nix0nin S204 350cdi *MYYTY*

Vastaa Viestiin
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Aika paljon sulla ajoa tulee. :) Varmaan vetoja kivasti..
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Taiat käydä meidän kulmilla töissä, ainakin matka täsmäisi :)
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Softaan en ollut loppupeleissä tyytyväinen, perjantaina käyn laitattumassa tuikun softan sisälle. Sitten pitäisi olla riittävästi vetoja :)

Päivittäin ajan väliä Kotka-Hki-Kotka. Kehä1 tuottaa välillä päänvaivaa :D Kilanderin suunnille en siis ajele, ellet ole muuttanut :shock: Tuli varattua myös mb klubin kautta lpr amw:lle penkkiaika, niin näkee sitten mitä sieltä oikeasti irtoaa.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Juu ei, ei pysty muuttamaan ,20 km.itärajasta on maksimi koordinaatit länteen :)

Minkäs harjoittelusoftan oot autoosi laitattanut ??
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Itärajan lähettyvilla on kyllä mukava asua :)

Ei pitänyt olla mikään harjoittelusofta, sillä kyseinen henkilö softaili neljä autoa ja muut pelasi kyllä hyvin. Asui ennen Dubaissa ja siellä softaillut Ferraria myöten kaikkea ja nykyään asuu Saksassa. Oli käymässä tuttavalla. Joko ei tiennyt mersusta tarpeeksi tai autossani on jotain häikkää :)
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
bercedes menz
aktiivimeseläinen
Viestit: 1673
Liittynyt: 22.6.2012 8:29

Viesti Kirjoittaja bercedes menz »

nix0n kirjoitti:Itärajan lähettyvilla on kyllä mukava asua :)
NixOn ja Kilander paljastavat nyt heti, että millainen mansikkapaikka se itäraja oikein on?! :shock: Eli mikä siinä itärajassa on parasta? Itse oon ollu aina lännen ja länsirajan kannalla enemmän... :roll: ...mut jos oikein vakuutatte, niin pitää harkita Venäjän rajaa oikein huolella... :?
Lexus RX 450h Luxury -21

Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

bercedes menz kirjoitti:
nix0n kirjoitti:Itärajan lähettyvilla on kyllä mukava asua :)
NixOn ja Kilander paljastavat nyt heti, että millainen mansikkapaikka se itäraja oikein on?! :shock: Eli mikä siinä itärajassa on parasta? Itse oon ollu aina lännen ja länsirajan kannalla enemmän... :roll: ...mut jos oikein vakuutatte, niin pitää harkita Venäjän rajaa oikein huolella... :?
70 luvulla parasta oli kun pääsi tökkimään laavilaista majavaa piikkilankojen välistä :bates:
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Mikäs täällä luonnon helmassa on asustellessa :) Nopeasti pääsee Venäjälle jos haluaa kulttuurimatkailla ja samaan vetoon ollaan isolla kirkolla. Kilanderilla on kyllä vaan sopivampi kalustolle näille itärajan teille kuin meikäläisellä :lol:

Eilen tuli käyty Turbotehoa Aki Uppan luona. Nyt mese on tuikutettu ja egr otettu pois ohjelmallisesti. Voin suositella lämpöisesti kyseistä kaveria, tietää mitä tekee ja palvelu on hyvää! :)

Tarkasti tässä kun olen miettinyt, niin satunnaisesti mersu on tehnyt sitä että on vähän töksäyttämällä vaihtanut pienimmät vaihteet sisään. Tuusulaan asti pääsin kun huomasin, että vaihtaapa hassussti jos joutuu pysähtymään. Kierrokset nousee aika korkealle ja töksäyttämällä vaihtaa. Sen enempää spekuloimatta täytyy starilla tutkia. Itse veikkaisin KYB venttiiliä, onko täällä muita ehdotuksia? Olis kyllä tuikutus pitänyt tehdä ajat sitten, sen verran on hymy korvilla :)

Bilsteinin B8 lähtivät eilen Saksasta kohti Suomea. Pääsee ruuvaileen alle, niin loppuis se kolina. Lisäksi mersu on nyt halunnut vastustaa huolella. Repsikan puoleisen peilin vilkun led-moduuli meni pimeäksi. Ebaystä näyttäisi 129€ saavan OEM osat molemmille puolille. Täytyy varmaan tähän samaan konkurssiin tilata nekin.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
tuikku
Mersutohtori
Viestit: 317
Liittynyt: 04.11.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Kun moottorin ohjausta muutetaan, siis tehoa lisätään, sekä samalla turbiinin luistoa vähennetään (kyb-venttiilin säätöä), niin vaihteiston käytöksen "kuuluukin" muuttua, muutenhan ei mitään ole tapahtunutkaan, eikö.

