Äitienpäivälahja

Koskinen
Viestit: 2
Liittynyt: 07.2.2015 23:52
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Koskinen »

Muutenhan tuo muistuttaa täysin bagillista sportline rattia, mutta sivut näkyvät olevan reikänahkaa. Voisikos se amg koodi tarkoittaa sitä? Normi sportline rattihan on muuten samanlainen, mutta vaan kokonaan tavallista nahkaa. Myös meidän sportline coupessa on semmoinen reikänahkainen ratti.
Viimeksi muokannut Koskinen, 25.6.2015 16:24. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Koskinen
Viestit: 2
Liittynyt: 07.2.2015 23:52
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja Koskinen »

Tämmöinen reikänahkainen ratti on ainakin meidän sportline coupessa.
Kuva

Normiratissa puolat tosiaan leveämmällä kuin sportlinessa ja airbaggi vähän eri muotoinen.
Kuva
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Joo ehkäpä se reijitys sitten sitä meinaa, uuden ruorin hankkiminen saattaa olla ihanan kallista.. Ja täsmää nuo nahan saumatkin. Kuinkahan nuo suutarit viitsisivät tällaiseen alkaa.

Tähän on tänään saatu ihan euroopan kilvetkin, pitää vielä se kilvenalusmuovi ostaa, että saa laput paikalleen.
Myyjän kanssa tavattiin kilpiasian tiimoilta ja hän oli kyllä sitä mieltä että 2-3:n jousisarja olisi jo laatikkorempan yhteydessä vaihdettu. Oireet kyllä täsmäisi justihinsa.

Joutaisi jo kunnon kuviakin laittaa, mutta pitäisi pestä ja vielä vahata ja vanteet jaja..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Järkytti vanhan miehen mieltä kun sunnuntai-iltapäivänä aloin käynnistelemään.
Ekana epäselvä hörähdys, sitten sahausta eikä edes lupaillut. Hetken epäilin polttoaineen loppuneen, mutta ei sentään.
Ilmeisesti oli pumppu valunut tyhjäksi, autolla kun oli ajettu viimeksi perjantaina.
Sahuutin jonkinaikaa ja sitten tsut - tsuttsut ja käyntiin lähti.

Kävin sitten varmuuden vuoksi tankkaamassa, oli pääasiassa matka-ajoa Ylivieskaan ja Karstulaan ymym. Kulutukseksi muodostui 7,6 l/100km. Ihan kiva!!

On tainnut se mittaritaulun punainen sulake hajota, ei ole valoja taulussa eikä säätimissä.
Odotan niitä hellepäiviä sen kanssa.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Fenton
Jyllisti
Viestit: 3023
Liittynyt: 23.3.2008 21:35
Paikkakunta: Nastola

Viesti Kirjoittaja Fenton »

Himmennin
Ville

Meillä ei ennään mennä jeepillä Vennään.
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ai perskuta! Sepä unohtui aivan täysin joo.
Kiitos muistutuksesta!
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Alle vaihtui uudet renkaat, Yokohama 205-55-16 ja vanteiksi Tolimanit.
On sitte mieluisan näköiset alla.
Pultteina käytin 123:n peltivanteen pultteja, ei ole ainakaan liian pitkät. Taisi tulla n.17 mm. vanteen tasopinnan yli.
Tienpäällä on kivat, ei täräjä. Saattavat olla jonkin verran äänekkäämmät kuin allaolleet 195-65-15 Maxxis Wintermaxx kitkarenkaat vuodelta 2005.
Uraherkkyydestä en vielä osaa sanoa, nelipyöräsuuntaus olisi tehtävä vielä kuitenkin.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Kesäloma alkoi, kaveri ruuttasi pohjaan terva/öljy seoksen. Jännä haju leijuu ympärillä.
Irrotin sisälokarit toimenpidettä varten, alla oli vielä tehtaan maalit näkyvissä, ihanaa!
Tosin lokarit ovat ruuveilla kiinni, reikiin vaseliinia ja kaariin laitoin myös vaseliinit.
Koko 400g tuubi tuli käytettyä, jospa tämä säilyisi edes jonkin aikaa.

