Hondamiehen elämää, autonvaihtoa ilmassa.

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
onre
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 1858
Liittynyt: 25.4.2007 23:41
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja onre »

Jiitek kirjoitti:Nämä samansukuiset tila-autot ovat aivan ilman omaa syytään leimattu sähkövikaisiksi ongelmapesiksi.
Sen mitä ite olen enemmän kuin muutaman kanssa touhunnut, on kyllä oikeastaan kaikki vähänkään erikoisemmat viat olleet käyttäjälähtöisiä tai muuten vain johtunut totaalisesta huollon puutteesta. Muuten on menty normikorjauksilla ja korjausväleillä.

Viimeisin esimerkki: Sähköt täysin sekaisin=> sulakkeita puuttuu ja väärissä paikoissa(ja vieläpä joku toinen korjaamo vetänyt uusia johdotuksia sinne tänne jotta saa edes auton starttaamaan ja jotenkuten tieliikennekelpoiseksi)

Ja lopulta auto jo matkalla romikseen kun pelkällä sulakejumpalla ja startin herätepiuhan korjaamisella auto katsastukseen ja takaisin liikenteeseen.
Yleisempikin halpojen autojen ongelma, vähän merkistä riippuen. Loppuunajetun mersun ongelmia jaksetaan kyllä korjailla ja ymmärtää, mutta annas olla jos joku VAGgine saati ranskantuotos menee vikaantumaan yhtään millään tavalla. :roll:
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

onre kirjoitti:
Yleisempikin halpojen autojen ongelma, vähän merkistä riippuen. Loppuunajetun mersun ongelmia jaksetaan kyllä korjailla ja ymmärtää, mutta annas olla jos joku VAGgine saati ranskantuotos menee vikaantumaan yhtään millään tavalla. :roll:
Periaatteessa näin mutta varsinkin nämä ko. tila-autot ovat ja ovat olleet uutena ihan hemmetin kalliita eikä esim. Sharania tuotu aluksi korkean hintansa vuoksi maahan lainkaan.

Ilmeisesti niitä silloin ostelevat sellaiset joilla niihin on oikeasti varaa mutta auto saa jo uudesta asti perheen kakkosauton statuksen ja myös arvostuksen ja ylläpidon sen mukaan.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Edellisessä vaggilaisessa oli kyllä senmuotoisia henkimaailman ongelmia, että täytynyt olla joku velho joka sillä on aiemmin ajellut.

Tämä oman auton ongelma luultavasti johtuu tuosta sirusta, soitin myyjälle niin sanoi ettei vara-avaimia ole koodattu tähän autoon, pelkästään tehty avain sopivaksi lukkoon.

Ilmankos ei sillä pelaa.

Löytyi ebaysta tuommonen laite jolla otetaan ajonesto kokonaan pois käytöstä/takaisin käyttöön nappia painamalla. Jos ei tuo nyt tilattu ohjelmisto onnistu parittamaan avainta, on se seuraava hankinta.

H

edit: tulee silti halvemmaksi kuin muutaman satasen uhraaminen merkkihuoltoon.

tilaus 1=20e, tilaus kaksi 60e jos siihen mennään.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Joo'o. Nyt ei saa enää obd kautta yhteyttä autoon. Herjaa että ei yhteyttä, uusi laite jolla pääsi koittaan. Sama ongelma nyt vanhallaki lukijalla jolla viat sai luettua.

Onko tässä joku ohjelma jos liian monesti ajonesto soppaa startin ni lyö lukkoon kaikki?
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
jaasu
Viestit: 906
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Onko pistokkeen sulake ehjä? Pasuunassa en saanu koodeja luettua ku oli sulake lainattu kokonaan pois
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Katoin sulakkeet, jokaisen yksitellen. Kaikki oli kunnossa. Alkaa jopa mun hermo vähän kiristymään tämän kans.

Pitää lähteä purkamaan tuo obd2 pistoke, jos sieltä oon tökänny irti jonku piuhoista tai löystynyt se kosketuspinta.

Justiin kun sain sellaisen ohjelmiston/adapterin jolla sais jopa jotain aikaiseksi ni käy näin. Vanhakaan lukija ei enää ala yhteistyöhön.

ohjelmisto sanoo että portti ok, väylä ok mutta ei yhteyttä autoon.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Noniin, sain pistokkeesta piuhat takasi paikoilleen niin vanha laite puhuu taas oikiaa kieltä.

