Mikan W220 S mertseedes.

Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Mikan W220 S mertseedes.

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Pitipä alottaa tämmönenkin juttu.
Tuli tuossa viimevuojen joulukuussa hommattua tuomonen 220 koppanen ässä ja on tullu spämmättyä kaikenlaista juttua tästä tuonne RAM:n ässä topiksiin.

Mutta jos keräilis jatkossa juttuja tähän "oman" otsikon alle.

Tästä tulee varmaan enemmänkin sellanen sähköinen huoltokirja. Mitää projektia ei ole tarkotus tästä tehdä mutta ei tuon kanssa aika tunnu tulevan pitkäksi. :lol:
Tekniikkana W211:stä tuttua OM648+722.6 eli perus 320cdi.

Työmatkaa tällä tulee pöristeltyä ~80km/päivä. Kulutus oli positiivinen yllätys. Työmatkalla kulutus on asettunut ~6.3-6.6/100km lukemiin. :shock:

Spämmätään sitten pari kuvaa pirssistä.

Kuva
Kuva
Kuva

vähän onnettomia kuvia kännykällä.
Kerkesi hämärtyä ja muutenkin tuomonen vesisade keli.

Alustan kanssa tässä sai painia pakkasilla ihan vitutukseen saakka. Etupää jäätyi pariinkin kertaan, eikä pidä ilmoja sisällä kovemmalla pakkasella ja nimismiehen kiharaa keula ei myöskään kestä.
Etutolpat pitää vaihtaa ennen enstalvea. Näin lämpimällä kelillä ei mitään ongelmaa.
Takatolppa meni uusiksi tuossa pääsiäisen jälkeen kun alko vuotamaan niin pahasti.
No rehellinen reikä sieltä sieltä löytykin.

Kuva

Merssufoorumilta onneksi löyty tolpat kohtuurahaan.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Heitin tuossa ~1600km työreissun ja keskikulutus reippaalla vauhdilla säästelemättä tasan 6.0l/100km.
Ei ollenkaan paha.

Parina aamuna hämmästystä on herättänyt se että auton perä on yön aikana noussut ainakin 5cm normaali tasoa korkeammalle. :shock:
Tipahtaa het alas kun kaukosäädöllä avaa ovet.
Kummallisia on airmaticin temput. :happy:

Sivuhuomiona... Distronicin jarrutustoiminto pitäs saaha pois...
Avatar
Mulqvist
Viestit: 1731
Liittynyt: 01.10.2005 14:16
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Mulqvist »

Aika kohtuullisella menee, mulla suunnilleen litra enempi kohtuu rauhassa ajellen.
Koko, kone ja paino aika lähelle samaa.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

Mika.T kirjoitti: Sivuhuomiona... Distronicin jarrutustoiminto pitäs saaha pois...
Juu sitä kaipailin itsekkin aluksi….varsinkin motarilla, kun tämä suomalainen ohituskulttuuri on kuitenkin vakiintunut siihen että ohittaja ensin melkein vie takapuskurisi kaistaa vaihtaessa ja välittömästi saakin sitten alata murehtimaan ottaako kaistalle palaava palan etupuskuristasi…vaikka tilaa olisi kilometrikaupalla venyttää kaistalle paluuta :shout: ja tässäkohtaahan se distronic jo heittääkin paniikkijarrutuksen kehiin, ja siitä toipuminen (auton) ottaa todella pitkään, joten pakko näpätä pois päältä koko systeemi.

Nykyään tuleekin motarilla käytettyä sitä rajoitinta, niin ei tule turhia lukkojarrutuksia :?

Muuten kyllä annan melko hyvin pisteitä järjestelmän toiminnalle ja miten paljon se helpottaa ajelua, kun tuossa toimesta toiseen ajellessa (+350km/sivu) ei tarvi polkimiin koskea oikeastaan kuin risteyksissä….jos välttää motaria.

