w208 rattiakselin läpivientikumi
w208 rattiakselin läpivientikumi
Tuli tuossa raidetankoa vaihtaessa huomattua että onpas melkosen kehnossa kunnossa tuo kumes jonka läpi rattiakseli tulee. 
No uus osa on nyt tilattu, ja ootellessa ajattelin kysästä että mitähän kautta tuon kimppuun ois viisain käydä?
Alakautta jos tuon vaihtaa ni simpukan joutunee irroittamaan vai?
			
			
									
									
						No uus osa on nyt tilattu, ja ootellessa ajattelin kysästä että mitähän kautta tuon kimppuun ois viisain käydä?
Alakautta jos tuon vaihtaa ni simpukan joutunee irroittamaan vai?
Joo. Jostain syystä on laitettu samaan kategoriaan 210:n kans.ripo kirjoitti:Simpukkaohjaushan tässä on. Mie kun en näitte mersujen kans ole juurikaa touhunnu, niin enpä tiennytkään et väyryses onki hammastanko (ilmankos tuo xux:in laittama kuvakaa ei näyttäny oikei tutulta).
t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
						Katoppas kehveliä - oletin että se on sama konstruktio 
 Hmm.... Mitenkähän tuota jakoa pitäis muuttaa 
 Tuossahan on jotain omaa, jotain ceetä, jotain eetä vai olenko ihan hakoteillä 
 Mulla ois tullu pää kipeeksi jos oisin vuosia miettinyt puhumatta asiasta kenellekään  
			
			
									
									Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
						MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.

