simoksin om606 väykkynen

Vastaa Viestiin
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

simoksin om606 väykkynen

Viesti Kirjoittaja simoks »

Tulipa ostettua tommonen rönttä, kilsoja 503tkm ja ulkokuori tuttua väyrystä :roll:

Kuva

Etulokarit väärän sävyset ja ruostetta siellä täällä :)

Tekniikka pelaa kyllä hienosti ja pitihän se madaltaa heti pilalle ja laittaa hirviövanteet alle.

Kuva

Kuva

Kuva
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

HV sopii ku nakutettu!
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Rumat vanteet :no: mutta kyllähän tuolla kelpaa ajella :D
Turbolla ?
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Mukava tosiaan ajella, vakkari ja automaatti on meikälle ihan luksusta tuon manuaalin jälkeen. Turbolla on juu eli mukavasti vääntää kone pintakaasullakin :) Etulasit pitäis vaihtaa ainakin on niin sumeeksi päässyt. Ortopedipenkki kuskilla tosin itsellä sille ei juuri ole käyttöä..Penkinlämmittimet uupuu eli lieköhän joku saksantuonti joskus :roll:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

https://www.youtube.com/watch?v=52FWwYvR-S8

Käyntiääni on ruma mutta tavallaan kaunis :D

Juuri vaihdoin öljyt ja suodattimen + PA-suodattimen ja sen pienen esisuodattimen. Takajarrut on loppu, menee keskiviikkona työn alle levyt ja palat.
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kannattaa tarkistaa jarrukilpien kunto jos mahdollista ennen isompaa remontin aloittamista, alkaa näissä olla pehmeitä ellei ole jo vaihdettu kertaalleen.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

dealer kirjoitti:Kannattaa tarkistaa jarrukilpien kunto jos mahdollista ennen isompaa remontin aloittamista, alkaa näissä olla pehmeitä ellei ole jo vaihdettu kertaalleen.
Totta turiset.. pitänee vaihtaa ne samalla :!:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Jeh takaa levyt ja palat vaihettu, kilvet oli vielä ok.

Mitäs kaikenmoista tyyppivikaa näissä om606:ssa on? vai onko mitään? Hyvältä peliltä tuntuu kyllä etten oo löytäny mitään sanottavaa vielä muutaku ulkokuoresta.
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ei ihmeitä; ruiskutuspumpun päältä vuotaa tiivisteet --> käynnistysvaikeuksia. Sama muovivista polttoaineputkista tai sähköisestä sammuttimesta. Kaikista korjattu jo, moneenkin kertaan :happy:
Venttiilit kuluu kanteen niin syvälle ettei nostimen varat riitä ---> kylmäkäynnistyksen jälkeen käy vajaalla "lopottaen" jonkin aikaa.
Metallinen ahtoputki irtoaa imusarjan alta koska ainoan kiinnitysruuvin korvakko murtuu poikki. Huomaa kyllä kun sattuu :lol:
oulaistenliikenne.fi
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

dealer kirjoitti:Ei ihmeitä; ruiskutuspumpun päältä vuotaa tiivisteet --> käynnistysvaikeuksia. Sama muovivista polttoaineputkista tai sähköisestä sammuttimesta. Kaikista korjattu jo, moneenkin kertaan :happy:
Venttiilit kuluu kanteen niin syvälle ettei nostimen varat riitä ---> kylmäkäynnistyksen jälkeen käy vajaalla "lopottaen" jonkin aikaa.
Metallinen ahtoputki irtoaa imusarjan alta koska ainoan kiinnitysruuvin korvakko murtuu poikki. Huomaa kyllä kun sattuu :lol:
Jaaha no katsellaan tovi kun moisia osuu korvaan/silmään :roll:
Kiitos Infosta.
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

SRS valo alkoi vilkuttelemaan sillontällön :? Vissiin liittyy penkin alla oleviin johtoihin jos ei jatkuvasti pala? Ainakaan vielä.
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
simoks
Retro-HVM
Viestit: 791
Liittynyt: 30.10.2010 17:56
Paikkakunta: Toijala

Viesti Kirjoittaja simoks »

Hmm.. valo ei pala jos joku istuu apukuskin penkillä.. lienee vissiin tuo airbag anturi rikki? Onko se sielä penkin alla vai missä :roll:
W210 E320cdi -02

Entiset:
W210 200cdi -99
W126 300SEL -88
W210 300TD -99
W140 350TD -94
Avatar
Wiqqo
Viestit: 609
Liittynyt: 27.8.2013 1:16
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Wiqqo »

Penkin sisällä tais olla...
S203 200Cdi -02
E30 316i -89
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”