Mikan TLC KDJ120--->HDJ100--->HDJ80--->KDJ120

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Mikan TLC KDJ120--->HDJ100--->HDJ80--->KDJ120

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Tehäämpä tässä joutessaan tämmönen topicci. :D
Tästä taitaa tulla semmonen "sähköinen huoltokirja" ja reissukuvien julkasupaikka.

Yhenlainen sivu kääntyi autoilussa kun ~15vuotta käyttiksenä olleet mersut vaihtui aivan toisenlaiseen peliin.

Kuva

Tuomonen tuli käyttikseksi, eli 2003 mallin Toyota LandCruiser KDJ120.
Aiemminkin on ollut maastureita mutta nyt semmonen tuli ihan käyttöautoksi.

Edellinen LC HDJ80 lähti extemporee myyntiin ja menikin käytännössä heti kaupaksi niin käyttiksen etsintä piti alottaa het.
Tämä löyty tuosta lähikyliltä niin ei tarvinu lähteä hakemaan toiselta puolen Suomea niinkuin yleensä kaikki päähänpistot.

Väri tässä ei kyllä ole se mitä hain, mutta kaippa se tuo hopeakin menee. Helppo ainakin pitää puhtaana kun ei pieni paskakerros näy oikein mihinkään.

Pariviikkoa on auto nyt ollut pihassa ja tripissä on 3000km :nocando:

Pari pohjosen ajelureissua takana ja mukavahan tuolla on laukottaa menemään.
Helposti menee yhellä istumalla 500km. Eikä vauhti tunnu kyllä yhtään missään.

Kuva

Kuva

Sisältäkin pari kuvaa...

Kuva

Kuva


Rokkikone tähän tietenki piti heti vaihtaa.
Se oliki vähän isompi rojekti.

Kuva

Kuva

Kuva

Tuossa vielä foto siitä edellisestä reissukaverista. Tällä tuli ajettua monta pohjosen reissua läpi. 2vuotta ja 57tkm.
Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Mika.T, 30.7.2018 17:17. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Ei tämä toki viaton peli ole.
Turbo on vaihto kunnossa. Ujeltaa niin prkl:sti

Syykin taisi selvitä...

Kuva

Kuva

Noo. Eipä tuo ajoa haittaa. Hävettää vaan tuo ujellus/vollotus kun fööni lähtee ahtamaan.

Jos jollain sattuu olemaan tiedossa tämmösen alkuperäset 17" alumiinivanteet niin ilmoittele :idea:
Vararenkaana ko. vanne.
Nuo kesärenkaiden vanteet pitää päivittää joksikin muuksi. Karmeat vanteet. :shock:
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

No nyt on oikea meininki, mielenkiinnolla seurataan.
Paljon matkaa takana?
Tämä vissiin 163 hp.malli, 2004 ja uudemmat 166.
Ja oliko laatikko erilainen..
Pohjoisessa ollut niin webasto tai eberi varmaan löytyy.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

On tämä menny jo 410tkm. Kone tähän on vaihettu 2012 uuteen jolla nyt menty ~115tkm.

Ja tosiaan tuo 163heppanen malli. Aika onneton esitys tuo moottori kuutosiin tottuneelle.
Voimaa kaipaisi. Tai lähinnä vääntöä... ja hiljaisempaa käyntiääntä :shock:
Uudemmassa olisi kyllä vääntöä se 70nm enemmän. Pitää käyä joskus semmosta kokeilemassa.

Loota on nelivaihteinen ja toimii yllättävän siististi verrattuna aikanan olleeseen HDJ80 automaattiin.
Lootan öljynvaihto ois ajankohtanen öljytkin ois jo hommattuna.