Vara-avaimella tulee unauthorized key koodi, eli ei ole koodattu tuohon. Auton pin koodi pitäis löytää jostain niin sais koodattua ite, sitäpä ei vain taida saada mistään.

Uusi laite ei ole yhteensopiva tuon portin kanssa, eli sekin turha.

Nyt odotellaan kahta tilausta saapuvaksi, jos ei niistäkään ole apua niin pakkokait se on pörhölle viiä lavetilla ja koodaavat siellä, tietää rahanmenoa.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Maikki
Mestarikiillottaja
Viestit: 169
Liittynyt: 20.10.2010 11:16

Viesti Kirjoittaja Maikki »

SAHhillakin on seatin huolto
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Maikki kirjoitti:SAHhillakin on seatin huolto
Totta, tarkistin ja onhan heillä. Vielä ei anneta periksi kuitenkaan, 30e maksava laite ei toiminut tähän, kirjeessä sanottiin ettei toimi välttämättä autoihin jotka tehty alle 2000 luvun.

Noh, odotellaan seuraavaa tilausta. 60e mennyt nyt vasta rahaa, ei muuta ku päätä puuhun ja etiäppäin.

H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Minusta toi Alhambra on ollut yllättävänkin hyvä auto jos ei tota jatkuvaa ajoneston temppuilua lasketa. 300k rullattu ja hyvin toimi jos ei yhden nostajan pientä naputusta ja hieman hapuilevaa tyhjäkäyntiä lasketa. Korikin on yllättävän hyvässä kunnossa verrattuna niihin vastaaviin fordin merkkiä kantaviin joita olen käynyt kattomassa. AFN koneella olisi tosi näppärä. Ajonesto vaan on näissä vageissa kyllä tuntuu tökkivän vähän turhan usein. Taitaa tuon mun viimesimmänkin vagin temppuilla jo kun taas aamulla ei tahtonut heti lähteä käyntiin :x

Tuota VAG Tachoa kattelin silloin myös mutta jäi ostamatta juurikin sen takia ettei tuntunut oikeen olevan selkoa että mikä versio toimii tuossa -99vm.

Ainiin ja sellaiseen muuten törmäilin jossain foorumilla että jos kolme kertaa koittaa käynnistää tunnistamattomalla avaimella niin kuulemma menee lukkoon ettei anna enää käynnistyslupaa tunnistamalleenkaan avaimella ilman jotain toimenpiteitä. Sitä en sitten tiedä kuin pitää paikkaansa ja mitä sille sitten pitäisi tehdä.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Kyllähän näillä ajelee, suurimmat ongelmat on joko omasta tai jonkun muun henkilön toimesta tulleita.

Ajonesto toimis jos ei olis avaimesta se siru hukassa :)

Tuo vag-tacho pitäis olla tulossa, piti olla jo keskiviikkona täällä mutta jotain ongelmaa postilla tuntuu olevan.

Afn on vissiin näistä se tehokkain diiseli, 85kw tai ainaki lähelle. Pieni kulutus ja kohtalainen ripeys noinkin isoksi autoksi.

elm327 laite ei saanut yhteyttä eculle, sillä ois pystynyt ajonestoa puhuttelemaan. Odotellaan tilausta, alkaa jo vähän ahdistaa kun onkait tuo jo reilun viikon seissyt. Ainoa auto ni ei oo hääviä
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

AFN on 81kw kone. Pirun kestävä ja hyvä kone volkkarin tekeleeksi. :D Kannen kun jaksaa huoltaa siinä 400tkm paikkeilla niin menee toisen mokoman helposti. Taloudellinenkin on, ainakin tossa passatissa pääsi nätisti ajaen 4,5l kulutukseen vaikka kyse on kuitenkin lähes 20 vuotta vanhasta autosta joka ei kuitenkaan koriltaan ole ihan pieni. Ne tehokkaammat vähän uudemmat oli sitten niitä pumppusuutinvirityksiä ja kai nekin on suht ok mutta ne suuttimet ei ole kauheen kestäviä mutta ovat kalliita.

