Pätevä yritys Mersun nelipyöräsuuntaukseen Pirkanmaalla

Vastaa Viestiin
jyriniemela
Viestit: 320
Liittynyt: 29.12.2011 10:24
Paikkakunta: Vesilahti

Pätevä yritys Mersun nelipyöräsuuntaukseen Pirkanmaalla

Viesti Kirjoittaja jyriniemela »

Mikäs yritys Tampereen seudulta osaa suunnata 211 koppasen pyöränkulmat oikein? Vänttisellä ei ollut aikoja ennen Juhannusta, joten pitää löytää joku muu Mersun osaava. Yhdessä virmassa käyty jo parikin kertaan ja nyt pitää löytää sellanen joka saa sen menemään suoraan.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Aikaa varatessasi kysy montako säätöpulttia tuollaiseen yleensä pitää laittaa kun puoltaa oikealle. Jos vastaus on "täh" soita seuraavaan paikkaan.
oulaistenliikenne.fi
Henkka_ua
Viestit: 59
Liittynyt: 15.6.2015 12:25
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Henkka_ua »

Oulussa eräs paikka säätäny nyt kaks kertaa mulle ja sitä rattia ne ei saa suoraan. Ratti vinossa oikealle päin. Miten se dealer onnistuu siellä Ylivieskassa ja mihin hintaan?
Löytyy star c3
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Henkka_ua kirjoitti:Oulussa eräs paikka säätäny nyt kaks kertaa mulle ja sitä rattia ne ei saa suoraan. Ratti vinossa oikealle päin. Miten se dealer onnistuu siellä Ylivieskassa ja mihin hintaan?
No, on se kumma että ei osata rattia saada suoraan...

Se nyt on hyvin helppoa sen jälkeen kun on saatu auraus kohdalleen. Periaatehan on niinkin monimutkainen että se mikä toiselta puolelta otetaan pois laitetaan toiselle puolelle...

Eipä silti. Itsekin kerran piti säätää auraus kun parissa paikassa ei onnistunut (tynninharjun autohuolto sai auton sellaisiin säätöihin ettei talvikelillä pystynyt yli 80 ajamaan ja piti itse säätää aurausta pienemmäksi. Toinen oli autopelti nyströn Karkkilassa joka ei saanut rattia suoraan. Säädin itse - väittivät että jossain väljää ja siksi ei saa suoraan. Mutteivat löytäneet sitä väljää eikä eri katsuritkaan).
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kuten AK47 yllä kertoo, ellei suuntauksessa syystä tai toisesta tule ohjaus suraan käännellään molemmin puolin kunnes on OK.
Nelipyöräsuuntaus minun työpaikalla 55€ + säätötyö.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

dealer kirjoitti:Kuten AK47 yllä kertoo, ellei suuntauksessa syystä tai toisesta tule ohjaus suraan käännellään molemmin puolin kunnes on OK.
Nelipyöräsuuntaus minun työpaikalla 55€ + säätötyö.
Halpaa kun saippua vaikka dealerillekin asti ajelisi :D Jos vertaa esim premium rengassarjaan jonka saa todistetusti ajettua pilalle 5tkm ja allekin jos ei oo kulmat kohillaan..
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Henkka_ua
Viestit: 59
Liittynyt: 15.6.2015 12:25
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Henkka_ua »

Tiiättekö ku ei jaksa tapella enää kyseisen puljun kans. Ei se nyt prkl. Mitään raketti tiedettä ole.
Vasta laitoin vielä pirellit alle niin haluttas saada kulmat kohdilleen ja se ratti :D
Tämä episodi vain sen takia ku vaihdoin raidetangonpään ja siitä vein suuntaukseen.. nii ei onnistu näkyy kaikilla säätö hommat.
Kunhan töiltäni kerkeän ni ajan vaikka sinne ylivieskaan kuhan tulee kuntoon ja kerralla.
Löytyy star c3
fast7
Viestit: 3
Liittynyt: 07.8.2017 10:21

Osaava nelipyöräsuuntaus Tampereella

Viesti Kirjoittaja fast7 »

Takuuvarmaa nelipyöräsuuntausta löytyy OK Center Oy:stä . Osoite Sammonvaltatie 70 .
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”