Pumpun ajoitus

Vastaa Viestiin
nhpower
Viestit: 7
Liittynyt: 19.4.2016 16:57

Pumpun ajoitus

Viesti Kirjoittaja nhpower »

Mikä vois olla kun tippaennakolla ajottaessa aina tulee eri lukema siihen kampuran pyörälle?
Avatar
pekkovee
pelle peloton
Viestit: 1750
Liittynyt: 26.5.2006 0:10
Paikkakunta: Mäntsälä

Viesti Kirjoittaja pekkovee »

Mistäs se tippa tulee ?
Levannon We(l)ho

------------------

Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
nhpower
Viestit: 7
Liittynyt: 19.4.2016 16:57

Viesti Kirjoittaja nhpower »

Pumpun ykköspytyn nipasta
Avatar
pp d
Dieselspesialisti
Viestit: 2340
Liittynyt: 25.11.2005 16:10
Paikkakunta: Ylivieska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pp d »

Olekkos laittanu käsipumpun siihen että saat painetta?
Paineventtiili poissa?

Sanosin kuitenki että somempi laittaa ajotus sen lukitustapin kans.
No Merc at the moment
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29070
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

pp d kirjoitti:Sanosin kuitenki että somempi laittaa ajotus sen lukitustapin kans
Näin :idea: Olen ihmetellyt miksi näitä ajoitetaan tippaennakolla kun tapilla on niin helppo kuin olla ja voi. Tietysti jos pumpusta on hajotettu ajoituskohta tai muuta niin voi olla pakko värkätä tipan kanssa.
oulaistenliikenne.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”