Joo ei ole kivaa kun autoa tarttis eikä ne toimi! Tunnun tuskasi! Kaikkein eniten ahdistaa silloin kun vika ei ole selkeä ja olisi pirun kiire saada auto liikenteeseen... Rahallahan kaikesta selviäisi mutta kun se ei ikävä kyllä kasva puissa ja aikakin on monesti nyt ruuhkavuosina niin kortilla...
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Jiitek
aktiivimeseläinen
Viestit: 2352
Liittynyt: 18.12.2005 11:10
Paikkakunta: Oulunseutu

Viesti Kirjoittaja Jiitek »

Joo, siis meinasin tämän jo aiemmin kirjoittaa mutta en jaksanut puhelimella alkaa väsätä.

Väittäisin, että AFN on kokonaisuutena paras volkkarin tekemä dsl-kone mitä se on ikinä valmistanut.
Avatar
jaasu
Viestit: 906
Liittynyt: 27.3.2011 12:58
Paikkakunta: 86600

Viesti Kirjoittaja jaasu »

Täytyy itekki sanoa että afn on kyllä hyvä kone. 530tkm mulla passatissa mittarissa. Turbon jouduin vaihtaa muttei muuta. Ja tosiaan ei iso ruokanen ole, emännän ajolta mittasin kulutuksen nii 4,4 oli mun laskupäällä. Kulkujakin on iha hyvin kiitos evryn ja hammermodin.
Nykyinen: W124 e250d
Ex: Audi a6 c5 quatro
EX:Bmw e46 330D ///M-sport
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Vieläkö vähän kehutaan ni eiköhän tuo korjaannu itekseen :D

Hyvähän tuo kone on, ei siinä mitään. Tässä on kansihommat tehty 430tkm kohdalla, nyt kohta 70t ajettu sen jälkeen.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

Hese126 kirjoitti:Vieläkö vähän kehutaan ni eiköhän tuo korjaannu itekseen :D
Taatusti :boing_boing:

Se vanha 1,6 vaparidiesel oli kans varma kampe. Kansipahvin kun aina joskus vaihtoi niin sillähän vaelsi vaikka auringonlaskuun.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
kerosiini
Viestit: 766
Liittynyt: 05.12.2005 15:59
Paikkakunta: Tervola

Viesti Kirjoittaja kerosiini »

XUX63 kirjoitti:
Hese126 kirjoitti:Vieläkö vähän kehutaan ni eiköhän tuo korjaannu itekseen :D
Taatusti :boing_boing:

Se vanha 1,6 vaparidiesel oli kans varma kampe. Kansipahvin kun aina joskus vaihtoi niin sillähän vaelsi vaikka auringonlaskuun.
Edesmennyt tuttava osti vuonna 1985 Vw Golf 1.6D:n 50tkm ajettuna ja kun möi pois 3v sitten niin oli golfilla päästelty jo 1060000km :D Kuulemma tosiaan kannentiivisteen joutu sillon tällön vaihtamaan ja vaihdolle astikkin ajeli kun poisti termarin ja piti paisarinkorkin löysällä :lol:
190E 2.6 '90, 220 '69, 240TD '83, 220D 3.0 '77, 250 2.8 '74, Coronet '68, Taunus 1.3GX '82, Volvo 240 D6 '83
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Itse ostin Audi 80 1,6D -85 noin 300 tkm ajettuna, meillä auto oli useita vuosia kunnes noin 500tkm ajettuna moottori oli niin harva että valtaosa vähäisistä hevosvoimista oli kateissa ja huohotus voimakasta.
Käyntiin se ihme kyllä vielä lähti isommitta ongelmitta, mutta ei pakkasista lämmittämättä taidettu kokeilla.
Joitain vuosia ajoin myös samanlaisella mutta turbollisella vuotta uudemmalla, olin tehnyt siihen koneremontin edellisen omistajan aikaan. Kilometrejä en muista mitä remontin aikaan oli mutta ei varmaan kaukana 300000.
Puoli miljoonaa on ollut tosi hyvä saavutus vanhalle 1,6D:lle ilman täydellistä moottoriremonttia, siinä vaiheessa männänrenkaista ei ole jäljellä juuri mitään...
oulaistenliikenne.fi
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