Webasto pitäs laittaa. Etelästä tämä on lähtösin niin eipä ole webastoa/eberiä.
Letkulämmitin näky olevan konehuoneessa.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Minkäslaista varustelusuunnitelmaa?
Korotusta, vannekoko sama, paksummat kumit. .?
Tuossa muuten takana hyvää tilaa lisätankille, ite jouduin laittamaan vararenkaan mäkeen että sai 70 litran tankin mahtumaan.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Varustelusta en osaa kyllä vielä sanoa. Mietinnässä vielä että muutanko 2paikkaseksi pakuksi jolloin taakse vois tehhä samanlaista varustusta kuin tuossa ex hdj.ssä oli.
Sisätiloiltaan tämä on kuitenkin sen verran pieni ettei taakse oikein saa täymittaista nukkumatilaa lapin reisuja varten
Ex hodarissa oli takana 195cm pitkä laveri vaikka etupenkit oli taka-asennossa.

Rengastus vaihtuu korkeampaan mutta varmaan vasta ens kesäksi jos löydän toisen sarjan noita alkuperäsiä vanteita
Mietin 265/70/17 kokoa. Se ei paljoa suurempi ole kun alkuperänen koko on 265/65/17.
75 profiili ei taida mahtua korottamatta kääntymään.
Siitä päästäänkin korotus asiaan. Keulaa pitää nostaa että saa auton vaateriin.
Vakionahan näissä makaa keula alempana.

Muistaako kilander niitä korotuslimppujen mittoja? Lähinnä sen lätkän sisä ja ulkohalkasijaa?
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Miulla on autotallissa Arctick Truckin 20 mm.palat, kun pääsen töistä kotia voisin koittaa laittaa kuvan/ mittoja tähän.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Kuva

Keskireikä 70 mm.,ulkohalkaisija 125 mm.
Pulttien kolot 20x20 mm.
Sitten kun tekee tuommoiset holkkimutterit niin pääsee helpolla,n.20mm pala menee noilla tolpan pinnapultteihin vielä kivasti kiinni.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
-jorkki-
joka ecua sorkki
Viestit: 700
Liittynyt: 20.5.2006 23:35
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja -jorkki- »

Mika.T kirjoitti:.. ja hiljaisempaa käyntiääntä :shock: .
Ettei ois suutinvaivaa? Mulla on tuollainen -07 270tkm ajettu ja siinä oli tosi karkea käynti varsinkin kylmänä ennen suuttimien vaihtoa. Nyt käy mun mielestä neloskoneeksi kohtuu nätisti. Mikähän näissä on erona kun on hieman eri tehot?

Oman ajattelin ohjelmoituttaa, mutta sitten löytyikin Toyota Motorsport diesel performance kit hanskalokeron takaa. :(
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kuva

Tuossa pätkä jossa kuuluu tuo turbon vollotus.
Ekaksi kaasuttelu vapaalla ja sitten vaihde päällä jarrua vasten että ahtopaine nousee.
Kuuluupa siinä samalla tuo käyntiäänikin, joka ei minusta johdu suuttimista vaan ihan ominaisääni tälle koneelle.
Avatar
Castillo
Viestit: 764
Liittynyt: 01.11.2006 13:47
Paikkakunta: Tavastkyro

Viesti Kirjoittaja Castillo »

Minä olin ihan ajatellut että LC100 ilmestys sun topiciin jossaivaihees tuon 80:n jälkee. Vielä toki ehtii virheen korjata :wink:
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Semmonen ois makia peli kyllä.
Pikkusen niitä kyttäsinki mutta ovat ikänsä ja ajomäärien puolesta ihan järjettömän kalliita.

Ei ne kyllä nämä 120tkään halpoja ole mutta vähän ajattelin löpön kulutustakin. Ja se taas on osottaunut samaksi kuin ex hdj80ssä. :idiot:
Sen puolesta ois sama ollu laittaa semmonen hdj100:kin
Avatar
Castillo
Viestit: 764
Liittynyt: 01.11.2006 13:47
Paikkakunta: Tavastkyro

Viesti Kirjoittaja Castillo »

Lähipiirissä muutamiakin noita 120 cruisereita on ja tuntuis että uudempi päivitys (2005?) cruiseria 5 pykäläisellä automaatilla on taloudellisempi ku alkupään manuaali sekä 4 portainen automaatti. Niillä ajellukki muutaman pitkän reissun. Kympillä alkavan ne tuntuu ottavan satkulla herkästi. Ja ylikin jos nopeutta nostaa vähänkin.