Opetteluvaihe uusille asetuksille kestää ajotavasta ja suoritteesta riippuen jopa kaksi viikkoa.
Ykköseltä kakkoselle on muutenkin tälle mersun vaihteistolle se vaikein kohta - eikä nämä mutokset mitenkään helpota sitä oikeiden asetuksien opetteluprosessia.
Samat tarinat alaspäin vaihdoissa.
Suosittelisin nyt ensin vaan että ajelee normi ajoaan ja odottelee.
Luulen, että muutamiin päiviin töksähtelyt loppuu.
Itse laatikon ohjelmaan ei ole koskettu, se on yhtä huono, tai hyvä kun ennenkin, vaihtoihin vaikuttava paluutieto moottorilta on vaan hiukan muutunut ja logiikalta menee oma aikansa, jotta se järjestelee bittinsä taas oikeaan järjestykseen.
Jos oppimista ei tapahdu kohtuullisessa ajassa, niin vasta sitten kannattaa spekuloida osien vaihtelun kanssa.

Joo, ja lopuksi tieten se öljymäärän tarkistus ...
CdiTuikku Oy - cdi Mersujen sekä BMW,n ohjelmointia
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Kiitos Tuikku täydentävästä vastauksesta!

Tarkastellaan ne öljyt tosiaan heti alkuun sieltä. Eli ajellaan nyt se pari viikkoa ja katsotaan miten opetteluvaihe laatikolta sujuu. Kohta alkais kyllä olla taas ajankohtaista vaihtaa laatikkoöljytkin.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

nix0n kirjoitti: Eilen tuli käyty Turbotehoa Aki Uppan luona. Nyt mese on tuikutettu ja egr otettu pois ohjelmallisesti. Voin suositella lämpöisesti kyseistä kaveria, tietää mitä tekee ja palvelu on hyvää! :)
Soittelin kanssa sinne tällä viikolla. Pitää koittaa parin viikon aikana poiketa.
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

bercedes menz kirjoitti:
nix0n kirjoitti:Itärajan lähettyvilla on kyllä mukava asua :)
NixOn ja Kilander paljastavat nyt heti, että millainen mansikkapaikka se itäraja oikein on?! :shock: Eli mikä siinä itärajassa on parasta? Itse oon ollu aina lännen ja länsirajan kannalla enemmän... :roll: ...mut jos oikein vakuutatte, niin pitää harkita Venäjän rajaa oikein huolella... :?
Ei kai niissä muissakaan rajoissa varsinaista vikaa ole,ne on vaan turhan kaukana Venäjästä.

Kai se on vähän synnynnäistä.Kerran yritin Virun aulabaarissa selvittää jollekkin Riihimäkeläiselle miksi itäraja on paras paikka ihmiselle.Ei mennyt jakeluun,tappelu meinasi tulla.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Eikös se Kilanderi Saksassakin matkaa mieluiten entisen DDR:n puolella... :)
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

tn62634 kirjoitti:Eikös se Kilanderi Saksassakin matkaa mieluiten entisen DDR:n puolella... :)
Kyllä näin on.Ja jos aikakoneella voisi matkustaa niin ehdottomasti taaksepäin,ei tulevaisuuteen,ennen oli paremmin :D

Mutta mersuissa ei niin hinku ole peltipuskureihin,jos tulisi vaihdettua niin kyllä se uudempaan pitäisi pyrkiä :idea:

Ja ettei mene vallan ot:ksi niin paljoa on nyt nix0nilla hv/nm lukemat?
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Hyvää keskustelua! :D