Ehkäpä huomenna se kojetaulun valojen potikka irti, toivottavasti sataa ettei tarvi alkaa pensasaidan leikkuuseen..
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Eipä näytä satavan :lol:
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Fenton kirjoitti:Himmennin
Juu sepä se oli, liuska irronnut. Kölli tinaa väliin vaan ja taas toimii.
En viitsinyt mittaristoa ottaa pöydälle, pari pistoketta ja vaijeri irti niin sai tarpeeksi tilaa kolville. Vartin homma, miksi näitä pitää aina venyttää..
Eilinen päivä meni tosiaan pensasaidan leikkuussa koska ei päivällä satanut, eikä sada nytkään (vielä). Taitaa mennä rillaushommiksi
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Kävästiin perjantaina rehaamassa tyttären muuttokuorma Kuopioon.
Lainasin kaverilta isohkon kuomukärryn, oma nitisevä avokärry ei olisi riittänyt.
Kamat sopi melko justihinsa, autoon telkkari ja yksi paffiloota.
Tällä ajelee ihan mielikseen päiväreisun, eikä kärryn ja kuorman paino ahistanut yhtään.
Aika tarkalleen 12h meni tuohon käyntiin.

Rajoitusten ja kärryn laillisen nopeuden mukaan mentiin, toki tyhjänä paluumatkalla taisi mennä jo ylikin. Kulutus jäi maltilliseen 8,8 l/100km. Aika jännä etten ex- E300TD:llä päässyt alle 9 littran varmaan ikinä.

Matkalla pongasin murheellisennäköisen kaapin, mutta kuva jäi ottamatta, taisi olla Iisalmen tienoilla. Kaappiraukka oli jätetty ilman akseleita rinteeseen odottamaan parempia aikoja, tai voihan olla että korjaustoimenpiteet oli jo käynnissä.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Kylläpä on kohtuullinen kulutus.
Aika jännä etten ex- E300TD:llä päässyt alle 9 littran varmaan ikinä.
Moniventtiili vapari 300 diesel ei ole taloudellinen, sellaisista on omakohtaisia kokemuksia useammasta yksilöstä.
Huvittaa kun naapurifoorumilla on niitä jotka kertovat miten moisella pääsee alle kuuden litran keskikulutuksella säästelemättä. Itse en kehtaisi julkisesti valehdella.

Edit; täsmennetty pyynnöstä
Viimeksi muokannut dealer, 08.8.2015 13:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

dealer kirjoitti:Moniventtiili vapari ei ole taloudellinen.
Mutta eikö 250 monivena ollut :roll: Vai oliko se tbo vai oliko sittenkin kapeekantinen vai oliko ollenkaan... :lol: Rupesin kirjoittamaan ja epäilyksen siemen omia muistikuvia kohtaan syveni ja syveni :lol: Lopetan siis täältä tähän :niinpaniin:
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Pakkohan se on itekii kommentoija, 250 vapari monivena oli itellä ja kyllä se minusta melko taloudellinen oli. :)
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
teppo21
Kuusenjalkainsinööri
Viestit: 2514
Liittynyt: 17.12.2007 18:23
Paikkakunta: Heinola

Viesti Kirjoittaja teppo21 »

Rouvalla paraillaan vapari 605 124 sedanissa automaatilla, ja menee reilulla kuudella litralla satasen :roll:
Maantietä, mutkaista ja mäkistä tosin.