Tipauttaako sinulla tuon pois aina kun vastaavalla järjestelmällä aktiivisena oleva auto tulee vastaan? Volvot on pahimpia tuolle minun distronicille, mutta kyllä ne audit ja bemaritkin häiritsee…samoin uudemmat mersut :shock: Kysyin tuota oikein pääkallopaikalta eteläsuomestakin, että onko ihan normaalia, mutta ei tullut oikein minkäänlaista vastausta (muuta kuin kierrellen ja kaarrellen "en ole ikinä kuullutkaan" ja sitten perään että "tuo on ihan niitä ensimmäisiä versioita, että saattaa olla vähän herkkä"). Siis minulla lävähtää tauluun aina tuollaisen kohdatessa jotain järjestelmän ylikuormitus herjaa, mutta saa taas vastaantulijan kohdattua pukattua takaisin päälle…..MUTTA poliisin tutka on vähän pahempi ja sitten meneekin järjestelmä niin juntturaan että auton uudelleen käynnistäminen vasta aktivoi uudelleen (näyttökin käskee kääntyä korjaamon puoleen). ja huomaa tutkan todella kaukaa tasamaalla…..
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Uudemmista volvoista tuo ei tykkää :lol:
Hyppää tosiaan pois päältä jos tulee uudempi volvo vastaan jossa sama etäisyystutka.
Kerran on W212 mersun vastaantullessa hypännyt pois, mutta nuo volvot on herkimpiä.
Poliisin tutkia en ole vielä löytänyt. :shock:

Juuri motarilla tympäsee tuo jarruttelu. ja samaten mäkisillä teillä ajellessa kun joka alamäki mennään jarruvalot palaen. :evil:
Motarilla ajo on melkein mahdotonta tuolla distronicilla, jos ohittaa esim rekkaa niin tuo prkl kuvittelee että se rekka on samalla kaistalla ja lyö jarrut päälle.

Hiljaisemmilla teillä tuo on mukava varuste. Ei tarvi paljoa kaasuun koskea kun tästä ajelee esimerkiksi Rovaniemelle vaikka välillä on nopeusrajotuksia 50- ja 100kmh väliltä.
Hienosti menee jonossa edellä menevän auton nopeutta.
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

Mika.T kirjoitti:
Juuri motarilla tympäsee tuo jarruttelu. ja samaten mäkisillä teillä ajellessa kun joka alamäki mennään jarruvalot palaen. :evil:
8) Lohduttavaa kuulla että jollain muullakin hyppii pois päältä….tuota kun olen muutamalta tyypiltä kysynyt, niin kellään ei ole muka oireillut mitenkään :roll: Taitaa olla niitä samoja joiden omiin autoihin ei ole vielä ikinä tullut yhtäkään vikaa (vaikka kyytiin hypätessä huomaa auton olevan hätäkäytöllä, abs/esp valo palaa ja jarrupalat loppu…siitä rikkinäisen polttimonvalosta nyt puhumattakaan :lol: )

Mutta jos oikein viilataan pilkkua tuosta jarruvalosta….se ei muuten polta jarruvaloja, jos hidastaa itse omaa menoaan esim. alamäessä, vaikka jarrupoljin painuukin (tarkastin tämän, kun vaivasi että palaako jarruvalot aina joka alamäessä), mutta jos jarruttaminen johtuu jostain muusta ajoneuvosta, tai pudotat viiksestä enemmän kuin 10km/h kerralla alaspäin, niin syyttyy jarruvalot :whisper:
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kyllä olin talvella katsovani peilistä että jarruvalot syttyy jyrkemmässä alamäessä.
Taustapeilistä kun näkyy lisäjarruvalon loimotus.

Pitääpä tutkia asiaa paremmin.

Se olisikin hyvä jos ne valot ei syty normaalisti alamäkeä laskiessa. Turhaa vittuilua takanatuleville.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Tänään pesasin pirssin ekakertaa niinkö vähän paremmin, perään pyyhkäsin vahan pintaan.
Siinä hinkatessa tuli mieleen että tämähän tyhjensi talvella akkua ja virtasyöpöksi paljastui pse-pumpun väylä.
Se piti väyliä hereillä ja virrankulutus oli 2Ampeerin luokkaa jatkuvasti.