Mutta semmonen LC100 kyllä saattas kelvata itellekki
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Oma LC vei siinä kympin paikkeilla, talvella pätkäajossa meni joskus 11-12 .
Muutaman kerran mittasin reissuissa tankista todellista 8,5..8,7.Renkaat vaikuttaa jonkin verran, katukäyttöön soveltuvat vie ainakin litran vähemmän kuin mutakumit.

Ei tuo paha ole tämän kokoiselle, jatkuva nelivetoiselle automaatille.

Manuaali 2,5 Jeep cherokee joka kytkettävällä nelivedolla vei ainakin saman..

Ei tuo 14 mallinen Hiluxi yhtään vähemmällä kulje kuin kdj 120, varmaan se dpfi tms.vaikuttaa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Toyota taitaa kuitenkin koneeltaan kestää kilometrejä kun katsoo nettiauton tarjontaa.

Työkaveri osti Mitsun Pajero Sportin... Alle 200tkm ajettu ja taitaa olla taas vaihteeksi kansiremontti tulossa??? onkohan toinen vai kolmas noille kilometreille.

Näille meidän teille maasturi alkaa olla kohta ainoa oikea.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

kilander kirjoitti:Oma LC vei siinä kympin paikkeilla, talvella pätkäajossa meni joskus 11-12 .
Muutaman kerran mittasin reissuissa tankista todellista 8,5..8,7.Renkaat vaikuttaa jonkin verran, katukäyttöön soveltuvat vie ainakin litran vähemmän kuin mutakumit.
Castillo kirjoitti:Lähipiirissä muutamiakin noita 120 cruisereita on ja tuntuis että uudempi päivitys (2005?) cruiseria 5 pykäläisellä automaatilla on taloudellisempi ku alkupään manuaali sekä 4 portainen automaatti. Niillä ajellukki muutaman pitkän reissun. Kympillä alkavan ne tuntuu ottavan satkulla herkästi. Ja ylikin jos nopeutta nostaa vähänkin.
Näiden perusteella taitaa tuo kulutus olla tässäkin ihan linjassaan.
Tosiaan kun vauhti ei juuri tunnu niin tulee ajettuakin se 110-115 lasissa kokoajan. :shock:
Kattotelineet vaan humisee tuossa vauhissa jo melkoisesti. Joutas ottaa pois mutta ULLATUUUUS... Noiden telineiden avain hukassa.

Laitoinkin etummaisen telineen alle tuon vanhasta lc:stä jääneen ledipanelin kun sopi niin mukavasti katon ja telineen väliin.

80-85 gps:ssä tuntuu kyllä ihan köröttelyltä :roll:

Öljynpainemittaria mietin kun näissä koneissa on ollut sitä öljypumpun imusihdin tukkeutumista.
Mittari kertois het kun alkaa paineet vajota. Merkkivalon anturi näytti sytyttävän valon vasta 0.1-0.25 paineessa joka on kyllä myöhäistä jos ajossa paineet vajoaa.
Hyvää paikkaa tuolle mittarille vaan ei ole, eikä viittis rei'ittää mitään paneleitakaan.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Tuo aiemmin ihmettelyn alla ollut turbon ulina loppu kun vaihdoin koneen kylkeen uuden turbon.

Pakopuoli on pahemmin väljä ja pakosiipi pääsi vastaamaan pesään.

Aivan kuin eri auto kun ei sitä volinaa kuulu kokoaikaa kun turbo nostaa ahtopainetta.
Alavääntö vaan katos :x
Ilmeisesti vnt siivet ei mene niin kiinni kuin alkuperäsessä. Vaatii siksi enempi kierroksia koneseen että herää.

