SEOSTEN SÄÄTÖ
SEOSTEN SÄÄTÖ
Eli voiko ke-ruiskusta säätää ajoalueen seoksia ? Rupee ideat loppumaa ei lambdaa...vähäkin painaa kaasu afr 12 ja alle 17 tyhjäkäynnilä..yli neljätoista ei millään ajossa...kasupohjassa 10 lukkkaa..
-
- Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
- Viestit: 6067
- Liittynyt: 07.3.2007 17:55
SEOSTEN SÄÄTÖ
Eli olen asentanut laajakaista mittarin 560 sellin.eli nämä arvot on laajakaista arvoja.Eli pieneläkin kaasun painalluksella mootori menee todella rikkaalle ja ajoalueella menee rikkaalla.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Kiihydytysrikastushan järjestelmässä, ainakin osittain, pohjautuukin ilmamääräläpän nopeaan liikkeeseen ja massan hitauteen, läppä käy äkkiä potkaistessa syvemmällä kuin tasakaasuvedolla.
Suuttimien toiminta 30v. vanhoissa vehkeissä voi olla epätarkkaa, jos kohta muunkin mekaanis-sähkö-hydraulisen järjestelmän. Kuluvia osia ja happanevaa elektroniikkaa.
Ilmamääräläpän ympärillä ja sen alaisessa kanavassa mitat ja muoto vaikuttavat mekaaniseen perusmäärän säätöön. Ovathan osat oikeat ja viilaamattomat? Näitä on aikonaan viilattu ja vaiheltu viritysmielessä Volkkareista lähtien.
Lykkyä tykö vianhakuun, jos varsinainen sellainen siellä on. Rakenna mieluummin lisää ja asenna aftermarket moottorinohjaus sähköisillä suuttimilla, ellet museoautoa väsää.
Katso myös että mekaanisen perussääädön lisäksi myös sähköinen hienosäätö toimii ja osallistuu toimintaan. Ruiskuhan pelaa karkeilla arvoilla myös ilman lämpötila jne. -korjauksia, esim ohjainlaitetta ruokkivan ylijännitereleen kiukutellessa. Kokeile sähköittä muuttuuko AFR.
Rele on usein kuin uusi kunhan tinaa kortin uudelleen tai uusii palaneen sulakkeen.
Jaa niin. Siinä kun on semmonen pullapitkon näkönen imusarjaysteemi, jollain kumitorvilla kiinni. Huohotusöljyhuurut tiivistyy ja valuu pullapitkon takapäähän, josta imeytyyvät niihin takapään kumitorveloihin, jokka sitten turpoo ja vuotaa. Imuvuoto aiheuttaa kaikkea jännää. Bräkleeniä sinnepäin ja kahtoo mittareita. Imuvuoto harvoin silti rikastaa, mutta huomionarvoinen kohta kyseisessä moottorissa.
Suuttimien toiminta 30v. vanhoissa vehkeissä voi olla epätarkkaa, jos kohta muunkin mekaanis-sähkö-hydraulisen järjestelmän. Kuluvia osia ja happanevaa elektroniikkaa.
Ilmamääräläpän ympärillä ja sen alaisessa kanavassa mitat ja muoto vaikuttavat mekaaniseen perusmäärän säätöön. Ovathan osat oikeat ja viilaamattomat? Näitä on aikonaan viilattu ja vaiheltu viritysmielessä Volkkareista lähtien.
Lykkyä tykö vianhakuun, jos varsinainen sellainen siellä on. Rakenna mieluummin lisää ja asenna aftermarket moottorinohjaus sähköisillä suuttimilla, ellet museoautoa väsää.
Katso myös että mekaanisen perussääädön lisäksi myös sähköinen hienosäätö toimii ja osallistuu toimintaan. Ruiskuhan pelaa karkeilla arvoilla myös ilman lämpötila jne. -korjauksia, esim ohjainlaitetta ruokkivan ylijännitereleen kiukutellessa. Kokeile sähköittä muuttuuko AFR.
Rele on usein kuin uusi kunhan tinaa kortin uudelleen tai uusii palaneen sulakkeen.
Jaa niin. Siinä kun on semmonen pullapitkon näkönen imusarjaysteemi, jollain kumitorvilla kiinni. Huohotusöljyhuurut tiivistyy ja valuu pullapitkon takapäähän, josta imeytyyvät niihin takapään kumitorveloihin, jokka sitten turpoo ja vuotaa. Imuvuoto aiheuttaa kaikkea jännää. Bräkleeniä sinnepäin ja kahtoo mittareita. Imuvuoto harvoin silti rikastaa, mutta huomionarvoinen kohta kyseisessä moottorissa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
tarkista "warm up regulator." varsinkin kyseisen osan alipaine liitäntä jos siinä sellainen on
http://www.benzworld.org/forums/r-c107- ... rview.html
http://www.benzworld.org/forums/r-c107- ... rview.html
SEOSTEN SÄÄTÖ
Eli onko se uudemmassa ruiskussa eha.
Viimeksi muokannut rasvakäsi, 30.10.2015 22:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: SEOSTEN SÄÄTÖ
on se musta motikkärasvakäsi kirjoitti:Eli onko se uudemmassa ruiskussa eha.
säädettyäkin sitä saa säätö on aika herkkä