Jos en hirveesti väärin muista, niin 285/650 tuli lukemaksi.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Sen verran vielä offtopiccia, että kesällä pitäisi viedä Mersu hansakaupunkikierrokselle ja näyttää vähän Osseillekin mallia, millä vauraat suomalaiset ajavat.. :) Eli esim. Lyypekki, Hampuri, Wismar, Schwerin, Rostock, Stralsund, Greifswald..
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4352
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

tn62634 kirjoitti:Sen verran vielä offtopiccia, että kesällä pitäisi viedä Mersu hansakaupunkikierrokselle ja näyttää vähän Osseillekin mallia, millä vauraat suomalaiset ajavat.. :) Eli esim. Lyypekki, Hampuri, Wismar, Schwerin, Rostock, Stralsund, Greifswald..
Mainio kierros , kaikissa noissa tullut yövyttyä paitsi Greifswaldissa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
bercedes menz
aktiivimeseläinen
Viestit: 1673
Liittynyt: 22.6.2012 8:29

Viesti Kirjoittaja bercedes menz »

kilander kirjoitti:
bercedes menz kirjoitti:
nix0n kirjoitti:Itärajan lähettyvilla on kyllä mukava asua :)
NixOn ja Kilander paljastavat nyt heti, että millainen mansikkapaikka se itäraja oikein on?! :shock: Eli mikä siinä itärajassa on parasta? Itse oon ollu aina lännen ja länsirajan kannalla enemmän... :roll: ...mut jos oikein vakuutatte, niin pitää harkita Venäjän rajaa oikein huolella... :?
Ei kai niissä muissakaan rajoissa varsinaista vikaa ole,ne on vaan turhan kaukana Venäjästä.

Kai se on vähän synnynnäistä.Kerran yritin Virun aulabaarissa selvittää jollekkin Riihimäkeläiselle miksi itäraja on paras paikka ihmiselle.Ei mennyt jakeluun,tappelu meinasi tulla.
Juu, kun NixOnin mainitsemaa luontoa / rauhaa löytyy melkein joka kolkasta niin Venäjää ei taasen löydy kuin itärajan läheltä. :lol: Oletanko oikein, että itäinen polttoaine ja erityisesti sen edullisuus on yksi houkuttimista? Sen tiedän, että Kilanderin toinen houkutin on itänaapurin loppumaton tiestö, jota pääsee nielemään maastokulkimella.

Kuten Kilander mainitsikin, se on synnynnäistä. Eli itä- ja länsisuomalaisten geeniperimä eroaa toisistaan enemmän kuin esim. ruotsalaisten ja länsisuomalaisten eli jälkimmäinen kaksikko on perinnöllisesti lähempänä toisiaan kuin saman maan sisällä olevat kansalaiset. Tämä johtuu oletettavasti Päijänteestä, joka on jakanut Suomen kahtia ja rajoittanut geenien sekoittumista. Tästä huolimatta rajojen mieltymyksistä on turha alkaa kenenkään kanssa tappelemaan, ei edes riihimäkeläisten, sillä jokaisella on omat suosikkirajansa ja -makunsa. Toiset tykkää rautaesiripusta, toiset taas schengen-rajoista, itse pidä kaikkein eniten vastakkaisen sukupuolen rusketusrajoista (jotka olivat ennen parempia ja niitä voisin aikakoneella käydä katsomassa). :shock:

Itärajan lähellä asuneilla lienee huomattavasti realistisempi suhde siihen rajaan kuin esim. Satakunnassa kasvaneella ja itäisemmilläänkin Jyväskylässä asuneella keski-ikäistyneellä miehellä, jota itse edustan. Muutama kaveri on Imatralta kotoisin tai asuvat siellä nykyään ja heistä osa on rajalla töissä. Heidän suhtautumisensa naapurimaahan ja sen kansalaisiin on lievästi ilmaistuna kriittinen vaikka se kaupunkeja pyörittävä raha ja monen elanto tuleekin sieltä rajan takaa. Oma itärajan ja -naapurin vierailu on rajautunut Imatraan ja pariin työreissuun Svetogorskissa sekä nuorena pelaamaani Raid Over Moscow -peliin, jossa tuli lopulta ammuttua Kremliä oikein huolella. Svetogorskia kuvaa mielestäni parhaiten se miksi Turkua jotkut kutsuvat tai joka on haitarin synonyymi. Olen minä joskus katsellut myös niitä naapurimaan kojelautakameroilla kuvattuja liikenneviedeoita, mutta todellisuus ei taida tulla niissä ihan kokonaisena esiin. Näin ollen, mielikuvani itarajan takaisesta maailmasta on hyvin rajallinen. Pietari ja Moskova olisi kyllä kiva käydä katsastamassa.