En itse pidä pahana kulutuksena esikammiodieselille :nocando:
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

:ope:

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 250DT, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Avatar
Taktik
Viestit: 500
Liittynyt: 02.11.2006 13:31
Paikkakunta: Jämsä

Viesti Kirjoittaja Taktik »

dealer kirjoitti:Moniventtiili vapari 300 diesel ei ole taloudellinen
Ei ole niin. Minä ajoin omallani reilun 300tkm ja kulutus oli pienimmillään noin 7 litraa sataselle, yleensä 7,5. Ajo oli lähes täysin 80 ja 100 rajoituksilla ja auto farkku automaatilla.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Oma E250D automaatti kulutti vähimmillään 6,4, yleensä alle seiskaa kuitenkin. Minusta kohtuullinen kulutus, tiedä sitten
:?
oulaistenliikenne.fi
shrteam
Viestit: 467
Liittynyt: 21.10.2010 17:15

Viesti Kirjoittaja shrteam »

Karvanaama kirjoitti:Kävästiin perjantaina rehaamassa tyttären muuttokuorma Kuopioon.
Lainasin kaverilta isohkon kuomukärryn, oma nitisevä avokärry ei olisi riittänyt.
Kamat sopi melko justihinsa, autoon telkkari ja yksi paffiloota.
Tällä ajelee ihan mielikseen päiväreisun, eikä kärryn ja kuorman paino ahistanut yhtään.
Aika tarkalleen 12h meni tuohon käyntiin.

Rajoitusten ja kärryn laillisen nopeuden mukaan mentiin, toki tyhjänä paluumatkalla taisi mennä jo ylikin. Kulutus jäi maltilliseen 8,8 l/100km. Aika jännä etten ex- E300TD:llä päässyt alle 9 littran varmaan ikinä.

Matkalla pongasin murheellisennäköisen kaapin, mutta kuva jäi ottamatta, taisi olla Iisalmen tienoilla. Kaappiraukka oli jätetty ilman akseleita rinteeseen odottamaan parempia aikoja, tai voihan olla että korjaustoimenpiteet oli jo käynnissä.
Kaappi sijaittee Siilinjärvellä, vähän Iisalmeen päin.
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Pesaisin pikaisesti ja koitin vahata muovihelmat, tuli kyllä surkea esitys siitä, jäi laikkuja ja vaikkamitä. Otin kuitenkin muutamia kuvia kun oli työsuhdepuhelin kotona, jossa on parempi kamera kuin omassani.
Tällä olen ajanut n. 9000km, laatikko nykäisee edelleen muut vaihteet, paitsi 2-3 vaihto venytellen. Käänsin joutessani sitä alipainemodulaattoria pumpun kyljestä vastapäivään ja pidin samalla vaijerista kaasua pohjassa, löysät pois ja siihen kiinni.
En tiedä valehteleeko oma perse, mutta paikaltaan lähtö olisi muka jouhevampi, muuhun laatikon toimintaan ei vaikuttanut.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Takapuskurissa vissin luodinreikä, johon on sammalta alkanut kasvaa
Kuva

Kuskinpenkissä reikä, mutta ei ihan siinä vakiopaikassa
Kuva
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tempaisin kiinteäksi muuttuneen irroitettavan vetokoukun muutaman viikon liotuksen jälkeen irti. Vasaralla koputtelin ja niin viimein lähti.
Kuvassa meisselin kärki osoittaa paikkaa, mistä katkesi kuvassa myöskin näkyvä kiiltävä "piikki". Mahtaako tuo olla kovinkin tärkeä kikkare, en käsin riuhtomalla saanut koukkua irtoamaan, eikä edes heilumaan. (Paitsi tietysti avaamalla lukituksen).

Kuva

Piikki saattaa alunperin olla kierteillä kiinni, koska siinä on lenkkiavainta varten kulmat?