Tökkäsin sitten vahailun lomassa sen väyläkarvan kiinni ja kappas. Väylät toimii ja sammuu niinkuin kuuluukin. Eikä comandikaan jää omiaan hurisemaan vaan sammuu oikein parinminuutin kuluttua kun avaimet ottaa pois virtalukosta. :shock:

No kattellaan miten kauan pelaa.
Nakkasin konttiin parinsadan Ampeeritunnin akun jos tämä yllättää jokukerta että akku onkin tyhjä. :lol:

Siinä sain sitten uusia visioita rengastuksesta ja kokeilin aiemmin W140:ssä olleita vanteita eteen, ajatuksissa oli ettei tuollainen 10x17" et35 vanne mene mitenkään näihin uudempiin kamppeisiin.
Yllätys olikin suuri. Sehän meni sinne kuin ei mitään. 8)

Kuva
Kuva
Kuva

Taidan metästää noille gummit ja kokeilla alle.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Eikö toi vanne täytys olla joku 19" vähintään tuossa korissa.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

jos vakiokorkuisena pysyy ni 17" on enemmä ku tarpeeks. Tuning jutuissa sitten 20" on minimi.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kyllä se muuten vakiona pysyy. Tällä pitää kuitenkin ajaakkin.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kävipä pieni munkki tänäpänä.
Takarengas tussahti tuossa kilometrin päässä kotoa ja keula osotti vielä kotioppäin niin ajelin sitten kämpille.
Tyhjää rengasta vaihdellessa nakkasin alle peräkontista kaivamani ajamattoman vararenkaan.
Ihmettelin aikani kun alkuperäisten alumiinivanteiden pultit ei yllä kierteille sitten alkuunkaan. :shock:
Eikä kontista löytyny vararenkaan vanteeseen sopivia pulttejakaan.

No tuo vararenkaan alumiinivanne on sen sentin verran paksumpi kuin orkkis alumiinit. Ja nuo orkkispultit ei tietenkään yllä.
Tallista onneksi löyty pidempiä pultteja joilla sain vararenkaan paikalleen.

Tämä kun olis sattunu jossaki hevonjeerassa niin sinneppä ois jääny. :evil:
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Tuttu tunne,silloin otti vähän päähän kun Venäjällä kävi tuolleen.
Lopulta joku ohiajanut volvomies heitti 740:n vararenkaan jolla sai linkutettua Suomen puolelle.
Sen jälkeen oppinut pitämään takakontissa vararenkaaseen sopivat pultit mukana :idea:
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Hommasin sittenkin noilla orkkisvanteille uudet gummit.
Ei jaksa alkaa nyt tuunaileen mitään.
Tulipa ajomelultaan mahtavan hiljainen uusilla renkailla. Tosin ei vedä vertoja W140:lle

Huomenissa vielä pyöräkulmien säätö jos saisi tuon levottoman vaeltelun vielä aisoihin.
Tänään piti vielä hieroa alustan korkoa sopivaksi. Keula nousi ~sentin.
Avatar
ram
aktiivimeseläinen
Viestit: 2360
Liittynyt: 08.5.2011 14:49
Paikkakunta: Numminen

Viesti Kirjoittaja ram »

Laitoin valgeeseen alle kuussatasen 18" vanteet kulunehkoilla kumeilla ja saavutin niillä valtavan lisäyksen sisämeteliin ja normiajoon sopimattoman ajokäytöksen. Hienot ne kyllä on :oops:
Että tosiaankin, jos autolla ajaa pitää niin.... :roll:
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Viikolla ajoin ässällä jossa takarenkaat 295/25/20", rengasmelu kohtuudessa. Korimalli oli kylläkin uudempi.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
AK47
aktiivimeseläinen
Viestit: 5937
Liittynyt: 19.2.2007 23:05
Paikkakunta: 08/09

Viesti Kirjoittaja AK47 »

Mika.T kirjoitti:Uudemmista volvoista tuo ei tykkää :lol:
Hyppää tosiaan pois päältä jos tulee uudempi volvo vastaan jossa sama etäisyystutka.
Kerran on W212 mersun vastaantullessa hypännyt pois, mutta nuo volvot on herkimpiä.
Poliisin tutkia en ole vielä löytänyt. :shock:

Juuri motarilla tympäsee tuo jarruttelu. ja samaten mäkisillä teillä ajellessa kun joka alamäki mennään jarruvalot palaen. :evil:
Motarilla ajo on melkein mahdotonta tuolla distronicilla, jos ohittaa esim rekkaa niin tuo prkl kuvittelee että se rekka on samalla kaistalla ja lyö jarrut päälle.