Edellisessä postauksessa harmittelin kattotelineiden huminaa. Noh... sekin loppu kun nakkasin telineet ja samalla sen ledipanelin tallin nurkkaan. :lol:
Lisävaloina nykyään c-bright slim arrow tms ledit.
Mukavan leveä kuvio mutta ei kanna mitenkään erikoisen kauas.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Castillo kirjoitti:Minä olin ihan ajatellut että LC100 ilmestys sun topiciin jossaivaihees tuon 80:n jälkee. Vielä toki ehtii virheen korjata :wink:
Mika.T kirjoitti:...mutta vähän ajattelin löpön kulutustakin. Ja se taas on osottaunut samaksi kuin ex hdj80ssä. :idiot:
Sen puolesta ois sama ollu laittaa semmonen hdj100:kin

:whistle:


Kuva
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

No sehän vaihtui nopiaan.
Mielenkiinnolla oottelen kokemuksia.
Meilläpäin tuommoisten kilvissä on tuommoista fonttia: фп808я197
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Nämä on välillä vähän äkäsiä liikkeitä näitten pirssien kans :shock:

Viitaten tuohon aiemmin kirjotteluun löpön kulutuksesta... Aamusella ~450km eteläänpäin j120 3.0d4d:llä ~9.9l/100km
Sama matka takas j100 4.2 24v td:llä ~9.5l/100km
Ja aikalailla sama vauhti/matka-aika molempiin suuntiin. Ei toki täysin vertailukelposta faktaa mutta vähemmän tuntus syövän...

Ja onhan tuo ison kuutosen tasaisen matala ääni mukavaa kuunneltavaa tuon neloskolisijan jälkeen. :lol:
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

UUjee...tuoseon auto, jolla on kovempi maine kuin Bruce Leellä.

Tuntuu hinnatkin olevan sen mukaisia :shock: Mielenkiinnolla odotetaan miten kestää. Vaan onko liiankin tylsä peli :happy:

Joskus tuli tollaista kokeiltua, missä oli 400tkm mittarissa ja tuntu ihan uudelta. Laiska se tosin oli kuin lammas :D
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
Castillo
Viestit: 764
Liittynyt: 01.11.2006 13:47
Paikkakunta: Tavastkyro

Viesti Kirjoittaja Castillo »

:D no nyt tässä voi taas nukkua yönsä rauhassa. Tuo on juuri oikea pirssi sen 80 jatkoksi... ennen LC200:sta. Nuien kans mulla on vähä samaa vaivaa suhtautumisessa ku volvojen. Nimittäi niien valmistus loppu 1998 ku viimene takavetovolvo valmistu.
Lantaruiskut on kutosdieseleitä minimissään :wink:
LR Defender 110 STW -06
LR Series 3 109" STW -79
Mercedes E220T CDI -08
Mercedes E290 tdt -97 "new" lintta
ex vw passat tdi -03
ex MB E200d -94
ex MB E300tdt -98
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Saturaisella alkaa olla 1000km takana.
Mukava kampe. Älyttömän ison oloinen versus edellinen j120 joka oli aika kätevän kokoinen pyöritellä menemään.
Kulutus siinä kympin molemmin puolin, 9.7-10,2/100km

Tänä aamuna oli -17c ja komentosilta lämpenee kyllä mukavan nopeasti.
eeperi kerkesi olla 10min päällä ennenku pyöräytin myllyn tulille, samaten "power heater" nappi päälle ja hetkeksi sisälle oottelemaan. ~5min tuulilasi oli jo sulanut ja lämpömittari lähtenyt nousemaan :shock:

Erikoisin ominaisuus on varsin hidas ohjaus :shock: Jotenkin tottunut että yleensä auto kääntyy n. varttikierroksen ratin kääntämisellä melkein risteyksestä kuin risteyksestä.
Tätä saa veivata huomattavasti enempi.

Normaalissa ajonopeudessa sisälle mukavan hiljainen, Paikaltaan lähtiessä /kiihdyttäessä moottorin murina kuuluu sisään mutta ei tuo kuorma-automainen kutosen murina kyllä haittaa.
Takaa toki kuuluu sitten vauhdissa rengaskohinaa ainakin nyt nastarenkailla, mutta jospa kevväämmällä vaimentais noita takaosaston sivukoteloita... jos tämä nyt edes on niin pitkään pihassa :lol:

Faceliftin turbiinilukollinen 5v automaatti toimii tosi siististi. Ei töksäyttele pykäliä.
Vaihteisto+voimansiirron öljyt tähän olikin vaihdettu ~10tkm sitten.