Jotta ylla olevan scheissen lisäksi tähän kirjoitukseen tulisi myös asiaa, joka liittyy topikin alkuperäiseen aiheeseen, niin totean ykskantaan, että Nixonin autonrakentelun pieteetti on hatunnostoinen asia! Selkeästi huomaa, että herra on löytänyt mieleisensä auton, kun noin jaksaa rakentaa. (peukku)
Lexus RX 450h Luxury -21

Exät
- Lexus ES 300h Luxury -20 (Kohti 200tkm rajapyykkiä yritettiin, mutta se epäonnistui)
- Mercedes E 350e -17
- VW Touareg 3,0 Tdi V6 4M -14
- Phaeton 3,0 Tdi V6 4M -11
- W212 250cdi aut. Avantgarde -11
- yms
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Polttoaine on kyllä yksi ratkaiseva tekijä, huomaa siitä että 7vuotta olen käynyt rajan toisella puolella. Lisäksi aikoinaan ala-asteella aloittamani venäjän kielen opinnot ovat osaltaan lisänneet kiinnostusta pysyä täällä itärajan tuntumassa. Täällä suhtautuminen itärajaan on tosiaan paljon realistisempaa kuin muualla Suomessa. Monella on aikamoiset ennakkoajatukset mitä tuolla rajan takana tapahtuu ja suhtautuvat varsin negatiivisesti siellä asuvaan kansaan. Itsellä on taasen polttava halu ottaa selvää siellä elämisestä. Omat kokemukset venäläisistä on, että ovat todella puheliaita ja erittäin vieraanvaraisia. Tosiaan mitä Bercedes menz kirjoitti videoilla tapahtuvista kolareista, pitävät hyvin paikkansa. Sillä kansalla tuntuu olevan koko aika palava kiire joka paikkaan. Oli kyse autolla ajamisesta tai ihan jonottamisesta vaikka luukulle.
Itse olen vielä ollut sellaisissa yrityksissä töissä, missä osa asiakkaista ovat venäläisiä. Joten heidän kanssaan on pitänyt tulla toimeen ja on samalla myös oppinut ymmärtämään heitä. Mikäli haluaa saada oikean kuvan Venäjästä, suosittelen katsomaan Ville Haapasalon ohjelmat ja lukemaan kirjat. Omat sukujuuret yltävät Laatokan rannalle, joten kai tämä tosiaan on perimässä :)
Pietariin pitäisi yrittää tässä keväällä taas lähteä. Suosittelen kyllä käymään siellä edes kerran elämässään. Paljon historiaa ja nähtävää.
Auton suhteen rakentelu on ollut aika pientä, ollut jotenkin motivaatio ihan hukassa. Kai siihen vaikuttaa myös se, että olen ennen vuoden välein vaihtanut autoa. Nyt taas varmaan kevät aurinko jokseenkin herätellyt jotain mielenkiintoa tätä kohtaan kun osia tullut tilailtua. Muutenhan tätä on vain ajettu ja pesty säännöllisesti.
Lisäksi voidaan todeta, että laatikko on alkanut pelaamaan paremmin eli oppiminen käynnissä.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Ensi viikon keskiviikkona menee ceemeli APP:lle Järvenpäähän laatikkoöljyjen huuhteluvaihtoon. Alkaa tuo 60tkm olla täynnä viime vaihdosta. Erittäin mukavaa asiakaspalvelua ja lopulta saatiin sumplittua ajankohtakin sopivaksi :D

Bilsteinit oottais kotona vaihtajaa :roll: Katselin että 3viikkon tullut 5000km lisää mittariin, joku varmaan käy öisin ruuvaamassa mittaria :shock:
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Laita nyt ne Bilsteinit ja kerro kokemuksia. Myös ohjelmointikokemus kiinnostaa. Itse olen nyt ajanut pari päivää ja onneksi psykologisesti vaikuttava kulutusmittari näyttää samoja lukemia. Esim. 64 km työmatkalla 4,7 sadalla.
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