Hiljaisemmilla teillä tuo on mukava varuste. Ei tarvi paljoa kaasuun koskea kun tästä ajelee esimerkiksi Rovaniemelle vaikka välillä on nopeusrajotuksia 50- ja 100kmh väliltä.
Hienosti menee jonossa edellä menevän auton nopeutta.
Minkälainenhan lienee tuo distronikki... Voisikohan sitä puukottaa niin että sen saisi tilaan jossa se puuttuu peliin voimakkaasti vasta tosi pienellä etäisyydellä.

Tuommoisenaan en ehkä sitä juurikaan kaipaile...
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Etäisyyden edellä ajavaan tuossa voi säätää itse haluamakseen, tosin sekin säätöalue on vähän turhan pieni.
Omasta mielestä tuo alamäki jarruttelu pitäs saaha pois. tai mikä olisi parasta, muuttaa tuo koko systeemi tavalliseksi vakionopeussäätimeksi ilman mitään hienouksia.
Avatar
noroljan
Viestit: 232
Liittynyt: 13.5.2013 18:00

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Ite yritin muuttaa tavalliseksi vakkariksi, toimimatonta Distroniccia. En ainakaan helpolla siinä onnistunut. Moottorin ECU valitti, ettei koodaus ole oikea ja vaihdekeppi jumittui P-asentoon :?

Moottorinohjaimeen ja ESP-ohjaimeen en sitä saanut muutettua sitten millään. Muualle kyllä. Kait sen noihinkin jotenkin saa, ite en vaan osannut.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Juhannusturneen ajot tältä iltaa. Joku satakunta kilometriä puuttuu kun sammutin auton yhessä välissä.
Ei paha vaikka varmaan lähemmäs 300km mentiin vakkarilla 110kmh.

Kuva
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Distronicci on alakanu vittuilemaan enenevissä määrin.

Aika usein herjaa että "Distronic, clean sensor" ja vakkari hyppää pois päältä eikä sitten toimi pitkäääään aikaaaaan.
No mitä v#¤ttua pittääkö ottaa maski pois keulasta että tuolle kelepaa.

Pyyhkijänmoottori alkaa kans vissiin vedellä viimeisiään kun ei osaa pysähtyä joka kerta oikeaan kohtaan, vaan sulat pomppaa sen 10cm alareunasta ylös.
Kertapyyhkäsyä ränkkäämällä saa jäämään oikeaan kohtaan alas.

ML:ssä oli sama homma joka korjaantu uudella moottoripaketilla.
Avatar
Bomber4
aktiivimeseläinen
Viestit: 2348
Liittynyt: 23.9.2007 3:08
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja Bomber4 »

Mika.T kirjoitti:Distronicci on alakanu vittuilemaan enenevissä määrin.

Aika usein herjaa että "Distronic, clean sensor" ja vakkari hyppää pois päältä eikä sitten toimi pitkäääään aikaaaaan.
No mitä v#¤ttua pittääkö ottaa maski pois keulasta että tuolle kelepaa.

Pyyhkijänmoottori alkaa kans vissiin vedellä viimeisiään kun ei osaa pysähtyä joka kerta oikeaan kohtaan, vaan sulat pomppaa sen 10cm alareunasta ylös.
Kertapyyhkäsyä ränkkäämällä saa jäämään oikeaan kohtaan alas.

ML:ssä oli sama homma joka korjaantu uudella moottoripaketilla.
Katoikko staarilla tuleeko muita koodeja samalla ? Vika ei välttis oo distronikissa,voi olla muuallakin mikä lakkais vakkarin toiminnan.
Star
Avatar
noroljan
Viestit: 232
Liittynyt: 13.5.2013 18:00

Viesti Kirjoittaja noroljan »

Mulla valittaa kokoajan, että puhdista sensori. Eli ei toimi ollenkaan. Mitään vikakoodejakaan sieltä ei tule, kun ei ole mitään vikaa, muuta kun kesto paskassa muka tutka :roll:

Kokeilin ajaa ilman maskiakin, ei auttanut.
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