Tuossa vielä muuan kuva mitä myyjä laitto ennen kauppoja.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Pikkusen on tuo sisusta aran värinen. Kuskinpenkkiin taidan nakata sellasen irrotettavan penkin suojan.
Ratti onkin joskus vaihdettu ehjä nahkaiseen ja väriltään on harmaasta sisustasta. Noo. Eipä tuo haittaa vaikka ei aivan sävy sävyyn olekkaan.

Takapenkit saattaa saada kans lähdöt jos innostun tekemään tähänkin samanlaista retkeilyvarustusta kuin ex hdj80:ssä oli. Tässä olisi taas tilaa tehdä... j120 oli siihen liian pieni.

Pohja kaipaa joskus huomiota pintaruosteiden osalta. Ens kesän hommia, jos pesisi sen kunnolla höyrypesurilla ja kattelis sitten mitä jää jälelle. :lol:

Moottoriöljyt vaihdoinkin heti oston jälkeen kun edellisestä vaihdosta oli mennyt ~17000km :evil:
AHC-alustan öljyt tilasin, ne pitää vaihtaa myös ensitilassa kun ei ole mitään tietoa niiden vaihdosta.

Niinjja lohkolämmitin pitänee laittaa niin saa työmaalla porottaa kattilaa sillä lämpimäksi.
Nyt kun ei ole muuta lämmitintä kuin tuo löpölämmitin niin toivottavasti se toimii. Onneksi se ei ole kuin pari vuotta vanha. Laitettu 2015, samalla kun pirssi on tuotu Suomeen.
Avatar
Pappi
<b>Moderaattori</b>
Viestit: 10554
Liittynyt: 30.9.2005 17:14

Viesti Kirjoittaja Pappi »

Ei tuo vaalee väri ole niin arka kuin moni olettaa. Valoisampi sisältä ja ainakin minusta helpompi pitää puhtaana kuin tumma sisusta.

Komia auto. Onnee valinnalle. Mitkä on muuten perävaunun massat mitä tuolla saa kiskoa.
Skodillac: Kuva Origami: Kuva
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

3500kg jarrullista.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Hulppea laitos.

Konepellin merkki toisaalta lämmittää mersumiehen munaskuita, toisaalta näyttää hassulta tuommoinen tähtäin. :D

Onko siinä joku hydraulinen alusta vai kui? Säätyy ylös alas? Muuta?

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Jep.
Vähän kuin mersun airmatic mutta hydraulinen. Kolme korkeustasoa ja neljä jäykkyystasoa.

Korkeusmuutos taisi olla 10cm matalimman ja korkeimman välillä.

En ole perehtynyt tuohon niin paljoa mutta muistaakseni vasta uudemmissa malleissa tulee se toiminto joka esim mutkissa/jarrutuksissa kompensoi auton kallistumista. (samalla tavalla kuin mersun ABC-alusta)
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Pomolla on VW Touareg, näyttää pikkuautolta kun vertaa tämän tojotan kuviin :shock: :lol:
Aika mukavasti volkkari liikahtaa 313hv/750Nm dieselillä. Siinäkin näkyi olevan vetomassat 3500, varmaan suunnilleen saman verran kuin verot vuodessa :twisted:
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Iso mörköhän tuo on
Verot menee onneksi päästötason mukaan. :roll:

Oma massa: 2585 kg
Kokonaismassa: 3260 kg
Leveys: 1940 cm
Korkeus: 1850 cm
Pituus: 4910 cm

Pikkusen ässämersua lyhyempi kuitenkin.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Meinasitko isompia rattaita alle?
Tuommoisessa isolohkossa varmaan ei isommin vaikuta kulkuun/kulutukseen jotkut 35".
Alitehoisessa LN 110 hiluksissa aikoinaan varmaan pari litraa.. Ja kiihtyvyyskin kärsi vaikka ahtimen laittoi :)
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”