No nyt olisi tulossa pitemmät vapaat, jos saisin aikaiseksi vaihtaa b8 taakse :roll: Ohjelmointi on kyllä ollut mieleinen. Kulkupuoli on ihan toista maata, sen on myös todennut muutama muukin henkilö. Kulutus on ehkä tippunut muutamalla desillä.
Hovimaalari tuossa ehotteli, että keulan voisi maalata kiven iskemiltä. Siinä kohtaa välähti, että mitä jos sinne tunkisi paremman coolerin kun puskuri on kumminkin irti :whistle: Huoltoakin tähän on tehty. Viime viikolla käytin APP:llä, siellä vaihtu laatikkoöljyt huuhtelemalla. Viime vaihdosta olikin kulunut jo 60tkm. Helmikuun puolessa välissä käytin määräaikaishuollossa ja kesäkuussa saa varmaan taas viedä :shock:
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Tänään tuli aamusta käytyä Venäjällä tankilla ja sen jälkeen tuli vihdoin vaihdettua kaverin kanssa Bilsteinin B8 taakse.

Kuva

Itse iskareiden vaihto oli helppo homma. Farkussa saa vaan tuota paksia purkaa aika huolella, että saa yläpäät auki. B8 on todella jämäkät ja peräpään käytös muuttui aika paljon verrattuna kw:n omiin. Tosin niillä oli menty melkein 80tkm, enkä muista enää tarkasti miltä ne tuntui uutena.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Kilometrejä tulee mukavaa vauhtia. Helmikuun 15päivä käytin huollossa ja nyt alkaa olla 25tkm täynnä, joten seuraavaa huoltoa varailemaan.

Toukokuussa tuli heitettyä reissu Wörtherseehen, osa varmaan tietääkin tapahtuman. Tosin se reissu tuli taitettua A6 Allroadilla, takastullessa mittariin pyörähti komeat 560tkm :lol:
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Tälle päivälle otin pekkasen ja suuntasin heti aamun ensimmäisellä Tallinkin paatilla kohti Tallinnaa. Satamasta ajelin suoraa Hort Autolle, kun siellä oli varattu huolto kello 10. Kahden jälkeen soi puhelin ja auto oli valmis noudettavaksi. Tuolla sain huollon halvemmalla kuin mitä Veho tarjoaa nettisivujen hinnaston mukaan huollon yhteydessä tehtävästä löpösuodattimen vaihdosta.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Nythän tässä kävi niin, että ceemeli meni eilen kaupaksi. Joten meidän yhteinen taival päättyi. Myyntihetkellä mittarissa 177tkm ja ehdin itse ajaa 100tkm. Ainoat viat tässä oli takaanta kaksi parkkitutka-anturia ja pari polttimoa. Muuten perus huollot ja väliöljynvaihdot suodattimineen. Tyytyväinen olin kyllä autoon ja mukava moottori tuo om642 :)
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
tn62634
Viestit: 635
Liittynyt: 27.11.2010 23:30
Paikkakunta: Pälkäne

Viesti Kirjoittaja tn62634 »

Onnea! ☺️
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Kiitos :)
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
nix0n
aktiivimeseläinen
Viestit: 1286
Liittynyt: 08.3.2013 13:44
Paikkakunta: Kymi

Re: nix0nin S204 350cdi *MYYTY*

Viesti Kirjoittaja nix0n »

Ilja näyttää tulleen myyntiin. Näemmä samalla omistajalla kenelle aikoinaan myin.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1912
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Re: nix0nin S204 350cdi *MYYTY*

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

nix0n kirjoitti: 21.2.2023 9:01 Ilja näyttää tulleen myyntiin. Näemmä samalla omistajalla kenelle aikoinaan myin.
Kilometritkään ei ole vähentyneet vajaassa kuudessa vuodessa. Itse asiassa aika reippaasti kertynyt lisää, oliskohan mennyt likimain samoilla vaivoilla kuin edellisellä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W204 / R171, sedan, farmari, avo”