:D Täällähän on tuttuja oireita ilmassa :? Tai no nuo distronicin "pese silmät" herja tulee kyllä oikeastaan vain kovimmilla sateilla ja tietysti talvella kun keula muurautuu umpeen, mutta eipä siinä auta sitten kuin bootata auto ja taas rokkaa. Kerran olen anturin pinnan pessyt kunnolla ja meleko paskamäärä olikin siinä mattapinnassa, mutta en nyt osaa sanoa oliko siitä apua mihinkään...oppinut vaan elämään tuon kanssa, niinkuin vastaantulevien volvojen ja muiden vastaavien kanssakin.

ps. Sille distronicille on muuten starissa oma kalibrointi ohjelmansa ja tämä pitäisi tehdä myös silloin kun pyöränkulmia rukkailee....se keila nimittäin elää jonkinverran sivusuunnassa ratin, tai pyörien asennon mukaan-> minulla kun jäi kerran kulmia säädettäessä ratti noin 5min oikealle, kadotti auto edellämenevän kun vähänkään ajautui etummainen vasemmalle, tai itse oikealle suoralla tiellä, mutta kun saatiin ratti takaisin suoraan pysyy tutkakin mukana vaikka edellämenevä seilaa kaistalla sivuille, ja tosiaan sillä kalibroinnilla pystyy ilmeisesti vaikuttaa muutenkin tuohon herkkyyteen!!!!

Pyyhkijät takkuaa minullakin just samoin kuin mitä Mika kuvaili...eli ensin pysähtyy meleko korkealle, kertanäpäytyksellä vähän alemmas ja kolmannella tajuaa jäädä oikeaan kohtaan. Ja sehän tunnistaa kohtansa juurikin siellä moottorin sisällä, joten pitäisi jaksaa kokeilla avata ja puhdistella (en kyllä tiedä yhtään mitä sieltä voi vastaan tulla?)
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Tuo pitääkin joskus tarkistaa kun testerin kanssa touhuaa.
Tänään kyllä toimi ihan moitteetta.

Tankillakin kävin. 1290km ja 79litraa meni tankkiin. ~6.1l/100km
Yllättävän tarkka tuo keskikulutusnäyttö. Se on vaihdelut ~5000km ajan 6.1-6.2l/100km lukemissa.
Avatar
740 GLE
Viestit: 2644
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

Eeeeei mua S-klasse yhtään kiinnosta. Muuten vaan täällä seikkailen :oops:

Mutta W212 Tempomaatti kyllä polttaa jarruvaloja alamäkeen jarrulla hidastaessaan. Jos pelkkä moottorijarrutus riittää, silloin ei tietenkään.

Mökkimatkan vaaramaisemassa tulee napsautetuksi mäen harjanteilla cruise pois päältä ja sitten rullaa sen minkä rullaa jarruja polttamatta. Mittarilukeman pudottua notkon pohjalla cruisen säätöarvoon, säätö takaisin päälle.
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Avatar
740 GLE
Viestit: 2644
Liittynyt: 18.10.2010 23:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja 740 GLE »

Mika.T kirjoitti:Kuva
Nuo valot eivät taida olla vakiot. Mitkä härvelit nuo on ja näkeekö niillä?
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Alkuperäset faceliftin bi-xenonit+ halogeeni pitkät+ sumuvalot.
Avatar
piippu
Savunpoistaja
Viestit: 1911
Liittynyt: 01.10.2005 23:35
Paikkakunta: Härmä

Viesti Kirjoittaja piippu »

Juu faceliftissä on nämä valot + facelift eroaa ulkoisestikkin sisustan lisäksi pre-facelifitstä melkoisesti....puskurit, konepelti&maski ja takaluukku ihan erilaiset 8) Tosin asiaan vihkiytymätön huomaa nuo ehkä vasta kun mallit vierekkäin.... :roll:
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......


W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Mikähän kampe on "speedtronic"

"Speedtronic visit workshop" on tullut alkukesän aikana pari kertaa näytölle mutta kaikki tuntuu toimivan aivan normaalisti.
Muistin nyt kirjotella tuosta kun tänään tuli näytölle tuo teksti.
Viimeksi muokannut Mika.T, 03.7.2015 21:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W220 / W230 / W215”