Moi ja hei kaikille.
Uusi näillä foorumeilla vielä ja luettavaa riittää.
Ostin vastikään itselleni sprintterin 308D ja nyt huomasin moottorista sivuäänen joka ei vaikuta kauhean hyvältä omaan korvaani.
Ääni tulee moottorista kun hieman tyhjäkäynnistä kierroksia lähetään korottamaan
Koitin tallentaa äänestä youtubeen pätkän; https://youtu.be/B4Tm7e7FtL4/
Mitäs asiantuntijat ovat mieltä? usklataako ajella / mikä on tullut tiensä päähän
Atehin sprintteri 2.3 vapari 4 matic
Atehin sprintteri 2.3 vapari 4 matic
Viimeksi muokannut Ateh, 24.7.2016 22:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hei kaikille,
En ole vielä saanut aikaiseksi vaihtaa tuota iskaria hihnankiristimestä
Mutta nyt on alkanut hihnakin vinkumaan tyhjäkäynnillä välillä, varsinkin kylmällä koneella aina.
Kysymykseni kuuluu että mitä kaikkea pitää purkaa että pääsee käsiks hihnan kiristimeen? kuva alla että ahdasta on ja kuvasta näkee myös että rulla ei ole linjassaan hihnan kanssa.
Mitäs roippeita pitäisi ostaa?
http://www.huutokuva.net/kuva/Sfon.jpg
En ole vielä saanut aikaiseksi vaihtaa tuota iskaria hihnankiristimestä
Mutta nyt on alkanut hihnakin vinkumaan tyhjäkäynnillä välillä, varsinkin kylmällä koneella aina.
Kysymykseni kuuluu että mitä kaikkea pitää purkaa että pääsee käsiks hihnan kiristimeen? kuva alla että ahdasta on ja kuvasta näkee myös että rulla ei ole linjassaan hihnan kanssa.
Mitäs roippeita pitäisi ostaa?
http://www.huutokuva.net/kuva/Sfon.jpg
Dodii immeiset hihnankiristimen iskari vaihdettu
Nyt huomasin että ensimmäisen suuttimen joukossa on mustaa nestettä, niinkuin yllä oli mainittu, olisiko tiivistevuoto? millaiset tiivisteet kuuluu hankkia?
http://www.huutokuva.net/kuva/Souc.jpg Avaimen kärjessä huonolla laadulla näytettä, pohjalla 3-4mm mustaa
Ei haissut miltään ja koostumus öljymäinen
Onkos kukaan kääntänyt 308 sprintteriin syöttöjä lisää?
Onko kuinka kova homma? aika paljon joutuu purkamaan että pääsee pumpun perälle käsiksi ainakin omasta mielestä.
Onko helpompi säätää alhaalta vai ylhäältä?
Turbohan tuohon olisi helppo laittaa kiinni ja tilaakin on mutta ei ole ilmeisesti mahdollista ( vm 1996 )
Kuvassa kysymys
http://www.huutokuva.net/kuva/SouR.jpg
Huomasin myös että olisi öljyvuotoa nuolen osoittaman putken päässä (josta haarautuu kahteen) ja sieltä valuttaa startin päälle mutta ei niin paljoa että maahan jäisi lammikkoa tai sitten vuotaa vain ajon aikana
Kyseessä siis neljä vaihteinen automaatti mitenkä saisi säädettyä vaihtoa 1->2 nätimmäksi? tällä hetkellä rykäisee kovasti ja välillä jopa syttyy luistoneston valo palamaan kun lyö tyhjää
Loput vaihteet menee huomattavasti rauhallisemmin päälle
Nyt huomasin että ensimmäisen suuttimen joukossa on mustaa nestettä, niinkuin yllä oli mainittu, olisiko tiivistevuoto? millaiset tiivisteet kuuluu hankkia?
http://www.huutokuva.net/kuva/Souc.jpg Avaimen kärjessä huonolla laadulla näytettä, pohjalla 3-4mm mustaa
Ei haissut miltään ja koostumus öljymäinen
Onkos kukaan kääntänyt 308 sprintteriin syöttöjä lisää?
Onko kuinka kova homma? aika paljon joutuu purkamaan että pääsee pumpun perälle käsiksi ainakin omasta mielestä.
Onko helpompi säätää alhaalta vai ylhäältä?
Turbohan tuohon olisi helppo laittaa kiinni ja tilaakin on mutta ei ole ilmeisesti mahdollista ( vm 1996 )
Kuvassa kysymys
http://www.huutokuva.net/kuva/SouR.jpg
Huomasin myös että olisi öljyvuotoa nuolen osoittaman putken päässä (josta haarautuu kahteen) ja sieltä valuttaa startin päälle mutta ei niin paljoa että maahan jäisi lammikkoa tai sitten vuotaa vain ajon aikana
Kyseessä siis neljä vaihteinen automaatti mitenkä saisi säädettyä vaihtoa 1->2 nätimmäksi? tällä hetkellä rykäisee kovasti ja välillä jopa syttyy luistoneston valo palamaan kun lyö tyhjää
Loput vaihteet menee huomattavasti rauhallisemmin päälle