolla ostopuolella metsästelin kiristyspulttia.
Löysin samannäköisen pultin OEM numerolla 1101500372. Alternator adjusting bolt.
Mutta se olisi 123:ssa käytetty, ei minusta siinä tuollaista ollut?
Ja nuo näkyy olevan amerikassa, saisi sen kai sieltäkin, mutta osaisiko joku tarkistaa onko tuo sama pultti? EPC:stä?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

tuollainen hammastettu pulttihan siinä on mutta muistaakseni nelikanttia toisessa päässä ei ole, voin huomenna tarkistaa asian :roll:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

laitoin puhelimeesi kuvan pultista kun en osaa laittaa etes kuvia tähän vintous 10, tää on ihan paska vintoussi kullä seiska oli heleppo käyttää
:supersad:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Puhelimesta se kuva löytyi. Kiitos taas.

Värkki on tällä päivämäärällä katsastettu, korjauskehotuksena toimimattomat jarruvalot.
Viikolla valot tarkistin, enkä silloin vikaa havainnut. Mutta näin vaan kävi.

Onneksi olin jo aikaisemmin hankkinut jarruvalokytkimen varalle, joten vaihtamalla valot heräsivät. On sitten tavallisen ahdas kolo tuolla kytkimellä.
Saattaa olla että jarrupolkimen irrotus olisi helpottanut, mutta meni se noinkin.

https://www.ebay.com/itm/New-Genuine-Al ... 1683875237

Vielä kuitenkin huutelisin apua onko tuo linkin pultti oikea SEC:iin.
Sen varmaan sieltä EPC:stä näkisi, voisiko joku pääsyn omaava tsekata?

https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/ ... =126044569

Tämän mukaan numero on kyllä eri kuin ebay linkissä, eli ei taida 123 pultti käydä sitten.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

laitoitko jarruvalo kytkimen samaan kohtaan vanhan kytkimen kanssa, kytkimellä säädetään jarrupääsylinterin työntötangon pituutta, ottaako poljin samassa kohtaa kuin ennenki, eli onko poljin yhtä yläällä jarrua painaessa kun kone on käynnissä :roll:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Sanoisin että suurinpiirtein samassa. En mitannut paikkaa, mutta sisemmän lukitusmutterin sijainti on plusmiinus millin luokkaa alkuperäisen kanssa.

Jalkatuntuma jarrulla on kyllä sama kuin ennenkin.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Secci on viety talvisäilöntapaikkaan, pensan sekaan säilöntäainetta ja ajo lämpimäksi.
Akku on vielä paikallaan, mutta sen käyn irrottamassa viikonloppuna, sekä lataukseen joksikin aikaa varmuuden vuoksi. No jaa akun olen pitänyt paikallaan, mutta kengät irti navoista.

Lisäänpä tähän kuvan, että päästöarvot jäävät talteen, hukkaan paperin kuitenkin.

Kuva

Postilaatikosta löytynyttä laturin säätöpulttia en vielä laittanut. Se jääköön kevääseen.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ihan vaan huvikseni kävin säilöpaikassa täräyttämässä cupeen käyntiin, nöyrästi lähti.
Toki akku oli jo valmiiksi täyteen ladattu, joku nostajista naputti äänekkäästi parin sekunnin ajan, vaan sitten hiljeni.
Kosteudenpoistajan säiliöön oli tullut vettä vaan desin verran, joinain talvina on ollut enemmänkin.
No eipä ole luntakaan juuri ollut.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Olisiko kellään tietoa mikä kytkin töröttää pystyasennossa diagnostiikkapistokkeen vieressä konetilassa?
En hoksannut ottaa kuvaa, mutta tässä hieman samanoloinen netistä poimittu kuva.
Löysin tämän vierestä abikoliittimen johtoineen irrallaan ja oletan sen irronneen kytkimestä ja siihen se sopikin. Ei tosin mikään alkanut toimia tai edes hajonnut.

Edit: kuvaa suurennettu.

Kuva
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

Karvanaama kirjoitti:Olisiko kellään tietoa mikä kytkin töröttää pystyasennossa diagnostiikkapistokkeen vieressä konetilassa?
En hoksannut ottaa kuvaa, mutta tässä hieman samanoloinen netistä poimittu kuva.
Löysin tämän vierestä abikoliittimen johtoineen irrallaan ja oletan sen irronneen kytkimestä ja siihen se sopikin. Ei tosin mikään alkanut toimia tai edes hajonnut.

Edit: kuvaa suurennettu.

Kuva
jos nyt tarkotat w126:sta niin mulla se on konehuoneen valo kytkin, voihan se olla myös varashälyttimelle pellin avaus kytkin :wink:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

[/quote]
jos nyt tarkotat w126:sta niin mulla se on konehuoneen valo kytkin, voihan se olla myös varashälyttimelle pellin avaus kytkin :wink:[/quote]

Eieiei W126, tämä on C126.. :lol:
Voisipa tosiaan jonkunlainen työvalo kytkin ollakkin, mitään valoa ei tosin syttynyt, mutta en kylläkään silläsilmällä tiiraillutkaan josko sellainen siellä olisi.
Tuota pitänee tutkia keväämmällä. Kylmässä tallissa ei huvittaisi.

Sitä tulee laiskaksi vanhetessaan, ennen ei juuri haitannut tehdä talvella piharemonttia.
Joskus kun oli pakko, tuli vaihdettua takapyörän laakeria, hehkuja, laturia ja jotain pikkujuttuja mutta ei enää. :(
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Jostain lueskelin etikan olevan toimiva konsti ruosteen poistoon, löysinkin pesuhuoneesta putelin emännän pyykkietikkaa.
Ja eikun testailemaan, nyt harmittaa etten hokannut ottaa kuvaa ennen käsittelyä, mutta voin vakuuttaa että akun kiinnityskappaleet olivat kovin rumat ja pintaruostetta oli jo kertynyt.

Jo tunnin liotuksen jälkeen lähti huomattava määrä ihan vaan rätillä pyyhkimällä, sekä messinkiharjalla (tjsp.).
Noin neljän tunnin jälkeen käytännössä kaikki oli pois (harjaus / pyyhkiminen).

Pari pientä ruostepistettä oli havaittavissa, joten jätin vielä yöksi etikkaan lillumaan ja aamulla pyyhin loput pois.

Tässä tulos:

Kuva

Kuva
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Kupee saapui kotiin:

Kuva
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Omassa varastossa oleillut Sportline - ruori tuli asemoitua tähän.
Lähinnä pienemmän kokonsa takia, mutta myös ulkonäkö ei ole mitenkään luotaantyöntävä.

Alkuperäinen:

Kuva

Ja se uudempi:

Kuva
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

olisko alkuperäinen mahollisesti myybbissä :roll:
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

touhottaja kirjoitti:olisko alkuperäinen mahollisesti myybbissä :roll:
Valitettavasti ei.
Päätin jo etukäteen että pidän sen varastossa, jos tämän kanssa alkaa kovasti pussihousuttamaan.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 sedan, coupe / R & C 107”