Mikäs ulkoinen ero löytyy 180 ja 200 käytetystä M45:sta ja 230 käytetystä M65:sta..? Mikä on tuon 230:n ahtimen varaosanumero? Vai onko näissä kaikissa sama ahdin, kun tuntuu nyt, että kaikkia ahtimia myydään kaikkiin...?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Siinä käsityksessä itsekkin ollu, mut ku näyttääpi ebayssä myyvän M45 ja M65 kaikkiin malleihin nii otappa nyt sit selvää... Ulkoisesti niissä ei taida olla muuta eroo ku M65 kompurakotelo vähän paksumpi... Se varaosanumero kyl kiinnostaa ja varsinkin sitten tulleet korvausnumerot...
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
Jossain vaiheessa tuo C180 tulee siihen ikään ja hintaan ettei maksa paljon yrittää tehdä sille jotakin mitä ei suositella. Olisiko parempi vaihtaa remmiahdin isompaan, vai riittäisikö pienemmän hihnapyörän vaihto? Puristukset lienevät C200:ssa ja C230:ssa matalammat vastaten korkeampaa ahtopainetta? Jos vaihdan ahtimen/hihnapyrän, niin olisiko saatavilla ECU-ohjelmaa/virityspajaa, joka modaisi sytytyskartan vastaamaan muuttuneita paineita? Tiedän kyllä ettei lopputulos olisi kovin ihmeellinen ilman palotilan muutosta, mutta kunhan ajattelen.