Sähköantennia tutkiskelin myöskin, moottori surisee mutta antenni ei liiku.
Käsin antennin saa ylös/alas, n. 30cm. Näyttäisi siltä että antennin päässä on jonkinlainen hammashihna, joka mahtaa olla poikki. Tosin sisältä ei irrallista nauhaa löytynyt.
Antennin ollessa ala-asennossaan, pätkä tuota hammashihnaa näkyy.
Hakua katselin ja mainintoja olikin että KL:ltä tuon osan saisi, mutta en löytäny.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Hah!
http://www.mese.fi/mekka/index.php?titl ... pin_vaihto

Löytyipä mahtavat ohjeet irroittaa tuo teleskooppi, mutta tämä ei vissiin ole hirschmann, vaan bosch profimatic antenni. Mistäs mää tämmöisen hommaan?
Ebayssä näkyi olevan, mutta emmäsieltä ole mitään koskaan ostanu.

Kuva
Kuva
Kuva
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ebaystä tuollainen antenni tuli ostettua, kotiin tuotuna n.30e. Asennus helppo ja nyt on toimiva antenni. Siis ainoastaan antenni osa ja se muovinen "piiska", jolla teleskooppi kelataan sisään/ulos.

Lintosella käytiin, 2-3 vaihdon jousisarja + öljyt+suodatin, lohkolämppäri + johtosarja sisätilan lämmittimelle.
Tuo mainittu 2-3 vaihto muuttui paremmaksi, inan verran pehmeä vielä. Laatikon vaijeria säädettiin koska olin sitä ite ropeloinut.
Sekä tuli valehdeltua Pääasentajalle ihan päin naamaa, että olin säätänyt siksi että vaihdot tulivat liian aikaisin.. Päinvastoin se oli! Sorry Dealer! Liian korkeilla kierroksilla ne vaihdot oli keväällä.

Kotona tosin hokasin että normiajossa vaihdot ei olleet miellyttävät. Dealeri mainitsikin että pitäisi ajaakkin normiajoa hetken ennenkuin eron hoksaa kunnolla. Totta!
Säädin sitten omatoimisesti vaijeria takaisinpäin (vaijerin muovimotikkaa kiinnipäin kierteillään) kierros kerrallaan --> testi --> säätö jne..
Ainakin minua miellyttää nyt enemmän. Kaupunkiajossa 40-50 vauhdissa laatikko pysyy nyt kolmosella, eikä turhaa tarjoa nelosta.
Nelosella 60 vauhdista kaasua tarjotessa ei valitettavasti pudota kolmoselle muutenkuin kickdownilla. Lootassa on vielä jotain feelua tuolta osin, sitä harmiteltiin jo testiajolla.
Nyt ajelen muutaman päivän ja sitten ehkä modulaattoria säätäen pienin liikkein.
Ehkä myös laatikon painetta voisi kokeilla nostaa inan verran, näillä säädöillä ylöspäin potkiminen on vähentynyt.

Ja tässä EI olla moittimassa työn tekijää, MINÄ annoin virheellistä tietoa.
:oops:
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Dixon
aktiivimeseläinen
Viestit: 1136
Liittynyt: 18.12.2011 13:39
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Dixon »

Karvanaama kirjoitti:Kaupunkiajossa 40-50 vauhdissa laatikko pysyy nyt kolmosella, eikä turhaa tarjoa nelosta.
:shock:

Taijanpa ruuvailla omaa uuvestaa ko tympäsee ku tuntuu et 20 vauhissa jo on nelonen pesässä eikä kiihy mihinkää jossei kickdownilla puota pienenpää. :lol:
E46 330D & E46 328i
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ostin kesällä paaliin menevästä kaverin tenavasta talvirenkaat orkkis peltivanteineen, oli pieni epäilys sopivuudesta, eikä ihan suotta.
Onneksi kokeilin ennen räntäsadetta, otti jarrusatulaan kiinni, on mentävä pikimmiten rengasliikkeeseen vääntämään ne 15" kasireikä vanteille.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Karvanaama kirjoitti:Kotona tosin hokasin että normiajossa vaihdot ei olleet miellyttävät. Dealeri mainitsikin että pitäisi ajaakkin normiajoa hetken ennenkuin eron hoksaa kunnolla. Totta!
Juu, ei se ollut hyvä enkä minä sillä säätelyllä hyväksi saanut :? Eikä sillä ole merkitystä vaikka "muistit väärinpäin" aiemmat säätelyt.