dealer kirjoitti:Puoli miljoonaa on ollut tosi hyvä saavutus vanhalle 1,6D:lle ilman täydellistä moottoriremonttia, siinä vaiheessa männänrenkaista ei ole jäljellä juuri mitään...
Sen, mitä kilsoja tuo vekotin kestää, en oikeesti tiedä. Ite ajoin muutaman jonnekin 400tkm lukemiin ja se 100-200tkm käytettynä ostetulla meni tosi huoletta. Kannentiiviste tai pari. Hyviä vehkeitä ne oli vaikka kova penkki, kivikova alusta, kojelauta kivikovaa muovia, valokatkaisija suli ilman releitä jne jne...
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Caddyssa kun on joutokäynti vähän pienellä niin kylmäkäynnistyksen jälkeen ei erota kojelaudan yksityiskohtia eikä pysty esim. puhaltimen nopeutta säätämään kun koko härdelli resonoi sen verran :roll: ei saa puhaltimen nupista kiinni jos ei nosta kierroksia :twisted:
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Ei se lähteny käymään ku täällä alettiin puhua cädilläkistä :D

Suuttu polonen. Postin lakko esti uusimman kooderin toimituksen, odotellaan syksyä ja pyöräkelejä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

OT:tä jatkaakseni niin eikös noissa 1,6tdssä hakeillu kannet? Ainakin muistelen niin ja yhden kaverin faijan portterista sellanen kansi napattiin kerran irti.
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

vedä 12v pumpun peräpäässä olevalle venttiiilille
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

xr kirjoitti:vedä 12v pumpun peräpäässä olevalle venttiiilille
Koitin tätäkin, sammuttaa silti samantien kun käynnistyy.

Vag tacho saapui, pääsee eculle mutta pin-koodia sillä ei saanu irti, näyttää pinniksi 0000 joka on väärä.

Katsotaan nyt, koitan myöhemmin uudelleen kun ajastin päällä ennenku pääsee uudelleen yrittämään.

edit: avaimen uudelleen ohjelmointi ois helppo homma kun tuon pin-koodin sais.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

olekko kurkkinu sitä millään lukijalla :roll:
vaikka tälläsellä :wink:

Kuva
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5197
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Kylläpä se vastustaa.

Eihän tuossa oo semmoista ajastinta, jossa odotusaika kasvaa aina väärien yritysten mukaan? Jos kovin monta kertaa kokeilee väärin, voipi siinä tilanteessa olla parin päivän odotus edessä... :(

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Joo se väärä yritys aina lisää sitä aikaa. Kahdesti laitoin väärän.

Touhottaja vikakoodit sillä tavallisella läppärillä + vcds lite ohjelma.

Saako tuolla kuvan laitteella ajoneston pois/pin koodin esille?
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Wike
Mr.Kalsong-Bourbon
Viestit: 722
Liittynyt: 12.12.2005 12:31
Paikkakunta: Inkoo

Viesti Kirjoittaja Wike »

Ajonestoa ei taida kokonaan saada pois kuin uudelleen prommaamalla jos olen oikeen ymmärtänyt. Se pin-koodi olisi kyllä kiva saada luettua jollain...
Tolla VAG Tacholla on jotkut sen saanut luettua mutta joillain on käsittääkseni myös antanut jonkun koodin mikä ei kuitenkaan ole toiminut. Oliko se niin ettei siihen tarvinnut lisäillä niitä nollia tai jotain eteen?
Turha hoppuilu ei ole muuta kuin köyhtymisen oire.

Reikä is my middle name
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Wike kirjoitti:Ajonestoa ei taida kokonaan saada pois kuin uudelleen prommaamalla jos olen oikeen ymmärtänyt. Se pin-koodi olisi kyllä kiva saada luettua jollain...
Tolla VAG Tacholla on jotkut sen saanut luettua mutta joillain on käsittääkseni myös antanut jonkun koodin mikä ei kuitenkaan ole toiminut. Oliko se niin ettei siihen tarvinnut lisäillä niitä nollia tai jotain eteen?
Ainakaan tässä mallissa ei tule nollaa eteen, kun on vain 4 digit koodi.
Joissain taas pitää laittaa se, mutta niissä onkin 5-7 paikkanen numerosarja.

Pörhöltä ei ollu koskaan kuullutkaan että olisi saanut koodeja muutoin kuin auto paikalle-piuhat kiinni-päämajasta dataa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Avatar
Hese126
Mr. VaihtaaKuPaitaa
Viestit: 1904
Liittynyt: 19.10.2010 12:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Hese126 »

Tätäkin väliin, pihassa on seissy ku tatti tämä tapaus. Kaikenlaisia koodereita tullut ja mennyt, oikeita skc-numeroita ei pääse näkemään.

Traileri+sah=kuntoon toivottavasti.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A

ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”