Mikähän lienee, ei riittänyt tietämys minulla miksi ei saanut säädettyä niin että vaihtaisi pienemmälle kaasusta ennen kickdownia. Vaijerin kiristäminen aiheutti vain sen että ei enää vaihtanut isommalle kuin kaasua löysäämällä :?
oulaistenliikenne.fi
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Vaijerin säädön jälkeen kävin vielä sen pumpun kyljessä olevan alipainemodulaattorin kimppuun, merkkasin lähtöpaikan ja pikkuliikkein samoin kun vaijerin säätökin.

Aluksi kääntelin mokkulaa keulaa kohti, ei parantunut. Sitten tulipeltiä kohden, parempaan suuntaan meni. Rauhallisella normaali maaseutukiihdytyksellä vaihdot menevät oikeastaan ihan mukavasti, ei tule jytkyä. Reippaammalla kiihdytyksellä 2-3 vaihto venyttää, seuraavaksi voisi laatikon kylestä nostaa paineita puoli kierrosta kerrallaan.

Jonkunlainen kompromissi tästä varmaan tulee.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Tällä olen nyt ajanut 11712 km.
Tänään vaihdon öljyt + suodattimen, Teboil Diamod 5-40.
Polttoainesuodatin tuli myös vaihdettua, karkeasuodatinta en muistanut ostaa, joten se jäi vaihtamatta.
Uuden suodattimen kaadoin lähes täyteen lamppuoljyä, kun jonkun jostain luin niin tehneen.
En tiedä muuttuiko mikään, mutta tuskin tuo haittaakaan.
Varmaan joku nostajista raksuttaa, mutta se saa toistaiseksi olla, tai kokeilen sitä forte-käsittelyä, joskus.

Meinasin samalla siitä alppikello/morkoolia ruuvata, mutta on pirullinen paikka päästä käsiksi. Imusarja on pahasti tiellä, sekä ruuvin peittää jonkunlainen alumiininen holkki.
Vai olenko mää taas väärässä kohtaa? Kait se holkki pitää saada pois ensin, miten?
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
94zip
linttauttaja
Viestit: 966
Liittynyt: 02.2.2013 23:16
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja 94zip »

Pienellä räikällä sopi vaparissa avaamaan, turbossa voi olla eri tietenkin.
250D -92
190D 2.2turbo
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Ebaystä tarttui tällainen huutokaupasta:

Kuva

Ei ole reikänahkamalli, mutta sportline vissiinkin. Laitan tämän ainakin siksi aikaa, kunnes joku suutari fiksaa alkuperäisen kuntoon.

Kierroslukumittari koki äkillisen kuoleman, muistelen sen ylijännitesuojareleen sulakkeen liittyvän tähän(kin) jotenkin. Pitää päivänvalolla tutkia joskus (kevällä kait..)
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Avatar
Karvanaama
Viestit: 843
Liittynyt: 10.9.2011 14:20
Paikkakunta: Käläviäläinen, vaikka Kokkolassa asunkin.

Viesti Kirjoittaja Karvanaama »

Rinkimittari heräsi, vain kuollakseen toisena päivänä uudestaan, sitten heräsi kolmantena taas.
Mutta totisesti kummallinen yhteys tässä on, peruutusvalo kuolee samalla kertaa myöskin??!!
Jotain tekemistä tässä on kosteudella, koska sisätilan lämmittimen (+lohkolämmittimen) ollessa päällä, vikaa ei tule.
Esilämmittämättömällä autolla tulee, auton lämmettyä vika häviää. No ei tämä mikään katastrofi ole, mutta ihmetyttää.
850 T5 -96
FLH 1200 -72
FLH 1200 -77

C126 500 -88 -lähti toisen miehen matkaan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”